Oeh, snijboontjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
snijboontjes met aardappelpuree en gehakt uit de oven
je buren hebben een sauna naast je slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
De temperatuur in m'n slaapkamer is langzaam naar de 25 aan het kruipen. Waar komt dat vandaan
Het is dat dit uit vrije wil is omdat verkoudheid en airco niet echt een geweldige combi zijn...
quote:
Ik vind dit echt een halve flex waard.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
De temperatuur in m'n slaapkamer is langzaam naar de 25 aan het kruipen. Waar komt dat vandaan
Het is dat dit uit vrije wil is omdat verkoudheid en airco niet echt een geweldige combi zijn...
Ben je ingestapt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd. Want als deze bus echt naar Den Haag gaat zit minstens de helft van de mensen hier verkeerd.
hij was al in de bus toen het den haag werd als bestemmingquote:
Je hebt hem doorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een halve flex waard.
Met dit weer kan ik het me ook wel voorstellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je buren hebben een sauna naast je slaapkamer
Ik ook. Ambachtelijke licht-gefermenteerde tarwesmoothie op een bedje van microkristallijn siliciumdioxidequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, @:Karzai geeft al netjes antwoord
ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit weer kan ik het me ook wel voorstellen.
Living on the edgequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daarom merk ik nu dat hij de verkeerde kant op gaat.
het kan dat die ergens omdraait, had ik ook een keer met zon vervangende bus. Leek het alsof die naar den haag gingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daarom merk ik nu dat hij de verkeerde kant op gaat.
das geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Het had hier schijnbaar stevig geregend, buren allemaal aan het vloeken over ondergelopen kelders en via de achterdeur. Bij mij lijkt het gewoon droog te zijn op wat water in de vensterbanken boven waar de ramen open stonden.
Nee dat is kwestie van drainage aanleggenquote:
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
De rij voor de bus naar Rotterdam is 50 meter lang. Goed geregeld weer.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Oke we gaan in ieder geval richting Rotterdam op de A13.
Misschien rijdt hij een alternatieve route? Ze gaan al anderhalve week via de A4 maar wie weet.
De film ga ik nog wel halen zo denk ik.
zijn altijd dit soort figurenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Ja, dit was niet zo heel lastig.quote:
Genoteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was niet zo heel lastig.
Oke, proostquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Ambachtelijke licht-gefermenteerde tarwesmoothie op een bedje van microkristallijn siliciumdioxide
De volgende is moeilijker?quote:
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vinden
+ vakantieperiodequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Ik zag in Delft ook ergens een NS-bus wegwijsbordje, op een plek dat ik dacht 'gaat die bus HIER langs??'quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.
Denk ook dat ze lastig aan buschauffeurs komen nu, naast dat er al een tekort is is het natuurlijk ook zomervakantie, wat voor een buschauffeur waarschijnlijk leukere en lucratievere reizen zijn om te rijden dan heel de dag heen en weer tussen 2 stationsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
Doe eens niet zo extreem rechts.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?
Daar is ook een bioscoopquote:
als salami in plakjes is, is het dan nog een soort van slang?quote:
Ik ben hier niet nerd genoeg voor.quote:
Nee dit is gewoon een woord in kapitalen, geen zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |