abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214411901
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik heb dat ook vaker gelezen, maar of dat klopt is nog maar de vraag. De Nederlandse bevolking is juist vrij kritisch op Israël.
[..]
Ja, daarom die verkiezingsuitslag eind vorig jaar na die protestmarsen :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 26 juli 2024 @ 06:55:08 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412236
twitter

Sneu figuur:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 juli 2024 @ 06:57:35 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412240
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 juli 2024 @ 07:01:04 #154
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
msn.com
Vance profileert zich hier als een aartsconservatieve male pig. Alsof vrouwen perse kinderen moeten hebben om gelukkig te kunnen worden. En nog erger is zijn bewering/ondertoon van : kinderloze vrouwen maken Amerika ellendig.
Mooi.. zo jaagt hij veel vrouwen richting Harris.
Maar wat veel belangrijker is: de Republikeinen/MAGA vindt hem ook niks .... niet vanwege zijn uitspraken want daar doen ze bij Trump ook niet moeilijk over maar vanwege zijn (gebrek aan) uitstraling. Beetje zoals bij DeSantis het geval was zeg maar.

Kortom: de perceptie dus ...

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 07:27:27 ]
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 07:15:32 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214412280
twitter

Wat is toch deze rare boodschap dat ze min of meer al gewonnen hebben, dat zei Trump ook al, we hebben geen stemmen meer nodig, de andere kant weet dat nog niet.

En dan vervolgens natuurlijk weer allusies maar geweld -O-

Ook wel grappig dat vrij van ideologie zijn gezien wordt als een goed iets :D wel grappig voor een nogal ideologische beweging
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 26 juli 2024 @ 07:21:45 #156
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412307
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Wat is toch deze rare boodschap dat ze min of meer al gewonnen hebben, dat zei Trump ook al, we hebben geen stemmen meer nodig, de andere kant weet dat nog niet.

Ook wel grappig dat vrij van ideologie zijn gezien wordt als een goed iets :D wel grappig voor een nogal ideologische beweging
Is ook logisch want als ze niet winnen hebben de Democraten gefraudeerd.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 07:32:28 #157
323401 Kijkertje
met filter
pi_214412336

Intussen bij Fox allerlei wilde theorieen:

twitter

twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2024 07:49:52 ]
pi_214412370
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Het lijkt er steeds meer op dat ze een burgeroorlog willen beginnen als ze het democratisch niet kunnen winnen :{
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 08:17:26 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214412574
twitter

:D

Toch grappig te zien hoe ingebakken racisme in dat land is dat het er toe doet wat je kleur is als je geld inzamelt. Klinkt ook als een soort afkopen, ik ben geen rasist want ik geef zelfs geld aan een zwarte vrouw :D
pi_214412625
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Toch grappig te zien hoe ingebakken racisme in dat land is dat het er toe doet wat je kleur is als je geld inzamelt. Klinkt ook als een soort afkopen, ik ben geen rasist want ik geef zelfs geld aan een zwarte vrouw :D
Dat dacht ik eerst ook. Maar het lijkt een reactie te zijn op 'black women for Kamala'. Dus vooral een 'wij ook'-actie.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 08:31:03 #161
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214412644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:26 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar het lijkt een reactie te zijn op 'black women for Kamala'. Dus vooral een 'wij ook'-actie.
Ah zo maakt het al iets logischer, zie ik in Nederland nog niet gebeuren zoveel mensen bij elkaar die nog geld geven ook. Maar dat is ook een cultuur ding alles loopt daar op charity en fund raising. Toen ik er stage liep was er een student van 16 die zelf geld bij elkaar had gefundraised om een stage te lopen :o
pi_214412679
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ah zo maakt het al iets logischer, zie ik in Nederland nog niet gebeuren zoveel mensen bij elkaar die nog geld geven ook. Maar dat is ook een cultuur ding alles loopt daar op charity en fund raising. Toen ik er stage liep was er een student van 16 die zelf geld bij elkaar had gefundraised om een stage te lopen :o
Het is een idiote politieke cultuur. Jesse Klaver heeft het destijds geprobeerd na te doen met die zogenaamde 'meet-ups', een jaar of wat geleden. Dat was vooral gênant. In Nederland hebben we die verheerlijking van politieke leiders gelukkig nauwelijks. Ja, na de dood van Fortuyn speelde het in zekere zin, maar zalen vol mensen die luid juichen en bordjes en ballonnen bij zich hebben met 'Geert', 'Dilan' of 'Pieter' erop, dat is echt wel ondenkbaar hier.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  vrijdag 26 juli 2024 @ 08:56:21 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214412776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:38 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Het is een idiote politieke cultuur. Jesse Klaver heeft het destijds geprobeerd na te doen met die zogenaamde 'meet-ups', een jaar of wat geleden. Dat was vooral gênant.
GL scoorde beter dan ooit bij de verkiezingen.
Antifa
pi_214412783
Dat was wel een verademing en opvallend bij de eerste speech van Harris in de overvolle gymzaal. Puur enthousiasme zónder het zwaaien van die borden.
En ook geen 12 Amerikaanse vlaggen achter en opzij van haar.
pi_214412981
Ach, dit debat hád zó leuk kúnnen worden.
#sad

twitter
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 09:30:27 #167
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214412996
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214413056
Die twee trump dochters - waarvan zeker Ivanka een profiteur pur sang-, dan schaam je toch dood?!
De zonen heb ik allang opgegeven.
Net als Giuliani’s dochter en distantieert je publiekelijk.
Wat zegt dit over de familie?

twitter
pi_214413058
quote:
Snotver :') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 09:39:41 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214413083
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:28 schreef AnneX het volgende:
Ach, dit debat hád zó leuk kúnnen worden.
#sad

[ x ]
_O- we hebben dirt (of een strategie) on kamala maar weten het nog niet helemaal zeker en er is een kans dat het backfired.

Sowieso deze hele stijl, dat je een meme tekst "crooked joe biden" zo vaak herhaalt dat het plakt is wel erg vervelend, maar wel iets wat werkt bij bepaalde groep mensen, die altijd volledig op hun fact by association en availability intuities lopen. Dat doen anderen ook maar kunnen af en toe compenseren en denken, hey dit is toch gewoon bullcrap.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 09:44:54 #171
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214413130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Snotver :') 14.gif
Er is wel echt een eindeloze stroom memes over Vance ;)
pi_214413221
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
_O- we hebben dirt (of een strategie) on kamala maar weten het nog niet helemaal zeker en er is een kans dat het backfired.

Sowieso deze hele stijl, dat je een meme tekst "crooked joe biden" zo vaak herhaalt dat het plakt is wel erg vervelend, maar wel iets wat werkt bij bepaalde groep mensen, die altijd volledig op hun fact by association en availability intuities lopen. Dat doen anderen ook maar kunnen af en toe compenseren en denken, hey dit is toch gewoon bullcrap.
Het verraadt wel aardig wat over de Republikeinse strategie. Ze gaan het niet over de inhoud hebben, want dat kan met Trump niet. Ze kunnen Harris niet aanvallen op haar huidskleur of vrouw-zijn, want dat kost ze zelfs onder Republikeinse stemmers te veel. Dus nu is het nog even een laatste stukje meepakken van dat 'Crooked Joe Biden' en dan door naar 'ze is een marxist' en 'de Democratische partij is een chaos'.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 10:09:21 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214413371
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 08:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Wat de relevantie van 'white' hier precies is, is onduidelijk inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 10:12:39 #174
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214413404
Zou Trump dit zelf ook geloven?
pi_214413408
twitter

Deze is wel naar....
pi_214413450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien moeten die 2 clubjes eens met elkaar in gesprek gaan en als 'women for Kamala' verder gaan
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214413513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En het dan over Pink gaan hebben.
pi_214413809
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
Zou Trump dit zelf ook geloven?
[ afbeelding ]
Rare zin ook. 'The fact that I do' ipv 'The fact that they think I do'. Nu spreekt die zichzelf tegen in de volgende zin.

Snap niet dat niemand zijn troep controleert en verbetert. Demente Donnie moet niet met zijn eigen zinnen komen, slaan altijd nergens op.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 10:57:53 #179
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214413821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:55 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Rare zin ook. 'The fact that I do' ipv 'The fact that they think I do'. Nu spreekt die zichzelf tegen in de volgende zin.

Snap niet dat niemand zijn troep controleert en verbetert. Demente Donnie moet niet met zijn eigen zinnen komen, slaan altijd nergens op.
Ik heb me laten vertellen dat als Biden begint te brabbelen het door dementie komt, maar als DiaperDon het doet het niet erg is want het gaat er om dat z'n sekteleden het begrijpen.
pi_214413875
Obama endorses Harris:

quote:
Barack Obama endorses Kamala Harris for president in 2024 US election

Former president’s endorsement means US vice-president has won backing of all the party’s high-profile figures

https://www.theguardian.c(...)dorses-kamala-harris
pi_214413957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
Obama endorses Harris:
[..]

De flow blijft er aardig inzitten op deze manier. Ik zag dat ze sinds gisteren ook een eigen TikTok-account heeft :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214413977
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
Obama endorses Harris:
[..]

Opmerkelijk.

Trump schreef vannacht nog in een statement dat hij niet met Harris in debat wilde gaan omdat ze niet wordt gesteund door Obama, die haar overduidelijk een vuige 'marxist' vindt. Aldus The Donald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214414001
twitter

Ook voor kinderloze miljonairs?
pi_214414010
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Opmerkelijk.

Trump schreef vannacht nog in een statement dat hij niet met Harris in debat wilde gaan omdat ze niet wordt gesteund door Obama, die haar overduidelijk een vuige 'marxist' vindt. Aldus The Donald.
Het zal deel van de tactiek zijn: zo vaak mogelijk laten zien dat Trump onzin verkondigt. Harris als frame vrijheid en optimisme en Trump met onzin en rancune.
pi_214414011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Ook voor kinderloze miljonairs?
Kun je nagaan hoe voordelig het wordt als je een miljardair met veel kinderen bent.
pi_214414031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Opmerkelijk.

Ja, leuk, he? Ben benieuwd wat het excuus nu gaat zijn.

Trumps campagne ziet er momenteel nogal amateuristisch uit, eigenlijk.
pi_214414038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoe voordelig het wordt als je een miljardair met veel kinderen bent.
Peter Thiel, Vance's sugardaddy, heeft nul kinderen.
pi_214414041
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:23 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Het zal deel van de tactiek zijn: zo vaak mogelijk laten zien dat Trump onzin verkondigt. Harris als frame vrijheid en optimisme en Trump met onzin en rancune.
Dat statement sloeg ook nergens op. Je kon erop wachten dat Obama niet veel later met een endorsement zou komen.
pi_214414057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat statement sloeg ook nergens op. Je kon erop wachten dat Obama niet veel later met een endorsement zou komen.
Het kwam wel heel snel nadat Trump dit bericht uitstuurde, dat is toch wel interessant. Alsof ze erop zaten te wachten ;)
pi_214414081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Peter Thiel, Vance's sugardaddy, heeft nul kinderen.
Aangezien bedrijven personen zijn heeft hij veel kinderen.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 11:33:08 #191
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214414096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, leuk, he? Ben benieuwd wat het excuus nu gaat zijn.

Trumps campagne ziet er momenteel nogal amateuristisch uit, eigenlijk.
Ik ben wel prettig verrast door de democraten op het moment eigenlijk. Had vanwege hun onderlinge verdeeldheid niet verwacht dat ze een dergelijke move zoals we die afgelopen week hebben gezien, hadden kunnen maken. Het heeft de campagne van Trump en zijn keuze voor VP, compleet overrompeld.
pi_214414101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het kwam wel heel snel nadat Trump dit bericht uitstuurde, dat is toch wel interessant. Alsof ze erop zaten te wachten ;)
Dat geloof ik meteen. Trump en zijn campagneteam zijn namelijk enorm voorspelbaar. Heb niet het idee dat daar sprake is van een culminatie van intelligentie en vernuft.

Sowieso is Trump te eigenwijs om veel van anderen te nemen, zeker nu. En The Donald doet alles op instinct. Tsja.
pi_214414152
twitter

pi_214414211
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik ben wel prettig verrast door de democraten op het moment eigenlijk. Had vanwege hun onderlinge verdeeldheid niet verwacht dat ze een dergelijke move zoals we die afgelopen week hebben gezien, hadden kunnen maken. Het heeft de campagne van Trump en zijn keuze voor VP, compleet overrompeld.
Ik krijg ook wel meer het gevoel dat het terugtreden van Biden en het lanceren van Harris veel nauwkeuriger is voorbereid dan ze hebben doen voorkomen. Het voelt bijna alsof het altijd al het plan was _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 11:47:36 #195
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214414238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik krijg ook wel meer het gevoel dat het terugtreden van Biden en het lanceren van Harris veel nauwkeuriger is voorbereid dan ze hebben doen voorkomen. Het voelt bijna alsof het altijd al het plan was _O-
Het is het soort van powerplay dat je "normaal" eerder van de GOP zou verwachten en niet van de Democraten. Dus ja, ben wel blij dat zij zulke kunstjes ook kunnen ;)

Edit: En de hoeveelheid geschuim zoals je die op het internet en ook hier op ons prachtige forum ziet, heeft opgeleverd is stiekem ook schitterend.
pi_214414252
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was het niet. Maar ze zijn goddank wel zo levelheaded gebleven om Biden niet zonder meer te wippen maar hem een opvolger naar voren te laten schuiven en zo een free-for-all chaos op de conventie hebben weten te voorkomen.

Mocht de GOP besluiten dat Trump een oude seniele gek is en weg moet dan breekt daar de pleuris uit.
pi_214414269
twitter
pi_214414309

Misschien trouwens een idee om de memes een apart topic te geven?
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 11:58:02 #199
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214414329
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien trouwens een idee om de memes een apart topic te geven?

Oh ja. Dat roepen dat de Democraten een coup hebben gepleegd is ook wel hip dezer dagen. Zag het hier ook al voorbij komen.
pi_214414330
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 11:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oh ja. Dat roepen dat de Democraten een coup hebben gepleegd is ook wel hip dezer dagen. Zag het hier ook al voorbij komen.
Ja, ze willen het woord kapen, zoals met fake news destijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')