ik stuk of 12quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar een stapje nodig denk ik.
Brief geschreven naar knmi?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hier is (vooralsnog) ook weinig van terecht gekomen. Van alle 3 niet
Nou regen genoeg andersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja beetje een tegenvaller.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tegenwoordig kan alles. Yoloquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoezo kan je met deze temperaturen sneeuw verwachten?
'' Ik had me zo verheugd om een sneeuwpop te kunnen maken maar dat liep weer zoals gewoonlijk in het water. Grrmrbl''quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Negatieve review over KNMI op trustpilot gezet.
@liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
Ideaal om te sharen met weetikveel ingrediëntenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Koop dus een boomerbasbox, zou floaten in the pool. Gooi m erin, zakt totaal naar de bodem.
Oh. Gefeliciteerd @liesje1979quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Of op een nudistenterrein gaan wonen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.
ja maar moet er toch een beetje gezellig uitzienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel koffers zou jij doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
Doet Jay Leno ook, lijkt me ergens heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Break to ya crib change your clothes once morequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef bitterbal het volgende:
En wat ook zo is je zweet daar dus je moet je vaak ook omkleden
das oppetietquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Break to ya crib change your clothes once more
Cause you're invited to a barbeque that's starting at 4
Pro-tip: niet stinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |