Is er een aanleiding om het te checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lever, glucose, verder weet ik niet eigenlijk. Nieren geloof ik
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.
Ik drink veel bier, moet minderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om het te checken?
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrumquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnOf hebben ze alleen van die kleine spulletjes voor in huis? Beetje Zara Home idee
Zeker weten een karper.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
aah okequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrum
ja op samui was wel fijn geweest als er daar 1 wasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En geen IKEA Ko Samui zie ik, permanently closed.
Lekker meubels gaan halen in Phuket
ga je met mij mee?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
Net vond je de bevolking nog luie criminelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ook zin om naar Thailand te gaan nu
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
kunnen ze misschien een reality show van makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
Samen gillen als ze een spin zien. Zou kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie en Dimmy take Thailand
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net vond je de bevolking nog luie criminelen
beter teveel bier dan wodka/jeneverquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink veel bier, moet minderen.
Ook ivm de medicijnen
Even John de Mol bellenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Zou kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen ze misschien een reality show van maken
Genoeg lijntjes in die wereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Allemaal witte lijntjes. Kun je niet te hard aan trekken trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg lijntjes in die wereld.
Oh via via zeker wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat jij nog wel wat lijntjes hebt in die wereld
Daar kun/kon je ook gewoon Esprit kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je ervan he als iedereen maar alles op Zalando bestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |