zijn altijd dit soort figurenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Ja, dit was niet zo heel lastig.quote:
Genoteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was niet zo heel lastig.
Oke, proostquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Ambachtelijke licht-gefermenteerde tarwesmoothie op een bedje van microkristallijn siliciumdioxide
De volgende is moeilijker?quote:
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag bij het station een groepje wollah-figuren met hesje, die dit blijkbaar regelden. Konden echt niks anders krijgen?
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is al heel wat als ze Nederlands praten, die bussen worden uit alle Oostblok landen getrokken waar ze ze maar kunnen vinden
+ vakantieperiodequote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Ik zag in Delft ook ergens een NS-bus wegwijsbordje, op een plek dat ik dacht 'gaat die bus HIER langs??'quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een clownspak, dat strookt wat meer met het werk wat ze leveren. Het is altijd chaos.
Denk ook dat ze lastig aan buschauffeurs komen nu, naast dat er al een tekort is is het natuurlijk ook zomervakantie, wat voor een buschauffeur waarschijnlijk leukere en lucratievere reizen zijn om te rijden dan heel de dag heen en weer tussen 2 stationsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel mooi dat dat zo makkelijk kan. Want er rijden ook best Nederlandse bussen tussen. Maar ze konden volgens mij gewoon niet genoeg bussen krijgen om een continu dienst van twee weken te draaien. Anders hadden we nu nog dieper in de prut gezeten.
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil je die Wollah figuren anders laten doen ?
Doe eens niet zo extreem rechts.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelf een bus nemen naar Weetikveelstan?
Daar is ook een bioscoopquote:
als salami in plakjes is, is het dan nog een soort van slang?quote:
Ik ben hier niet nerd genoeg voor.quote:
Nee dit is gewoon een woord in kapitalen, geen zinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |