een biertje in de kroeg valt wel mee qua kostenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh. Had eigenlijk zin om dit weekend ergens heen te gaan maar allemaal duur.
Niet echt nee. Gewoon 23-24 graden. Kan probleemloos in de korte broek blijven zitten.quote:
Dud0r pakt dat verkoelender aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet echt nee. Gewoon 23-24 graden. Kan probleemloos in de korte broek blijven zitten.
dat accepteert @Dr_Flash vast welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef rival het volgende:
Ik wilde nog even kudos geven voor de vorige TT
Manmanmanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een pakketje ophalen, maar het regent
En ik ben van suiker gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja eh.. is zoquote:
quote:
Mimimimimiquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yoooo wat extreem duur. Goedkoopste te vinden retourtje via Skyscanner (van Nederland naar overal) 170 euro.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh. Had eigenlijk zin om dit weekend ergens heen te gaan maar allemaal duur.
ik geniet hier van de zonquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen ophalen, dan maarquote:
Ik geniet hier van regen buiten en de lamp aan (binnen).quote:
Ja is kort dag en hoogseizoen hequote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yoooo wat extreem duur. Goedkoopste te vinden retourtje via Skyscanner (van Nederland naar overal) 170 euro.
verwarming nog niet nodig?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geniet hier van regen buiten en de lamp aan (binnen).
En weekend...quote:
Story of my life.quote:
Nee, ik zit nog steeds in een korte broek en t-shirt.quote:
Meh teveel moeite.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En weekend...
Treinen hoef je waarschijnlijk ook niet voor te kijkenAutootje huren en zelf op pad gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |