Rob van DijkGOD.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Een keeper van 40 jaar
Hef jezelf gewoon op
Rugby is nog bezig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Btw @:mexicanobakker is er nog iets leuks van OS na deze wedstrijd?
Nu Fiji bij rugbyquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Btw @:mexicanobakker is er nog iets leuks van OS na deze wedstrijd?
Zag je de man van 6 miljoen als een kleuter uitgekapt worden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
HAHAHA
Ajax wordt op middenveld weggespeeld door nietige Vojvodina
Is toch van het niveau Helmond Sport.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Ontsnappen tegen de nummer 4 van Servië![]()
![]()
![]()
Volgens @tong80 is het hartstikke goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waar de fuck zit ik naar te kijken
Je weet alleen niet helemaal zeker of het zijn idee is. Van hogerhand zou men Ramaj graag willen verkopen.quote:
Mijn vrouw had ook hele mooiequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
"wie gaat dit ajaxschip nog vlot trekken" subtiele verwijzing van de verslaggever
Ook weer waar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet alleen niet helemaal zeker of het zijn idee is. Van hogerhand zou men Ramaj graag willen verkopen.
successupporter gespotquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ik blijf nog een seizoen supporter van Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |