quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je het daar ook kopen?
Kan je meteen deze gerechten uitproberenhttps://www.ikea.com/th/en/stores/restaurant/
kan je deze makkelijk dichtvouwen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee
deze
[ afbeelding ]
en deze had ik 2 keer gekocht. Er zit al 1 in de koffer
[ afbeelding ]
plus handdoeken en 1 keer dekbed overtrek
ja zit helemaal ingepakt plat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je deze makkelijk dichtvouwen?
ohh wat gaan ze checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
Morgen lekker weer een dagje vrij, wel in de ochtend even een spuit in mijn arm laten zetten ivm bloedafname
Poot van iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
IKEA Thailand pls wtf is dit nou weer voor "gerecht"
[ afbeelding ]
hmmm jawel in de westerse zaken hebben ze het welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Aziëquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
Hebben ze eigenlijk mayonaise in Thailand?
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Het heet chicken wingsquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
Klinkt altijd als een dronken kippie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hellman's en Kewpie volgens mij, want Azië
Is er een aanleiding om het te checken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lever, glucose, verder weet ik niet eigenlijk. Nieren geloof ik
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar een nieuwe ikea in een nieuwe shopping mall. Wil ik graag heen. Zijn een soort van city ikea's die ze daar hebben. Dus niet zo groot als dat wij hier kennen.
Ik drink veel bier, moet minderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om het te checken?
ja zara home idee. Had in vlogs gezien dat ze veel niet hebben. Dus moet je laten bezorgen of je moet naar een grotere ikea buiten het centrumquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag het, die Sukhumvit toch? En stom dat ze daar klein zijn. Ben ook erg benieuwd hoe dat dan werkt qua magazijnOf hebben ze alleen van die kleine spulletjes voor in huis? Beetje Zara Home idee
Zeker weten een karper.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet chicken wings
dus ik denk een poot van een beer of zo. Of een karper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |