behalve in nederlandquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
"Zondag 21 juli was officieel wereldwijd de heetste dag ooit"
Ik ben vergeten hoeveel graden het toen wasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
"Zondag 21 juli was officieel wereldwijd de heetste dag ooit"
quote:
Ik heb de helft van jou.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vanmiddag kantooryoga
Bijna in slaap gevallen
Ja, dank je wel.quote:
dat snap ik,quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je wel.
Kostte totaal geen moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Donderdag kantoorbootcamp.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donderdag kantoorbootcamp.
Ga je mee, Modie?
Lekker Burpeesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee, Modie?
Fietsen is ook goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
4315
Maar ja wel veel gefietst vandaag
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
9,5 kmh gemiddeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
"En dan gaan we van de Bureaustoelpositie over naar Neerwaarts Onderste-Copier-Papierlade-Bijvullen"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had vanmiddag kantooryoga
Bijna in slaap gevallen
Het is mijn postronde. Dus daarbij zitten ook de afstap en loopmomenten tussen..quote:
"Door naar direct dissociëren en daar blijven we dan even 2 minuten in ons hoofd zitten."quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En dan gaan we van de Bureaustoelpositie over naar Neerwaarts Onderste-Copier-Papierlade-Bijvullen"
Wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je mee, Modie?
Ja eh.. het wordt aangeboden en mijn sportschool is dicht.quote:
kijk ben ik toch blij dat ik met de scooter ben gegaanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
De rij voor de bus naar Rotterdam is 50 meter lang. Goed geregeld weer.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
De rij voor de bus naar Rotterdam is 50 meter lang. Goed geregeld weer.
Ah ok. Ja, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is mijn postronde. Dus daarbij zitten ook de afstap en loopmomenten tussen..![]()
![]()
Meestal niet langer dan 20 meter.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk ben ik toch blij dat ik met de scooter ben gegaan
is dat elke keer zo?
ga je hem nog verpatsen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
moet alleen nog donderdag met de scooter
slechtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
En voor Schiedam moet ik de stopbus hebben. Gisteren kwamen er meer dan een handvol snelbussen, heb een half uur staan wachten op een bus die naar Schiedam ging. Als ik dat van te voren had geweten was ik via Rotterdam gegaan. Maar ja. Niemand weet wat en wanner en of überhaupt hier.
snijboontjes met aardappelpuree en gehakt uit de ovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |