quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je het daar ook kopen?
Kan je meteen deze gerechten uitproberenhttps://www.ikea.com/th/en/stores/restaurant/
kan je deze makkelijk dichtvouwen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee
deze
[ afbeelding ]
en deze had ik 2 keer gekocht. Er zit al 1 in de koffer
[ afbeelding ]
plus handdoeken en 1 keer dekbed overtrek
ja zit helemaal ingepakt plat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je deze makkelijk dichtvouwen?
ohh wat gaan ze checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
Morgen lekker weer een dagje vrij, wel in de ochtend even een spuit in mijn arm laten zetten ivm bloedafname
Poot van iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
IKEA Thailand pls wtf is dit nou weer voor "gerecht"
[ afbeelding ]
hmmm jawel in de westerse zaken hebben ze het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Aziëquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Het heet chicken wingsquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
Klinkt altijd als een dronken kippie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Is er een aanleiding om het te checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lever, glucose, verder weet ik niet eigenlijk. Nieren geloof ik
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.
Ik drink veel bier, moet minderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om het te checken?
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrumquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnOf hebben ze alleen van die kleine spulletjes voor in huis? Beetje Zara Home idee
Zeker weten een karper.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
aah okequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrum
ja op samui was wel fijn geweest als er daar 1 wasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.
Lekker meubels gaan halen in Phuket
ga je met mij mee?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
Net vond je de bevolking nog luie criminelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
kunnen ze misschien een reality show van makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
Samen gillen als ze een spin zien. Zou kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
beter teveel bier dan wodka/jeneverquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
Even John de Mol bellenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Zou kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Genoeg lijntjes in die wereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Allemaal witte lijntjes. Kun je niet te hard aan trekken trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg lijntjes in die wereld.
Oh via via zeker wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Daar kun/kon je ook gewoon Esprit kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je ervan he als iedereen maar alles op Zalando bestelt
ik stuk of 12quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar een stapje nodig denk ik.
Brief geschreven naar knmi?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hier is (vooralsnog) ook weinig van terecht gekomen. Van alle 3 niet
Nou regen genoeg andersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja beetje een tegenvaller.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tegenwoordig kan alles. Yoloquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoezo kan je met deze temperaturen sneeuw verwachten?
'' Ik had me zo verheugd om een sneeuwpop te kunnen maken maar dat liep weer zoals gewoonlijk in het water. Grrmrbl''quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Negatieve review over KNMI op trustpilot gezet.
@liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
Ideaal om te sharen met weetikveel ingrediëntenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Koop dus een boomerbasbox, zou floaten in the pool. Gooi m erin, zakt totaal naar de bodem.
Oh. Gefeliciteerd @liesje1979quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:09 schreef Haags het volgende:
Dat wordt nog wat die tour de femmes in Den Haag op 12 augustus. @:liesje1979 @:airwin
Blij dat ik dan op vakantie ben.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:liesje1979 zit op het strand met een wijntje denk ik. Jarig te zijn
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Of op een nudistenterrein gaan wonen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een wasmachine hebt kan je wegkomen met minder dan een jaar aan kleren.
ja maar moet er toch een beetje gezellig uitzienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel koffers zou jij doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je een jaar aan kleding in drie koffers kan proppen
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan toch niets steeds dezelfde outfit aan
Doet Jay Leno ook, lijkt me ergens heerlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt naar klerenkast met een rij identieke broeken en een rij identieke shirts*
Ik besef me dat ik me als een tekenfilmpersonage kleed.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Break to ya crib change your clothes once morequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:39 schreef bitterbal het volgende:
En wat ook zo is je zweet daar dus je moet je vaak ook omkleden
das oppetietquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Break to ya crib change your clothes once more
Cause you're invited to a barbeque that's starting at 4
Pro-tip: niet stinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat je altijd in dezelfde stinkkleding loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |