SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je lijkt @dud0r welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
ik kon twee keer door het slotje posten dus duurde te lang
Altijd weer die steken onder water hè hè !quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Hebben we hier gelukkig geen last van
je nee serieus ik zie het echt niet...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kaapiejo
[..]
Lego maar dan anders
Oh nee hoor, ik zag Nizno al door het slotje heen gaan en dacht "prima doe jij het maar dan"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind dit wel een beetje zielig voor Fles
Het is een soort van Lego pakketquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
je nee serieus ik zie het echt niet...
hoewel ik denk 60 stukjes te zien... dus dan is het een legpuzzel?
ik vond het echt te fucking traag.quote:
Nee, dat ze een geest in je arie gaan proppenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zag Nizno al door het slotje heen gaan en dacht "prima doe jij het maar dan"
en de TT lag wel erg voor de hand dan...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zag Nizno al door het slotje heen gaan en dacht "prima doe jij het maar dan"
ow oke... leukquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een soort van Lego pakket
Meneer Krabs van SpongeBob
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat ze een geest in je arie gaan proppen
ik heb nergens gezegd waar in de flesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat ze een geest in je arie gaan proppen
hmm dat koelt dus niet lekker afquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow. Best serieus gedonder ineens. Maar geen regen en geen bliksem
een biertje in de kroeg valt wel mee qua kostenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh. Had eigenlijk zin om dit weekend ergens heen te gaan maar allemaal duur.
Niet echt nee. Gewoon 23-24 graden. Kan probleemloos in de korte broek blijven zitten.quote:
Dud0r pakt dat verkoelender aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt nee. Gewoon 23-24 graden. Kan probleemloos in de korte broek blijven zitten.
dat accepteert @Dr_Flash vast welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef rival het volgende:
Ik wilde nog even kudos geven voor de vorige TT
Manmanmanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een pakketje ophalen, maar het regent
En ik ben van suiker gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja eh.. is zoquote:
quote:
Mimimimimiquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yoooo wat extreem duur. Goedkoopste te vinden retourtje via Skyscanner (van Nederland naar overal) 170 euro.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geniet hier van de zonquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen ophalen, dan maarquote:
Ik geniet hier van regen buiten en de lamp aan (binnen).quote:
Ja is kort dag en hoogseizoen hequote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yoooo wat extreem duur. Goedkoopste te vinden retourtje via Skyscanner (van Nederland naar overal) 170 euro.
verwarming nog niet nodig?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geniet hier van regen buiten en de lamp aan (binnen).
En weekend...quote:
Story of my life.quote:
Nee, ik zit nog steeds in een korte broek en t-shirt.quote:
Meh teveel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En weekend...
Treinen hoef je waarschijnlijk ook niet voor te kijkenAutootje huren en zelf op pad gaan?
Flixbus anders misschien nog? Al kennen die hun prijzen tegenwoordig ook wel geloof ik...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh teveel moeite.
Retourtje Berlijn dus al minstens 200 euro.
Kan wel naar Osnabrück gaan of zo maar ja. Sta je daar weetje
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en zaterdag gaat het weer regenen als een dikke
Wild kamperenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO graag hoef ik ook niet hoorquote:
Die hebben ook treinen tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZO graag hoef ik ook niet hoor![]()
Trouwens die komen niet in Deventer.
Misschien maar even naar Zandvoort of zo. Visje happen en weer naar huis. Al lang niet meer geweest.
A'foort ligt helemaal op slot/platquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hebben ook treinen tegenwoordig
Trigie, lang geleden. Was altijd gaaf. Goede tekenaar vooral.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:56 schreef Karzai het volgende:
Een Sigmund en een sjef van oekel strip gekocht. @:kaneelstokje
Laatst ook een hele stapel trigie
dat hebben Deventenaren al wat later hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hebben ook treinen tegenwoordig
Kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
A'foort ligt helemaal op slot/plat
Oh, raar, ik ben wel eens met de trein naar Deventer geweestquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hebben Deventenaren al wat later hoor
ik wel vaker dan eens....quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, raar, ik ben wel eens met de trein naar Deventer geweest
Plottwist: die vriend wist precies wat de gevolgen zouden zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend een paar dagen terug "zal ik je vrijdag naar Amersfoort brengen? Dan kun je vanuit daar zelf naar Arnhem met het OV"Nee bedankt, ik denk dat ik liever gewoon vanuit Utrecht ga, eh
Ja zit nu nog in die story mode. Maar vind het een tof spel ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk. Lekker beetje paardje rijden enzo
Ik wou eens op zondagochtend vroeg in Hilversum zijn vanuit Deventer. Kreeg ik een advies om de laatste trein naar Enschede te pakken, daar van middernacht tot half twee op de Flixbus naar Nijmegen te wachten, daar van kwart voor vier tot vijf uur op de Flixbus naar Amsterdam Amstel te wachten en daar van half zeven tot acht uur op de eerste trein te wachten of zo. Geweldig idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
Er is een Flixbus van Utrecht naar Arnhem en die is duurder dan de NS en hij doet er ook nog eens langer over_! Nou, die gloriedagen zijn ook wel voorbij dan.
Zegt hij dat niet door de werkzaamheden op het spoor bij Amersfoort?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vriend een paar dagen terug "zal ik je vrijdag naar Amersfoort brengen? Dan kun je vanuit daar zelf naar Arnhem met het OV"Nee bedankt, ik denk dat ik liever gewoon vanuit Utrecht ga, eh
Oh God, ik neem aan dat je dat NIET gedaan hebt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou eens op zondagochtend vroeg in Hilversum zijn vanuit Deventer. Kreeg ik een advies om de laatste trein naar Enschede te pakken, daar van middernacht tot half twee op de Flixbus naar Nijmegen te wachten, daar van kwart voor vier tot vijf uur op de Flixbus naar Amsterdam Amstel te wachten en daar van half zeven tot acht uur op de eerste trein te wachten of zo. Geweldig idee.
Zouden mensen zijn geweest die dit gedaan hebben?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou eens op zondagochtend vroeg in Hilversum zijn vanuit Deventer. Kreeg ik een advies om de laatste trein naar Enschede te pakken, daar van middernacht tot half twee op de Flixbus naar Nijmegen te wachten, daar van kwart voor vier tot vijf uur op de Flixbus naar Amsterdam Amstel te wachten en daar van half zeven tot acht uur op de eerste trein te wachten of zo. Geweldig idee.
Nee, dan zou het wel een erg lomp voorstel van hem zijn. Hij is nooit op de hoogte van dingen met het OV, dus op zich was het geen gek idee van hem. Maar de timing kan niet slechter, daarom vond ik het grappigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zegt hij dat niet door de werkzaamheden op het spoor bij Amersfoort?
Gewoon een Thai betalen om het te slepen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
Maar das maar 1 keer gehannes dan als ik naar dat huisje moet op het eiland
Gedoequote:
tis alleen kleding en schoenenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GedoeMaar nog steeds wel knap, je hele leven in 3 koffers kunnen proppen. Flinke uitdaging lijkt me
Heb vanaf vliegveld in bangkok pick up gedaan dus dan hoef ik er niet mee de metro inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een Thai betalen om het te slepen.
Weg koffersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een Thai betalen om het te slepen.
Logischquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem dan natuurlijk laptop en zo mee maar dat gaat in handbagage uiteraard
Protip voor Steam Deck: check de dag voor je gaat even of games geüpdate moeten en zet 'm daarna in offline modus voor tijdens de reis.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem dan natuurlijk laptop en zo mee maar dat gaat in handbagage uiteraard
Ik moest ook nog een ander pakketje ophalen. Ook bij een Post.NL punt, maar een ander dan dat pakketje waar Meneer Krabs inzat....quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Daar werken ze harder dan de gemiddelde persoon in de KSCquote:
Hoax mensen in warme landen werken nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar werken ze harder dan de gemiddelde persoon in de KSC
willen ze anders niet spelen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip voor Steam Deck: check de dag voor je gaat even of games geüpdate moeten en zet 'm daarna in offline modus voor tijdens de reis.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest ook nog een ander pakketje ophalen. Ook bij een Post.NL punt, maar een ander dan dat pakketje waar Meneer Krabs inzat....
Maar gelukkig droog, hoewel ik nu wel wat gerommel hoor..
Maar in dat laatste pakketje zat
[ afbeelding ]
@:Bitterbal
Ik denk dat ik die eerst maak en daarna aan meneer Krabs ga beginnen...quote:
Goed idee ;pquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die eerst maak en daarna aan meneer Krabs ga beginnen...
Het is heel vaak geen probleem, maar een flinke update via vliegtuigwifi binnenharken is geen geweldig plan en het zou wel balen zijn als je dat net treft.quote:
Je lampen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Wilde die nieuw gekochte ikea dingetjes meenemen maar geloof dat dat ik maar beter niet kan doen.
Kan je het daar ook kopen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Wilde die nieuw gekochte ikea dingetjes meenemen maar geloof dat dat ik maar beter niet kan doen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je het daar ook kopen?
Kan je meteen deze gerechten uitproberenhttps://www.ikea.com/th/en/stores/restaurant/
kan je deze makkelijk dichtvouwen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee
deze
[ afbeelding ]
en deze had ik 2 keer gekocht. Er zit al 1 in de koffer
[ afbeelding ]
plus handdoeken en 1 keer dekbed overtrek
ja zit helemaal ingepakt plat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je deze makkelijk dichtvouwen?
ohh wat gaan ze checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
Morgen lekker weer een dagje vrij, wel in de ochtend even een spuit in mijn arm laten zetten ivm bloedafname
Poot van iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
IKEA Thailand pls wtf is dit nou weer voor "gerecht"
[ afbeelding ]
hmmm jawel in de westerse zaken hebben ze het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Aziëquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Het heet chicken wingsquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
Klinkt altijd als een dronken kippie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Is er een aanleiding om het te checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lever, glucose, verder weet ik niet eigenlijk. Nieren geloof ik
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.
Ik drink veel bier, moet minderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om het te checken?
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrumquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnOf hebben ze alleen van die kleine spulletjes voor in huis? Beetje Zara Home idee
Zeker weten een karper.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
aah okequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrum
ja op samui was wel fijn geweest als er daar 1 wasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.
Lekker meubels gaan halen in Phuket
ga je met mij mee?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
Net vond je de bevolking nog luie criminelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
kunnen ze misschien een reality show van makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
Samen gillen als ze een spin zien. Zou kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
beter teveel bier dan wodka/jeneverquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
Even John de Mol bellenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Zou kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Genoeg lijntjes in die wereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Allemaal witte lijntjes. Kun je niet te hard aan trekken trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg lijntjes in die wereld.
Oh via via zeker wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Daar kun/kon je ook gewoon Esprit kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je ervan he als iedereen maar alles op Zalando bestelt
ik stuk of 12quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar een stapje nodig denk ik.
Brief geschreven naar knmi?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hier is (vooralsnog) ook weinig van terecht gekomen. Van alle 3 niet
Nou regen genoeg andersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja beetje een tegenvaller.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tegenwoordig kan alles. Yoloquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoezo kan je met deze temperaturen sneeuw verwachten?
'' Ik had me zo verheugd om een sneeuwpop te kunnen maken maar dat liep weer zoals gewoonlijk in het water. Grrmrbl''quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Negatieve review over KNMI op trustpilot gezet.
@liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
Ideaal om te sharen met weetikveel ingrediëntenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Koop dus een boomerbasbox, zou floaten in the pool. Gooi m erin, zakt totaal naar de bodem.
Oh. Gefeliciteerd @liesje1979quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Of op een nudistenterrein gaan wonen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.
ja maar moet er toch een beetje gezellig uitzienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel koffers zou jij doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
Doet Jay Leno ook, lijkt me ergens heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Break to ya crib change your clothes once morequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef bitterbal het volgende:
En wat ook zo is je zweet daar dus je moet je vaak ook omkleden
das oppetietquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Break to ya crib change your clothes once more
Cause you're invited to a barbeque that's starting at 4
Pro-tip: niet stinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.
behalve in nederlandquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
"Zondag 21 juli was officieel wereldwijd de heetste dag ooit"
Ik ben vergeten hoeveel graden het toen wasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
"Zondag 21 juli was officieel wereldwijd de heetste dag ooit"
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vanmiddag kantooryoga
Bijna in slaap gevallen
Ja, dank je wel.quote:
dat snap ik,quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je wel.
Kostte totaal geen moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Donderdag kantoorbootcamp.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donderdag kantoorbootcamp.
Ga je mee, Modie?
Lekker Burpeesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee, Modie?
Fietsen is ook goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
4315
Maar ja wel veel gefietst vandaag
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
9,5 kmh gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
"En dan gaan we van de Bureaustoelpositie over naar Neerwaarts Onderste-Copier-Papierlade-Bijvullen"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vanmiddag kantooryoga
Bijna in slaap gevallen
Het is mijn postronde. Dus daarbij zitten ook de afstap en loopmomenten tussen..quote:
"Door naar direct dissociëren en daar blijven we dan even 2 minuten in ons hoofd zitten."quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En dan gaan we van de Bureaustoelpositie over naar Neerwaarts Onderste-Copier-Papierlade-Bijvullen"
Wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee, Modie?
Ja eh.. het wordt aangeboden en mijn sportschool is dicht.quote:
kijk ben ik toch blij dat ik met de scooter ben gegaanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
De rij voor de bus naar Rotterdam is 50 meter lang. Goed geregeld weer.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ah ok. Ja, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is mijn postronde. Dus daarbij zitten ook de afstap en loopmomenten tussen..![]()
![]()
Meestal niet langer dan 20 meter.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk ben ik toch blij dat ik met de scooter ben gegaan
is dat elke keer zo?
ga je hem nog verpatsen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
moet alleen nog donderdag met de scooter
slechtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
En voor Schiedam moet ik de stopbus hebben. Gisteren kwamen er meer dan een handvol snelbussen, heb een half uur staan wachten op een bus die naar Schiedam ging. Als ik dat van te voren had geweten was ik via Rotterdam gegaan. Maar ja. Niemand weet wat en wanner en of überhaupt hier.
snijboontjes met aardappelpuree en gehakt uit de ovenquote:
Oeh, snijboontjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
snijboontjes met aardappelpuree en gehakt uit de oven
je buren hebben een sauna naast je slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
De temperatuur in m'n slaapkamer is langzaam naar de 25 aan het kruipen. Waar komt dat vandaan
Het is dat dit uit vrije wil is omdat verkoudheid en airco niet echt een geweldige combi zijn...
quote:
Ik vind dit echt een halve flex waard.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
De temperatuur in m'n slaapkamer is langzaam naar de 25 aan het kruipen. Waar komt dat vandaan
Het is dat dit uit vrije wil is omdat verkoudheid en airco niet echt een geweldige combi zijn...
Ben je ingestapt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd. Want als deze bus echt naar Den Haag gaat zit minstens de helft van de mensen hier verkeerd.
hij was al in de bus toen het den haag werd als bestemmingquote:
Je hebt hem doorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een halve flex waard.
Met dit weer kan ik het me ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je buren hebben een sauna naast je slaapkamer
Ik ook. Ambachtelijke licht-gefermenteerde tarwesmoothie op een bedje van microkristallijn siliciumdioxidequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, @:Karzai geeft al netjes antwoord
ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit weer kan ik het me ook wel voorstellen.
Living on the edgequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daarom merk ik nu dat hij de verkeerde kant op gaat.
het kan dat die ergens omdraait, had ik ook een keer met zon vervangende bus. Leek het alsof die naar den haag gingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daarom merk ik nu dat hij de verkeerde kant op gaat.
das geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Het had hier schijnbaar stevig geregend, buren allemaal aan het vloeken over ondergelopen kelders en via de achterdeur. Bij mij lijkt het gewoon droog te zijn op wat water in de vensterbanken boven waar de ramen open stonden.
Nee dat is kwestie van drainage aanleggenquote:
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Oke we gaan in ieder geval richting Rotterdam op de A13.
Misschien rijdt hij een alternatieve route? Ze gaan al anderhalve week via de A4 maar wie weet.
De film ga ik nog wel halen zo denk ik.
zijn altijd dit soort figurenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Ja, dit was niet zo heel lastig.quote:
Genoteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was niet zo heel lastig.
Oke, proostquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Ambachtelijke licht-gefermenteerde tarwesmoothie op een bedje van microkristallijn siliciumdioxide
De volgende is moeilijker?quote:
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vinden
+ vakantieperiodequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Ik zag in Delft ook ergens een NS-bus wegwijsbordje, op een plek dat ik dacht 'gaat die bus HIER langs??'quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.
Denk ook dat ze lastig aan buschauffeurs komen nu, naast dat er al een tekort is is het natuurlijk ook zomervakantie, wat voor een buschauffeur waarschijnlijk leukere en lucratievere reizen zijn om te rijden dan heel de dag heen en weer tussen 2 stationsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
Doe eens niet zo extreem rechts.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?
Daar is ook een bioscoopquote:
als salami in plakjes is, is het dan nog een soort van slang?quote:
Ik ben hier niet nerd genoeg voor.quote:
Nee dit is gewoon een woord in kapitalen, geen zinquote:
Ik dacht trouwens even dat je mij een note had gegevenquote:
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens even dat je mij een note had gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |