Maar echt.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Wel echt een prachtige locatie voor gekozen
Jumping en Eventing (voornamelijk XCO) vind ik wel tof om te zien maar wel gevaarlijk voor de dieren, dat is altijd jammerquote:
https://www.rtvnoord.nl/s(...)-ga-toch-naar-parijsquote:Op maandag 22 juli 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik volg het dressuur niet op de voet. Verwachten we daar wat van of moeten we de gehaktmolen maar preventief van stal halen als vervanging van het strafkampje in Siberië?
Springen wil ik sowieso zien ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jumping en Eventing (voornamelijk XCO) vind ik wel tof om te zien maar wel gevaarlijk voor de dieren, dat is altijd jammerDressuur vind ik dan weer niks aan en kijk ik hoogstens voor DE SPIEGEL
Springen wel lijkt mequote:Op maandag 22 juli 2024 18:53 schreef Felagund het volgende:
Hebben we geen kans bij het springen, individueel of in teams?
Ik zie het, bij het team staan we tweede bij de bookies, al zit daar natuurlijk wel veel onzekerheid in dat veel teams kunnen winnen.quote:
Stond het team niet 4e bij voorspellingen?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/s(...)-ga-toch-naar-parijs
Scholtens doet mee om de finale te halen
Iedere medaille op de Dressuur zou echt bijzonder zijn.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2024 18:53 schreef Felagund het volgende:
Hebben we geen kans bij het springen, individueel of in teams?
Als je die voorspellingen bekijkt moet een paard bijna zijn potenbenen breken wil je een medaille kunnen halen. Dat gun je zo'n paard ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stond het team niet 4e bij voorspellingen?
Ik heb dat iig maanden geleden al hier gelezen: https://eurodressage.com/(...)ays-team-predictions
4e betekent gewoon dat als 1 topteam echt onderpresteert, dat je een medaille kunt halen. Lijkt me niet onmogelijk.
Maar goed, springen vind ik leuk. Dressuur vindt mijn vrouw leuk, dus dat kijken we dan ook maar.
quote:Dujardin withdraws from Olympics
Charlotte Dujardin has withdrawn from the Olympics over a video from four years ago showing her making “an error of judgement” during a coaching session.
Dujardin, a six-time Olympic medallist, has decided to pull out of all competition while the International Federation for Equestrian Sports (FEI) investigates the incident.
“What happened was completely out of character and does not reflect how I train my horses or coach my pupils, however there is no excuse,” she said in a statement.
“I am deeply ashamed and should have set a better example in that moment.” (PA Media)
https://www.theguardian.c(...)ons-live#maincontentquote:Seriously big breaking news about Charlotte Dujardin. She had a chance to surpass Laura Trott as Great Britain’s most decorated female Olympian at her fourth Games.
“I am sincerely sorry for my actions and devastated that I have let everyone down, including Team GB, fans and sponsors,” continues Dujardin’s statement.
“I will cooperate fully with the FEI, British Equestrian Federation and British Dressage during their investigations, and will not be commenting further until the process is complete.”
More to follow …
lijkt het wel op, gezien haar statementquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:13 schreef kilon het volgende:
Dan ben ik natuurlijk ook benieuwd wat voor video dat dan was. Paardje slaan?
Heerlijk genieten van de moderne meerkamp.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jumping en Eventing (voornamelijk XCO) vind ik wel tof om te zien maar wel gevaarlijk voor de dieren, dat is altijd jammerDressuur vind ik dan weer niks aan en kijk ik hoogstens voor DE SPIEGEL
Ze zouden zich allemaal terug moeten trekken, aangezien ze allemaal slecht met hun paarden omgaan en in sommige gevallen ronduit mishandelen. Bij iedereen wordt in meer of mindere mate getraind met de rollkurmethode, wat een lijdensweg is voor de paarden. Dat paardensport, en dan met name dressuur, nog olympisch mag zijn is schandalig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
https://www.theguardian.c(...)ons-live#maincontent
https://www.theguardian.c(...)-over-coaching-videoquote:GB dressage star Charlotte Dujardin banned from Olympics over alleged horse mistreatment
FEI imposes six-month suspension over coaching video
One of Team GB’s biggest stars, Charlotte Dujardin, has been banned from the Paris Olympics after a video emerged of her allegedly abusing a horse.
The 39-year-old, who has won six Olympic medals in London, Rio and Tokyo, has been suspended for six months after reportedly whipping the legs of a horse while in a coaching session several years ago.
Dujardin withdrew from the Games on Tuesday afternoon hours before the International Federation for Equestrian Sports said she was suspended for six months “effective immediately from the date of notification, 23 July 2024”.
In a statement issued before the FEI decision, Dujardin had admitted that was “no excuse” for her behaviour and that she was “deeply ashamed” of the error of judgment.
However it has left Team GB officials reeling only three days before the Games is due to start.
The suspension was confirmed by the FEI, which said in a statement that it had received a video on Monday.
“On 22 July 2024, the FEI received a video depicting Ms. Dujardin engaging in conduct contrary to the principles of horse welfare,” it said. “This video was submitted to the FEI by a lawyer representing an undisclosed complainant. According to the information received, the footage was allegedly taken several years ago during a training session conducted by Ms. Dujardin at a private stable.
“Upon receiving the video, the FEI promptly initiated an investigation,” it added. “Subsequently, Ms. Dujardin confirmed that she is the individual depicted in the video and acknowledged that her conduct was inappropriate.
“The FEI condemns any conduct contrary to the welfare of horses and has robust rules in place to address such behaviour. Our commitment to ensuring the highest standards of equine welfare and sportsmanship remains unwavering.”
[..]
Of 1 van de grote namen moet uitvallen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je die voorspellingen bekijkt moet een paard bijna zijn potenbenen breken wil je een medaille kunnen halen. Dat gun je zo'n paard ook niet.
Koeman out, Dujardin in.quote:
Nee, top-5 zou fantastisch zijn. Individueel hebben we bij springen de beste kans met Maikel op een medaille/goud.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zit er hier geen medaillekans in voor Nederland bij de dressuur, ik dacht dat Dinja van Liere wel bij de kanshebbers hoorde
Krijg je ervan.quote:
Ongerelateerde vraag, maar wie is eigenlijk de nummer twee favoriet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:59 schreef Em31 het volgende:
Iemand heeft dus dat filmpje jaren bewaard om het net voor de Olympische Spelen uit te laten lekken. Damn, de ultieme wraak zo.![]()
Dujardin was al niet eens per sé de topfavoriet, ze stond redelijk gelijk met Fry, Werth, Laudrup en Von Bredow.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongerelateerde vraag, maar wie is eigenlijk de nummer twee favoriet?
Het zou me niet verbazen als LA of Brisbane de laatste keer is. Omdat ze de moderne vijfkamp ook aanpassen. Verschil is natuurlijk wel dat ze hier hun eigen paard hebben, maar ik zie de maatschappelijke discussie nog wel aanwakkeren de komende jaren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer stoppen ze eens met deze sport
Ze zal niet de eerste en laatste zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat dit doodnormale praktijken zijn binnen de sport.
Er liggen echt wel kansen op een medaille voor Dinja gelet op wat ze vorige maand in Rotterdam presteerde. Top-5 zou an sich al wel goed zijn maar er is best kans op eremetaal.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, top-5 zou fantastisch zijn. Individueel hebben we bij springen de beste kans met Maikel op een medaille/goud.
Vrij groot, ik ben 32 en opgegroeid als paardenmeisje. Ik heb les gehad van internationale juryleden en grand-prix ruiters (dat is vrij gebruikelijk, ik heb zelf nooit op enig niveau gereden) en dit was eigenlijk gewoon standaard-methode om een flegmatiek paard aan de praat te krijgen. Extreem sneu en triest, maar dit was toen heel normaal. Hoewel ik een knoop in mijn maag krijg van het filmpje, doet de ophef in dat licht ook enigszins absurdistisch aan als iemand die er al jaren uit is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat dit doodnormale praktijken zijn binnen de sport.
Als Nederland ooit de OS gaat organiseren komt vierspanrennen op het program en gaat IJsbrand Chardon goud halenquote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Crossen nu, 1 van de weinige leuke onderdelen.
Foutloos volgens mij. Mooie omgeving mooie locatie maar niet perse fantastisch te volgen verderquote:Op zondag 28 juli 2024 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie entourage wel. Hoe heeft het vlaggetje het gedaan?
XC altijd lastig volgen door dat geschakel helaas, jammer want op zichzelf tof onderdeel.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Foutloos volgens mij. Mooie omgeving mooie locatie maar niet perse fantastisch te volgen verder
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben ook opgegroeid als paardenmeisje en nu nog steeds actief. En zeker, 40 jaar geleden (zolang zit ik al in de sport) werd er anders mee omgegaan dan nu. Nu staat paardenwelzijn veel meer voorop. En er zijn, zeker aan de top, wel negatieve gevallen hoe paarden getraind worden, ook in de springsport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:22 schreef Saboo het volgende:
[..]
Vrij groot, ik ben 32 en opgegroeid als paardenmeisje. Ik heb les gehad van internationale juryleden en grand-prix ruiters (dat is vrij gebruikelijk, ik heb zelf nooit op enig niveau gereden) en dit was eigenlijk gewoon standaard-methode om een flegmatiek paard aan de praat te krijgen. Extreem sneu en triest, maar dit was toen heel normaal. Hoewel ik een knoop in mijn maag krijg van het filmpje, doet de ophef in dat licht ook enigszins absurdistisch aan als iemand die er al jaren uit is.
Denk dat het simpelweg verschilde per plek. Ik woonde in een dorp met 1 manege/stal, ik had alleen een fiets en was een jaar of 8 en dus 1 optie.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Ik ben ook opgegroeid als paardenmeisje en nu nog steeds actief. En zeker, 40 jaar geleden (zolang zit ik al in de sport) werd er anders mee omgegaan dan nu. Nu staat paardenwelzijn veel meer voorop. En er zijn, zeker aan de top, wel negatieve gevallen hoe paarden getraind worden, ook in de springsport.
Maar dit is echt geen standaardmethode om een flegmatiek paard aan de gang te krijgen. Daar zijn andere methoden voor (overgangen rijden etc.). Bovendien is het paard in dit filmpje zeker geen flegmatiek paard, de bedoeling was dat hij zijn benen hoger op ging tillen. En wat nog het slechtste is aan het geheel is, is dat het paard geen idee heeft wat er van hem gevraagd wordt, waarom hij zo aangevallen wordt. Hij snapt er niks van. Dat is nog gemener dan het gemep met de zweep op zich.
Wel apart dat je dan als kind al les had van grandprixruiters. Die prijzen zijn toch al snel ¤ 150 tot ¤ 300 per uur. Terwijl je als kind eerst nog maar gewoon moet leren rijden en balans houden. Zonder al moeilijke dressuuroefeningen te doen. Als je 8 bent rijdt je tenslotte nog maar pas 1 of 2 jaar.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:38 schreef Saboo het volgende:
[..]
Denk dat het simpelweg verschilde per plek. Ik woonde in een dorp met 1 manege/stal, ik had alleen een fiets en was een jaar of 8 en dus 1 optie.
Dit was de manier waarop je het leerde, en dat leerde je van een grand prix ruiter/ internationaal jurylid. (ik herinner een paar citaten: “spaar al je frustraties van de hele week en uit die maar op je je paard” of “Jouw ouders geven jou toch ook wel eens een tik; nou dan. Dan mag je je paard er ook wel eens van langs geven” die me in het bijzonder bijbleef omdat het kindermishandeling ook nog eens vergoeilijkte 🥲)
Thankgod dat het er op andere plaatsen anders aan toe ging, maar niemand blikte of blooste hiervan, en zonder sociale media was je referentiekader ook veel beperkter. Ik weet zeker dat het in vrij brede kringen normaal was. Dat verandert nu, gelukkig.
Ik heb er zelf toendertijd helaas ook veels te weinig vragen bij gesteld. Achteraf wel een heel nare smaak aan overgehouden.
Sanne de Jong vind ik heel vriendelijk rijden!
Valt wel mee toch? Ze had samen met haar moeder een manege, geen idee of ze op dat moment zelf nog uitkwam. Ik had meestal les van haar moeder (die dus jureerde) maar ze nam het wel eens over. Toen ik privélessen kreeg met mijn eigen pony was ik ookal wel een paar jaartjes ouder.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel apart dat je dan als kind al les had van grandprixruiters. Die prijzen zijn toch al snel ¤ 150 tot ¤ 300 per uur. Terwijl je als kind eerst nog maar gewoon moet leren rijden en balans houden. Zonder al moeilijke dressuuroefeningen te doen. Als je 8 bent rijdt je tenslotte nog maar pas 1 of 2 jaar.
Klinkt een beetje als de eerste autorijlessen krijgen van Max Verstappen.
Hopelijk geen spuitje zoals bij dat Zwitserse knol in Tokio.quote:
Dat denk ik niet, moet anderen wel veel fouten gaan makenquote:Op maandag 29 juli 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Janneke nog kans op een MEDALJE?
Gaby Schloesserquote:
Even gekeken, lijkt me niet realistisch nee. Top 8 kan wel met nog een keer foutloosquote:Op maandag 29 juli 2024 13:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, moet anderen wel veel fouten gaan maken
Eerste Britse goud van de Spelen, dit was ook wel zo'n beetje hun grootste zekerheidje denk ikquote:Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef zorro28 het volgende:
GB goud, straks in de individuele finale maar juichen voor de niet-Britten dan
Nou ja, met cross-country is het altijd lastig het echt een zekerheidje te noemen, maar toen ze dat door waren gekomen was ie wel binnen ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste Britse goud van de Spelen, dit was ook wel zo'n beetje hun grootste zekerheidje denk ik
Zometeen de tweede meest zekere zou ik zeggen, wat dat betreft geen slechte dag voor de Britten
Haha!quote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ARD-commentator krijgt een rolberoerte.
Voor de landenwedstrijd telt dit alleen als kwalificatie. Bij de GP Freestyle gaan alle scores weer op 0.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Dressuur is begonnen, na de 1e groep is Dinja van Liere door naar de finale, kwalificeert zich samen met een Deense. Ze was beter dan de Brit Carl Hester. Resultaten tellen volgens mij ook meteen mee voor de landenwedstrijd.
GP is de kwalificatie voor de finale van de landenwedstrijd (en er zijn plaatsen voor de individuele finale te verdienen). De top 8 landen kwalificeert zich en mogen de GP Special doen waar iedereen weer op 0 begint.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze GP is toch tevens de landenwedstrijd? Individueel telt alleen de kür.
Van de landen die nog maar 1 ruiter hebben gehad staat NL bovenaan in de landenwedstrijd, boven DL zelfs. Maar daar komen nog wel de 2 besten hoor. Dus geen illusies. Maar je weet het nooit.
Ik weet het, was even in de war, daarom had ik mijn post ook al weer verwijderd. Ik was de GP special voor het gemak even vergeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
GP is de kwalificatie voor de finale van de landenwedstrijd (en er zijn al plaatsen voor de individuele finale te verdienen). De top 8 landen kwalificeert zich en mogen de GP Special doen waar iedereen weer op 0 begint.
Nederland heeft overigens de beste al gehad. Zonder ongelukken gaat GB, Duitsland en Denemarken er (heel) ruim voor eindigen.
Behalve als WE winnen dan.quote:
Ik zat ook net te kijken met dezelfde conclusie. Gat lijkt me erg groot naar de medailles.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel een 4e plaats aankomen met het team... jammer dat die Denen zo goed zijn geworden
Sowieso belachelijk dat deze 'sporten' (waar dieren überhaupt al het werk doen) nog onderdeel zijn van de Olympische Spelenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:58 schreef Ploplap het volgende:
Paard mag niet haar of zijn mond open doen, anders krijg je puntaftrek. Hoe triest is dat. Mishandeling noemen ze dat.
Nee, maar het zegt wel veel over de krachtsverhoudingen er is weinig inhouden bij de dressuur.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:04 schreef kilon het volgende:
Boeit waar je als land bent geëindigd in de kwalificaties voor iets?
Fijnproevers @Mani89quote:Of nemen we Karin Donckers. In Parijs was ze aan haar zevende Spelen in de eventing toe. In het verleden reed ze op paarden met namen als Pinokkio en Encore un T – “eigenlijk heb ik mij nooit afgevraagd waar dat vandaan kwam” – maar in Parijs trad ze de voorbije dagen aan met Leipheimer van ’t Verahof, nadat ze de voorbije jaren ook al had gescoord met Fletcha en Extebaria van ’t Verahof. De pientere wielerfan legt onmiddellijk de link: Leipheimer, Flecha en Etxebarria, zo’n twintig jaar geleden waren het allemaal wielrenners. “Terwijl ik zelf niks met de koers heb”, lacht Donckers. “De vrouw van de fokker, Peter Van Damme, heeft die bedacht. Ze was waarschijnlijk wel een wielerfan.”
https://nos.nl/liveblog/2(...)voor-landenwedstrijdquote:Tegenslag voor springruiter Willem Greve. Hij wordt morgen gepasseerd als de ruiters de kwalificatie springen voor de landenwedstrijd. Hij wordt vervangen door Kim Emmen, zo meldt de paardensportbond KNHS.
De keuze voor Emmen is gemaakt na het afwerken van de eerste training. De 29-jarige Emmen wordt pas de tweede Nederlandse vrouw ooit met een optreden in de landenwedstrijd bij het springen. Naast Emmen, met haar paard Imagine, verschijnen ook Harrie Smolders en Maikel van der Vleuten aan de start.
Donderdag gaan twintig teams van drie combinaties van start, de beste tien teams gaan door naar de eindstrijd op vrijdag. Vrijdag beginnen alle teams weer met een schone lei.
https://www.knhs.nl/nieuw(...)goed-door-de-keuringquote:In tegenstelling tot de Spelen in Tokyo, beginnen de springruiters in Parijs met de strijd om de teammedailles. Het eerste parcours op donderdag 1 augustus dat parcoursbouwer Santiago Varela neerzet is de teamkwalificatiewedstrijd (Tabel A tegen de klok). Twintig teams, elk bestaande uit drie combinaties, strijden om een finaleplek die is weggelegd voor de tien hoogstgeplaatste teams. In de teamfinale op vrijdag 2 augustus gaat de teller weer op nul en springen de ruiters (drie per team) een parcours over één ronde (Tabel A tegen de klok). Bij een gelijk aantal strafpunten volgt er een barrage tegen de klok voor de verdeling van de teammedailles. Alle drie de combinaties van een land zullen in deze barrage van start gaan.
Tijden zijn wel echt te langzaam.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:46 schreef Max23 het volgende:
Nu is het straks jammer dat alles morgen weer naar 0 gaat xD
Dat maakt niks uit zolang ze binnen de tijdslimiet blijven en niet in een barrage zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tijden zijn wel echt te langzaam.
Maar dat bedoel ik, ik loop alvast wat vooruit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit zolang ze binnen de tijdslimiet blijven en niet in een barrage zitten.
De laatste maanden maakt ze constant foutloze ronden. Is in topvorm en Imagine ook. Voor teambelang is de beste keuze gemaakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:45 schreef Max23 het volgende:
Kim ook foutloos!
Toch verrassend dat ze voorkeur kreeg boven Greve
Eentje is gediskwalificeerd geloof ik, om (nog) onbekende redenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is wel safe als ik zo tel, al weet ik niet wat er nu met Brazilie aan de hand is, die lijken maar 2 ruiters te hebben
Dus wat zijn ze nu nog aan het doen eigenlijk?quote:Paardensport | Nederland naar teamfinale springen
Nederland heeft zich eenvoudig geplaatst voor de teamfinale bij het springen. Harrie Smolders, Willem Greve, Maikel van der Vleuten en Kim Emmen hadden een plek bij de eerste tien nodig en werden zesde, vlak voor België.
Haha, ja dat staat er al uren op. Denk dat er een stagiair aan het werk is bij de NOS of zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
NOS-blog, 11:53:
[..]
Dus wat zijn ze nu nog aan het doen eigenlijk?
Ik las dit ook net en dacht WTF zit ik naar een herhaling te kijken, maar dit onderdeel is gewoon nog echt bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
NOS-blog, 11:53:
[..]
Dus wat zijn ze nu nog aan het doen eigenlijk?
Deze hele locatie is echt de mooiste van de Spelenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een prachtig concours zeg. Die roze hindernis met de macrons is echt fantastisch!
Zeg dat wel. Ook tijdens de cross keek je echt je ogen uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze hele locatie is echt de mooiste van de Spelen
Spanje valt weer net buiten de boot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Canada verknalt het en dat betekent dat Mexico ook door is naar de finale
Arme @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Spanje valt weer net buiten de boot.
Ken je het uitzicht nog in Barcelona ? Dat was ook zo geweldig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze hele locatie is echt de mooiste van de Spelen
Wat is zo het verloop? Alle combinaties 1x? Eventuele barrage bij 0 punters?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mexico doet zometeen niet mee, ziek paard.
Ja, barrage kan natuurlijk ook bij 4+ punten, zolang het maar om het goud gaat. Zilver/brons kijken ze meteen naar de tijd bij een eventuele gelijke stand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is zo het verloop? Alle combinaties 1x? Eventuele barrage bij 0 punters?
Mooiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Israël slecht begonnen in ieder geval.
En de stijlsprongquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zit klaar voor een Jan Roelfs masterclass.
Dat camerastandpunt met het kasteel op de achtergrondquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, wel een fantastische locatie.
Sowieso, en de sprongen zien er ook fantastisch uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, wel een fantastische locatie.
Moet jij weten.quote:
Doet er ook een Fredsj mee?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zit klaar voor een Jan Roelfs masterclass.
Marginal gains, rondere drollenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:13 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ben je toch iets lichter voor de sprongen, gaat allemaal om W/Kg
frikandellenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen we met dit knol als het geen nulscore wordt?
Aan Spanje doneren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt ie op de Air Horse One gezetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar dat is ongeveer van hetzelfde niveau als Spanje voor blijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:19 schreef koffieleuk het volgende:
Nog steeds kans om de Belgen voor te blijven
Gefeliciteerd.quote:
Dank u.quote:
Paardenspringen is juist wel leuk. De rest erken ik niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk knollen, waarom kijk ik knollen, wat gaat er fout?
Hier ben ik het wel mee eens. Maar toch kijk ik dit alleen op de OS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Paardenspringen is juist wel leuk. De rest erken ik niet.
Zijn ze ook voor de boeren?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Amerikaans publiek dat hun vlag verkeerd om houdt, had ik niet willen missen.
Denk de afmelding pas op het laatste moment?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mocht de nummer 11 niet meedoen?
Tennisbond?quote:
69 of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie is eigenlijk de oudste Olympiër in Parijs?
Mexico is laatstequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordeel voor Nederland dat Israel mee doet. Worden we iig niet laatste.
Okay Spandau Balletquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:30 schreef Jane het volgende:
Gewoon dwars door alle hindernissen heen. Zo kan het ook.
Perez weer?quote:
Miss Montreal was beter geweest: "door de muur, door de balken, dwars door alles heen"quote:
En net dus Klein Orkest voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Miss Montreal was beter geweest: "door de muur, door de balken, dwars door alles heen"
Thuisvoordeelquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:37 schreef Em31 het volgende:
Fransen zijn echt helemaal los deze spelen
De paarden voelen dat ook, natuurlijk.quote:
Dit gebeurt er als je investeert in sport. Deden de Britten ook voor 2012, deed Nederland ook ergens in die periode.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:37 schreef Em31 het volgende:
Ja alleen deden die Britten dat niet helemaal volgens de regels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gebeurt er als je investeert in sport. Deden de Britten ook voor 2012, deed Nederland ook ergens in die periode.
Walgelijke Fransen jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:37 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |