Ja, daarom die verkiezingsuitslag eind vorig jaar na die protestmarsenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaker gelezen, maar of dat klopt is nog maar de vraag. De Nederlandse bevolking is juist vrij kritisch op Israël.
[..]
Maar wat veel belangrijker is: de Republikeinen/MAGA vindt hem ook niks .... niet vanwege zijn uitspraken want daar doen ze bij Trump ook niet moeilijk over maar vanwege zijn (gebrek aan) uitstraling. Beetje zoals bij DeSantis het geval was zeg maar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
msn.com
Vance profileert zich hier als een aartsconservatieve male pig. Alsof vrouwen perse kinderen moeten hebben om gelukkig te kunnen worden. En nog erger is zijn bewering/ondertoon van : kinderloze vrouwen maken Amerika ellendig.
Mooi.. zo jaagt hij veel vrouwen richting Harris.
Is ook logisch want als ze niet winnen hebben de Democraten gefraudeerd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Wat is toch deze rare boodschap dat ze min of meer al gewonnen hebben, dat zei Trump ook al, we hebben geen stemmen meer nodig, de andere kant weet dat nog niet.
En dan vervolgens natuurlijk weer allusies maar geweld
Ook wel grappig dat vrij van ideologie zijn gezien wordt als een goed ietswel grappig voor een nogal ideologische beweging
Het lijkt er steeds meer op dat ze een burgeroorlog willen beginnen als ze het democratisch niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Wat is toch deze rare boodschap dat ze min of meer al gewonnen hebben, dat zei Trump ook al, we hebben geen stemmen meer nodig, de andere kant weet dat nog niet.
En dan vervolgens natuurlijk weer allusies maar geweld
Ook wel grappig dat vrij van ideologie zijn gezien wordt als een goed ietswel grappig voor een nogal ideologische beweging
Dat dacht ik eerst ook. Maar het lijkt een reactie te zijn op 'black women for Kamala'. Dus vooral een 'wij ook'-actie.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Toch grappig te zien hoe ingebakken racisme in dat land is dat het er toe doet wat je kleur is als je geld inzamelt. Klinkt ook als een soort afkopen, ik ben geen rasist want ik geef zelfs geld aan een zwarte vrouw
Ah zo maakt het al iets logischer, zie ik in Nederland nog niet gebeuren zoveel mensen bij elkaar die nog geld geven ook. Maar dat is ook een cultuur ding alles loopt daar op charity en fund raising. Toen ik er stage liep was er een student van 16 die zelf geld bij elkaar had gefundraised om een stage te lopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:26 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar het lijkt een reactie te zijn op 'black women for Kamala'. Dus vooral een 'wij ook'-actie.
Het is een idiote politieke cultuur. Jesse Klaver heeft het destijds geprobeerd na te doen met die zogenaamde 'meet-ups', een jaar of wat geleden. Dat was vooral gênant. In Nederland hebben we die verheerlijking van politieke leiders gelukkig nauwelijks. Ja, na de dood van Fortuyn speelde het in zekere zin, maar zalen vol mensen die luid juichen en bordjes en ballonnen bij zich hebben met 'Geert', 'Dilan' of 'Pieter' erop, dat is echt wel ondenkbaar hier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah zo maakt het al iets logischer, zie ik in Nederland nog niet gebeuren zoveel mensen bij elkaar die nog geld geven ook. Maar dat is ook een cultuur ding alles loopt daar op charity en fund raising. Toen ik er stage liep was er een student van 16 die zelf geld bij elkaar had gefundraised om een stage te lopen
GL scoorde beter dan ooit bij de verkiezingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:38 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het is een idiote politieke cultuur. Jesse Klaver heeft het destijds geprobeerd na te doen met die zogenaamde 'meet-ups', een jaar of wat geleden. Dat was vooral gênant.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:28 schreef AnneX het volgende:
Ach, dit debat hád zó leuk kúnnen worden.
#sad
[ x ]
Er is wel echt een eindeloze stroom memes over Vancequote:
Het verraadt wel aardig wat over de Republikeinse strategie. Ze gaan het niet over de inhoud hebben, want dat kan met Trump niet. Ze kunnen Harris niet aanvallen op haar huidskleur of vrouw-zijn, want dat kost ze zelfs onder Republikeinse stemmers te veel. Dus nu is het nog even een laatste stukje meepakken van dat 'Crooked Joe Biden' en dan door naar 'ze is een marxist' en 'de Democratische partij is een chaos'.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]we hebben dirt (of een strategie) on kamala maar weten het nog niet helemaal zeker en er is een kans dat het backfired.
Sowieso deze hele stijl, dat je een meme tekst "crooked joe biden" zo vaak herhaalt dat het plakt is wel erg vervelend, maar wel iets wat werkt bij bepaalde groep mensen, die altijd volledig op hun fact by association en availability intuities lopen. Dat doen anderen ook maar kunnen af en toe compenseren en denken, hey dit is toch gewoon bullcrap.
Wat de relevantie van 'white' hier precies is, is onduidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Toch grappig te zien hoe ingebakken racisme in dat land is dat het er toe doet wat je kleur is als je geld inzamelt. Klinkt ook als een soort afkopen, ik ben geen rasist want ik geef zelfs geld aan een zwarte vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |