Met Harris gaan ze het ook niet reddenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef VoMy het volgende:
Misschien kan Harris Joe nog vragen als VP. Een variant op de methode Poetin.
Nee, joh, Biden heeft het als president best wel goed gedaan, maar heeft het toch gepresteerd dat niemand daar enige positieve herinneringen aan heeft. De campagne tot nu toe was ook alleen maar 'stem op mij, want ik ben niet Trump!'quote:Op zondag 21 juli 2024 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Hoe oud en seniel Joe ook is, dit is wel een mokertjedomme zet van hem en de Democraten.
Volledig in de val gelopen van extreemrechtse propagandamachine, de altijd bullshit zijnde polls, en al die schathemeltjerijke donateurs uit zijn eigen partij die niet zo blij waren met meer belasting betalen.
Een zwarte vrouw in de altijd seksistische en racistische US of A. Briljant plan wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Harris gaan ze het ook niet redden
Alsof er een touw aan derdewereldland Amerika valt vast te knopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een zwarte vrouw in de altijd seksistische en racistische US of A. Briljant plan wel.
Ik blijf erbij dat Biden 'gewoon' had gewonnen, maar ach, we zullen het nooit weten.
Ergens hoop je inderdaad toch dat dit achter de schermen al perfect geregeld is de afgelopen weken en alle kopstukken zich nu maar direct achter Harris gaan scharen.quote:
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ikquote:Op zondag 21 juli 2024 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ergens hoop je inderdaad toch dat dit achter de schermen al perfect geregeld is de afgelopen weken en alle kopstukken zich nu maar direct achter Harris gaan scharen.
Maar dat zal wel niet dus we gaan een gigantische teringzooi en grandioze hoeveelheid infighting krijgen de komende tijd.
Twee keer Californië kan wel een dingetje zijn, ook electoraal gezien.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ik
Mwah, doe maar Shapiro of Kelly dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ik
Een heel nieuw ticket kan toch ook?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Twee keer Californië kan wel een dingetje zijn, ook electoraal gezien.
Ronde van Wallonie!quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
In potentie een van de mooiste mini-meerdaagses.
Je kunt toch een gevarieerd parcours uittekenen waar meerdere soorten renners kunnen winnen.quote:
Helaas lukt dit zelden.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch een gevarieerd parcours uittekenen waar meerdere soorten renners kunnen winnen.
De steile heuvels uit het Maasdal, de kasseiklimmen in het westen, de langere klimmen in het oosten. Overal oude vestingstadjes voor de toeristen of voor een iconische slotklim. Wallonië ligt toch bezaaid met mogelijkheden om het op afwisselende wijze zwaar te maken in een mooie omgeving.
Lijkt net of hij is overleden.quote:
Doet Karrel de socials bij Visma-LAB?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje. Dit lijkt me tikje, behoorlijk dus, overdreven
20!quote:Op maandag 22 juli 2024 17:32 schreef Steven184 het volgende:
Jeej 13 euro van Eurosport teruggekregen
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:28 schreef Felagund het volgende:
[ x ]
Ook nog een memoriam aan Jonas, inclusief zwart-wit beelden.
Bart Lemmen een filmpje met wat kanonschoten en een last post.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:quote:Op maandag 22 juli 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?
Ik word hier misselijk van.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:
[ x ][ x ]
[ x ]
Bartje heeft wel echt de schouders van Kruijswijkquote:Op maandag 22 juli 2024 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:
[ x ][ x ]
[ x ]
Einde tijdperk Muller-Wohlfahrtquote:Op maandag 22 juli 2024 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Goretzka is niet meer zo gespierd en begint een zorgwekkende haarlijn te krijgen.
[ x ]
#WerkenbijRTL?quote:
Nederland wilde weer eens "lokaal invloed uitoefenen" à la Qatar. Wanneer leren we eens dat (quasi-)dictators daar niet gevoelig voor zijnquote:"Zo'n vergadering verplaatsen klinkt misschien niet heel dramatisch, maar in de diplomatieke wereld is dit een stevig signaal van EU-buitenlandbaas Josep Borrell. Een aantal lidstaten had eerder al beslist om sowieso geen ministers meer naar informele raden te sturen onder het Hongaars voorzitterschap. Ook de Europese Commissie stuurt ambtenaren in plaats van Commissarissen. Nu gaat eind augustus dus helemaal niemand naar Boedapest.
Nederland stond niet achter dit besluit. "Als die top in Boedapest is, gaan we", had minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp na de bijeenkomst nog duidelijk gezegd. Nederland vindt het belangrijk in gesprek te blijven met Hongarije en juist ter plaatse zorgen te kunnen uiten over het Hongaarse dwarsliggen binnen de EU en over de Hongaarse rechtsstaat.
Nederland wil gewoon vriendjes zijn met Orban want we hebben een regering en een coalitie van het gedachtegoed Orban. Een kabinetsdelegatie in Hongarije is geen poging om de regering daar bij te sturen maar een studiereis om lessen te leren voor in Nederland.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland wilde weer eens "lokaal invloed uitoefenen" à la Qatar. Wanneer leren we eens dat (quasi-)dictators daar niet gevoelig voor zijn
Dit kan toch niet hansquote:
Toen die bij Heracles speelde maakten ze hier altijd de behoorlijke slechte grap dat hij de jongste speler van de club was. Hij was pas veer(Twents uitgesproken)quote:
Hij zou wel moeten ben ik bangquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over Heracles gesproken, ik zag Erwin van de Looi zich al maximaal indekken voor een slechte seizoensstart @:hamlapjes .
Bij Heracles heb ik sowieso het gevoel dat die geen reet geleerd hebben van hun degradatie, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zou wel moeten ben ik bang. Situatie met Brouwer verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.
Dit zijn ook wel weer broddelwerken van Hoogma, nondedju. Dit wordt misschien wel het derde seizoen op rij dat we een slechtere selectie hebben dan het seizoen ervoorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over Heracles gesproken, ik zag Erwin van de Looi zich al maximaal indekken voor een slechte seizoensstart @:hamlapjes .
Bij De Graafschap altijd leuk. Die haalden dan gasten als Yuri Rosequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit zijn ook wel weer broddelwerken van Hoogma, nondedju. Dit wordt misschien wel het derde seizoen op rij dat we een slechtere selectie hebben dan het seizoen ervoor
Voor mijn gevoel zakt de club ook steeds verder weg, was toch jarenlang een club waar leuk, positief voetbal werd gespeeld, talenten zich door konden ontwikkelen, spelers een tweede kans kregen en tot bloei kwamen. In het degradatiejaar viel alles net verkeerd en ontbrak er (naar mijn mening) wat ervaren mannen die constant presteren, maar sindsdien is het (spelers)beleid echt compleet ruk
Je gaat verlangen naar de jaren van Jantje Smit
Heracles en NAC gaan degraderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te vroeg om te stellen, makker. PEC Zwolle heeft behalve Krastev amper individuele kwaliteit. Ik denk dat de eindstand voorspellen voor 9 augustus nattevingerwerk wordt. Eigenlijk valt er pas iets op 31 augustus te zeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heracles en NAC gaan degraderen.
RKC zal zich wel weer veilig spelen
Ze hebben een keeper gehaald die tijdens de eerste training al geblesseerd is geraakt:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij De Graafschap altijd leuk. Die haalden dan gasten als Yuri Rose
Elk jaar is het weer tegen beter weten in. Vreman is ook geen heel goede trainer, maar wel goed genoeg om redelijk mee te doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben een keeper gehaald die tijdens de eerste training al geblesseerd is geraakt:
https://www.gelderlander.(...)-veel-pijn~a4f71b8d/
Dat voorspelt weer veel goeds.
Ze hebben Ralf Seuntjens ook een verlenging gegeven van zijn contract, lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elk jaar is het weer tegen beter weten in. Vreman is ook geen heel goede trainer, maar wel goed genoeg om redelijk mee te doen.
Er zit een heel gat in die selectie qua leeftijden. Bijna niks tussen de 24-30.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben Ralf Seuntjens ook een verlenging gegeven van zijn contract, lol.
Één speler van 25 jaar en één van 30 voor de rest allemaal 33 of ouder, of heel jong.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zit een heel gat in die selectie qua leeftijden. Bijna niks tussen de 24-30.
Wel een flinke tegenvaller dat Jizzzzzzz weer geblesseerd is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is nu zeg maar geen enkele fatsoenlijke aanvallende speler meer overquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een flinke tegenvaller dat Jizzzzzzz weer geblesseerd is.
Wat doet Brandley Kuwas heden ten dage?quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er is nu zeg maar geen enkele fatsoenlijke aanvallende speler meer over
Nikolai Laursenquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er is nu zeg maar geen enkele fatsoenlijke aanvallende speler meer over
Die is volgens mij al ruim een half jaar clubloos. Wat ook betekent dat hij dus geen optie is voor Hoogma, anders had hij allang een contract getekendquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doet Brandley Kuwas heden ten dage?
En dan is Laursen ook nog eens chronisch geblesseerd. De enige voorhoedespeler die verder nog weleens wat kon creëren, Hansson, ook gewoon doodleuk verkopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nikolai Laursen
Bryan Limbombe
Mario Engels
Juho Talvitie
En twee nobodyspitsen met Satriano en Van Oorschot. Wat een boel narigheid.
Zonde. Een goede Kuwas was echt dodelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die is volgens mij al ruim een half jaar clubloos. Wat ook betekent dat hij dus geen optie is voor Hoogma, anders had hij allang een contract getekend
Meer dan 15 minuten extra tijd is ook wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat een treffer een uur later werd afgekeurd?
Ach, het altijd racistische en verongelijkte Argentiniequote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat hele toernooi is nu al een rampNaast de VAR loopt het gelijk al helemaal uit de hand
Ik kijk niet naar pupillenvoetbal als er ook echte sport bezig isquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat een treffer een uur later werd afgekeurd?
Javier Mascherano heeft weer last van een gescheurde reet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, het altijd racistische en verongelijkte Argentinie
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Javier Mascherano heeft weer last van een gescheurde reet.
Voetbal hoort, zeker in deze opzet, ook niet op de OSquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat hele toernooi is nu al een rampNaast de VAR loopt het gelijk al helemaal uit de hand
Mannenvoetbal zal altijd een ondergeschoven kindje blijven. Vanwege de speelkalender, vanwege de belangen. Vraag me af hoe je dat ooit goed recht zou kunnen trekken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voetbal hoort, zeker in deze opzet, ook niet op de OS
(Bij de mannen dan, bij de vrouwen is het anders)
Nou, gewoon, niet. Schrappen die handel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mannenvoetbal zal altijd een ondergeschoven kindje blijven. Vanwege de speelkalender, vanwege de belangen. Vraag me af hoe je dat ooit goed recht zou kunnen trekken.
De eerste losersvluchtentreinen kunnen worden geboekt. ONZE handbalsters en boogschieters kunnen er geen reet van.quote:
Ik kijk vooral enorm uit naar alle analyses van niet-gewonnen gouden medailles van mensen die denken scherp de Nederlandse volksaard te doorzien door de nederlaag "typisch Nederlands" te noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De eerste losersvluchtentreinen kunnen worden geboekt. ONZE handbalsters en boogschieters kunnen er geen reet van.
Benieuwd of we weer fantastische takes van Thijs Z. gaan zien.
[ x ]
Jammer, ik kijk er juist heel erg naar uit om dit te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kijk vooral enorm uit naar alle analyses van niet-gewonnen gouden medailles van mensen die denken scherp de Nederlandse volksaard te doorzien door de nederlaag "typisch Nederlands" te noemen.
HOLLANDSE ZIEKTEquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kijk vooral enorm uit naar alle analyses van niet-gewonnen gouden medailles van mensen die denken scherp de Nederlandse volksaard te doorzien door de nederlaag "typisch Nederlands" te noemen.
2021quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze opmerking is typisch Nederlandsquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jeetje dit is nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2021
OS / Zijn dit de slechtste spelen van NL ooit?
2016
OS / Wordt dit Nederlands meest teleurstellende OS?
2012
OS / Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland
2008
OS9 / Nederlanders pieken op de verkeerde momenten.
OS9 / Meld hier de teleurstellingen van Nederland.
En de neutrale FOK!'er kijkt heel erg uit naar onze discussies op dit gebied, lijkt me.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer, ik kijk er juist heel erg naar uit om dit te doen.
HEKSENKETELEDquote:Zenuwen bij boogschutsters: 'Dit was voor ons al een heksenketel'
Zenuwen zaten de Nederlandse handboogschutsters dwars in hun kwalificatie voor de olympische knock-outfase in Parijs. Het resultaat was de laatste plek in de kwalificatie voor de teamwedstrijd.
"De laatste paar dagen waren moeilijk, want ik was heel erg zenuwachtig. Ik wil hier natuurlijk een medaille winnen, net als in Tokio", zegt de 30-jarige Gaby Schloesser. Drie jaar geleden pakte ze met Steve Wijler zilver in de olympische gemengde landenwedstrijd.
"Ik denk dat ik in Tokio nog zenuwachtiger was, maar daar was ik echt 100 procent in vorm. Ik had het gevoel dat ik alles kon. Nu zat ik denk ik op 95 procent, omdat ik zenuwachtig was."
"Dit was voor ons al een heksenketel met zoveel indrukken", aldus bondscoach Jacqueline van Rozendaal. Niet dat er zoveel toeschouwers aanwezig waren op de Esplanade des Invalides. Wel waren er tientallen camera's en journalisten aanwezig.
"Tijdens de training zaten er zes mensen op de tribune en toen zei Steve (Wijler) al dat dat er al meer mensen waren dan tijdens het NK. Dat went niet makkelijk."
quote:,,Een terecht besluit in tijden van bezuinigingen,” zegt de VVD. De partij was vanaf het begin tegen het idee van een kinderburgemeester. ,,Wat levert dat nou echt op?” zegt Marike Abrahamse, VVD-raadslid. ,,Als je kijkt naar hoeveel kinderen er in de stad wonen en hoeveel van hen de kinderburgemeester kennen... een heel klein aantal.” Het geld zou zij liever besteden aan het Nationaal Vuurwerk, waar de gemeente op heeft bezuinigd. ,,Met 172.000 zitten we al bijna op één derde van de subsidie die we missen. Dan kunnen we de rest bij sponsors halen.”
quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Wij van de Partij Tegen De Burger zeggen, choken voor je Vaderland! Laat de rest van de wereld maar zien hoe terminaal die Hollandse Ziekte is!
Dit schijnt een hele matige Remaster te zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik speel.
Vice City Stories is hoe dan ook een meesterwerk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit schijnt een hele matige Remaster te zijn.
Hoeveel dagen geef jij het voordat de 2024-versie is geopend?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jeetje dit is nog erger dan ik dacht
[..]
En de neutrale FOK!'er kijkt heel erg uit naar onze discussies op dit gebied, lijkt me.
0.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoeveel dagen geef jij het voordat de 2024-versie is geopend?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
0.
OS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
Mani stelt nooit teleur
De kinderburgemeester is toch nergens een echt succes?quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:08 schreef Szura het volgende:
VVDED
https://www.ad.nl/rotterd(...)o-per-jaar~aeeae575/
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:01 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)dreigt-in-te-grijpen
De nieuwe BBB is uit, het komt door roofdieren!!1
Boeren zijn hier de roofdieren ja
Ik was wel benieuwd naar Farioli, maar hij blijkt best een engnek te zijn heh?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:45 schreef Szura het volgende:
https://www.vi.nl/video/g(...)raag-ajax-watcher-vi
Glimlachende Farioli onder de indruk van vraag Ajax-watcher VI
Kan dit?
Razernijopwekkende kneuzenclubje voor imbecielen, dat BBB.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:01 schreef Pino112 het volgende:
Boeren!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:01 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Sow, wat een heerlijke meltdowns al, en dan moeten de Spelen eigenlijk nog beginnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel genieten hoor het topic.
De ene na de andere eurodance-klassieker komt voorbij en het half topic schuimt over van woedende users die het woke vinden.
Totalitaire fascistenstaten zoals China en Israel worden luid bejubeld daar...fquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
De ene na de andere eurodance-klassieker komt voorbij en het half topic schuimt over van woedende users die het woke vinden.
Ik heb niks tegen LHBTI maar ...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Pistolero het volgende:
Dus ze hebben die Zorro helemaal zitten ophypen en als een rode draad door de show laten lopen, maar uiteindelijk bleek het gewoon een matige kutact te zijn?
Goed begin wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stomme payoff van die hele storyline. Kutfransen zijn niet goed in storytellingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Pistolero het volgende:
Dus ze hebben die Zorro helemaal zitten ophypen en als een rode draad door de show laten lopen, maar uiteindelijk bleek het gewoon een matige kutact te zijn?
Ik heb Jan nog nooit zo enthousiast gehoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan Roelfs 236 keer 'schitterend' horen zeggen.
En morgen breekt Van Dijk haar andere enkel omdat het wegdek een gatenkaas is.quote:
Prioriteitenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En morgen breekt Van Dijk haar andere enkel omdat het wegdek een gatenkaas is.
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.quote:
Nee. Wel een andere (ongetwijfeld arrogante) schermer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
Doet die arrogante schermer nog mee? Ook zo'n rubriek.
Bas Verwijlen is helaas gestopt, die kwam altijd met een grote bek om te winnen om vervolgens na één of twee rondjes weer kansloos naar huis te gaan. Hij geeft nog wel eens commentaar op Eurosport geleuf ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
Doet die arrogante schermer nog mee? Ook zo'n rubriek.
Ze pakken ons ook alles af.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bas Verwijlen is helaas gestopt, die kwam altijd met een grote bek om te winnen om vervolgens na één of twee rondjes weer kansloos naar huis te gaan. Hij geeft nog wel eens commentaar op Eurosport geleuf ik.
Henk Grol als commentator is tot nu toe misschien wel een nog leukere rubriek dan Henk Grol als sporter.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze pakken ons ook alles af.
Achteruit bewegen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Mej. Florijn is zekerheidje voor GOUD toch?
Hoogspringen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achteruit bewegen is geen sport.
Kan je een lijstje opstellen van wat wel sport is en wat niet? Weten we hier in WLR ook direct waar we aan toe zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achteruit bewegen is geen sport.
Gewoon alleen wielrennen, toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je een lijstje opstellen van wat wel sport is en wat niet? Weten we hier in WLR ook direct waar we aan toe zijn.
Jij kijkt wel veel niet-sportenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Strafkohrnuhrs versieren is ook al geen sport.
Ik heb de TV aan staan met het geluid uit terwijl ik andere dingen doe en werp af en toe een blik op de activiteitjes waar ze daar in Parijs heel druk mee zijn, dus kijken is een groot woord.quote:
Ik ben heel erg benieuwd na het lezen van alle reacties in het topic in OS, maar ik vrees dat ik alle wil om te leven verlies als ik het ga terugluisteren. Was het echt zo erg ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het absolute Magnum Opus van Karl Vannieuwekerke vandaag.
Mocht iemand het gemist hebben, de laatste 30 minuten van de tijdrit zijn een absolute mustwatch.
Dit moet je echt terugluisteren. Het is ver, ver over al zijn eerdere acties heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd na het lezen van alle reacties in het topic in OS, maar ik vrees dat ik alle wil om te leven verlies als ik het ga terugluisteren. Was het echt zo erg ja?
Tevens is België Nederland voorbij, op ALLE fronten.
Dit is commentaar dat echt nooit meer verbeterd gaat worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit moet je echt terugluisteren. Het is ver, ver over al zijn eerdere acties heen.
De komende 50 jaar hoeft het commentaarhok van Sporza niet meer gewit te worden!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat ik iets heb gemist.
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De komende 50 jaar hoeft het commentaarhok van Sporza niet meer gewit te worden!
Hoop dat je voldoende popcorn hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.
Ik hoop dat ze Puck nog kunnen overhalen om in te vallenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Ellen van Dijk.
Loes, neem je rotzooi mee.
Erg benieuwd naar je reactie bij de mannen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.
Ik weet niet of ik durf.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar je reactie bij de mannen.
Als niemand producten koopt op basis van olie is Shell zo out of business. Maar dat vind men ook maar lastig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Shell-topman Wael Sawan: “Je kunt Shell om zeep helpen, of je laat ons proberen het op onze manier te spelen”
Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als niemand producten koopt op basis van olie is Shell zo out of business. Maar dat vind men ook maar lastig.
Shell is enige grote oliebedrijf wat een waterstoffabriek neerzet. Of een biobrandstoffabriek. In beide lijkt weinig geld te zitten vooralsnog en vooral geld te kosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen?
Ga weg met je gaslighting.
Goh Shell doet aan greenwashing.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Shell is enige grote oliebedrijf wat een waterstoffabriek neerzet. Of een biobrandstoffabriek. In beide lijkt weinig geld te zitten vooralsnog en vooral geld te kosten.
Moeten ze zichzelf dan maar gewoon failliet verklaren terwijl iedereen, inclusief jijzelf, naar ExxonMobil of BP overstapt?
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben de vaders van WLR wel eens overwogen hun kind Yibbi te noemen?
Een paar miljard aan dit soort dingen is wel wat anders dan greenwashing zoals Ineos met hun sponsoring.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goh Shell doet aan greenwashing.
Shell, dat al sinds de jaren 70 weet dat ze met hun activiteiten bijdragen aan klimaatverandering. Shell, dat toen niet hun bedrijvigheid heeft aangepast, maar actief een campagne is begonnen om te doen alsof klimaatverandering niet bestaat. Shell, dat doet alsof ze volop in groene activiteiten investeren, terwijl ze de ene na de andere groene tak wegsnijden uit hun bedrijf omdat het niet winstgevend genoeg is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Shell is enige grote oliebedrijf wat een waterstoffabriek neerzet. Of een biobrandstoffabriek. In beide lijkt weinig geld te zitten vooralsnog en vooral geld te kosten.
Moeten ze zichzelf dan maar gewoon failliet verklaren terwijl iedereen, inclusief jijzelf, naar ExxonMobil of BP overstapt?
Ja, ik ben aan het stangen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weiger eigenlijk te geloven dat deze post serieus was, @:steven184
Echt een schrikbarend laag denkniveau, als je dit meent.
Het complete laatste uur was hij hyper, in een complete staat van verwardheid.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karrel was in vorm zo te horen gister.
Mooiste was dat ie jammer vond dat Ganna niet viel.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het complete laatste uur was hij hyper, in een complete staat van verwardheid.
Toch altijd jammer dat we dit niet openbaar mogen maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VoMy is weer voor de bijl gegaan. Wat heeft hij dit keer gedaan?
VoMy
Ik neem aan dat hij namens de goede zaak er iets te gestrekt inging?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch altijd jammer dat we dit niet openbaar mogen maken.
Die neemt dat NWS en POL iets te serieus. Moet je niet doen met al die idioten.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VoMy is weer voor de bijl gegaan. Wat heeft hij dit keer gedaan?
VoMy
Dat wordt langzaam een geavanceerde versie van de gemiddelde reactiefeed onder een nieuws/politiek-bericht op X.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die neemt dat NWS en POL iets te serieus. Moet je niet doen met al die idioten.
Dat is een aardige omschrijving.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij namens de goede zaak er iets te gestrekt inging?
En de blijdschap bij de lekke band van Tarling.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooiste was dat ie jammer vond dat Ganna niet viel.
Nog altijd beter dan Tsjakadoeka! Al mag die nog een keer in de teamwedstrijd.quote:
Dit was te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wil ik graag de oorlog verklaren en het hoerenbedrijf dat Eurosport is. Zit vanwege die overname continu reclames te kijken op cruciale momenten in de paar sporten die ik gekeken heb, terwijl ik wel gewoon betaald heb. De fik erin.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Overigens wil ik graag de oorlog verklaren en het hoerenbedrijf dat Eurosport is. Zit vanwege die overname continu reclames te kijken op cruciale momenten in de paar sporten die ik gekeken heb, terwijl ik wel gewoon betaald heb. De fik erin.
Ik weet niet of ik deze post goed interpreteer, maar als je reclames hebt op HBO Max dan heb je de verkeerde stream geselecteerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
En die andere debiel die WLR onveilig maakt ookquote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat de altijd debiele Pietje het OS forum gevonden heeft.
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze post goed interpreteer, maar als je reclames hebt op HBO Max dan heb je de verkeerde stream geselecteerd.
Snel je D+-abo opzeggen (kortingscode heb je in de mail) en overstappen naar HBO Max dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.
Iig bij MTB vandaag, en tijdrit gisteren.
Hele wielwissel van Pieterse en crash van Tarling gemist.
Kijk eens dom, ja ho maar!quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, Discovery+ app, die geeft bij mij in ieder geval alleen de sporten weer in de normale stream.
Ik vrees dat je een mail gemist hebt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk eens dom, ja ho maar!
(Dit heeft in alle kranten gestaan)
Mocht je een maildatum hebben, ik hoor het graagquote:Op zondag 28 juli 2024 19:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een mail gemist hebt.
Ik heb geen mail en geen kortingscodequote:Op zondag 28 juli 2024 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snel je D+-abo opzeggen (kortingscode heb je in de mail) en overstappen naar HBO Max dus.
19 juni, 26 juni, 25 juli.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mocht je een maildatum hebben, ik hoor het graag
Nee niks, ook niet in spam. Misschien als je de player had ipv Discovery+ ?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
19 juni, 26 juni, 25 juli.
Of iets met OS in de titel, of 2x deze: Kijk UFC vanaf nu op HBO Max 🥊 Bekijk je persoonlijke aanbieding 🔥
En voor de Spelen heb je geen sportaddon nodig overigens, dus het kost je 6 euro ofzo.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee niks, ook niet in spam. Misschien als je de player had ipv Discovery+ ?
Dus ik herhaal, een hoerenbedrijf, maar dan Discovery+ kennelijk.
Kijken of ik de poederbrief nog anders kan adresserenquote:Op zondag 28 juli 2024 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik had juist ook D+.
Maar D+ en ES was hetzelfde bedrijf, denk dat je dan boos moet worden op Warner Bros
Erg matig dat er ook niet tegen opgetreden wordt, maar volgens mij is WLR het enige forum waar ook maar iets tegen gedaan wordt.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:19 schreef Szura het volgende:
[..]
En die andere debiel die WLR onveilig maakt ook
Ik ken nog een trainer die met 7-0 verloor van Kopenhagen in de voorbereiding.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef Steven184 het volgende:
@:pistolero
Priske was beter dan Slot toch?
Was dat ook een week voor de seizoenstart?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ken nog een trainer die met 7-0 verloor van Kopenhagen in de voorbereiding.
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Was dat ook een week voor de seizoenstart?
Ik ben benieuwd. Overigens zag ik eerder wel wat aanknopingspunten hoor. Met de energie en loopvermogen van Timber zie ik dit middenveld beter werken.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee.
Maar de seizoensstart is ook pas over 2 weken. Niemand neemt die fopschaal serieus.
Het is ook wel een klein verschilletje of je tegen Benfica speelt of straks tegen Willem II en Fortuna heh.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Overigens zag ik eerder wel wat aanknopingspunten hoor. Met de energie en loopvermogen van Timber zie ik dit middenveld beter werken.
We spelen ook CL hequote:Op zondag 28 juli 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is ook wel een klein verschilletje of je tegen Benfica speelt of straks tegen Willem II en Fortuna heh.
CL is gewoon lekker geld harken en verder niet te veel aan resultaat denken. Nederlandse clubs hebben daar sportief niet zo veel te zoeken.quote:
Juist een prima ontwikkeling.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
CL is gewoon lekker geld harken en verder niet te veel aan resultaat denken. Nederlandse clubs hebben daar sportief niet zo veel te zoeken.
Wel dikke aids dat je niet meer kan doorstromen naar de EL trouwens, kutsysteem.
Ik kijk niet, maar het hele basismiddenveld van vorig jaar (Wieffertje is dan al weg) ontbreekt. Dat lijkt me flink aan te tikken. Wieffers verkoop gaat wel een groot thema worden dit seizoen. Daarnaast weet ik niet of een opstelling met drie verdedigers the way to go is voor deze selectie.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Overigens zag ik eerder wel wat aanknopingspunten hoor. Met de energie en loopvermogen van Timber zie ik dit middenveld beter werken.
Van bait topic naar werkelijkheid, wat een grandioos succes.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:02 schreef Slobeend het volgende:
Toch al 171 posts in @:mani89 slechtste spelen ooit bait topic.
Die kun je gewoon blocken gelukkig maar er zijn altijd een hoop mensen die het niet kunnen nalaten om erop te reageren waardoor je die troep alsnog ziet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sorry, toch ingetrapt net.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kun je gewoon blocken gelukkig maar er zijn altijd een hoop mensen die het niet kunnen nalaten om erop te reageren waardoor je die troep alsnog ziet.
Zeker, in tegenstelling tot jasje trekken.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ballen over een netje meppen is wel een spannende kijksport.
Nee, dan dat roeien. Alleen in een boot, met z'n tweeën in een boot, met z'n drieën in een boot, met z'n vieren in een boot en nu zitten ze zelfs met acht in een boot.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:44 schreef Steven184 het volgende:
Zwemmen is wel de grootste Olympische kutsport die er is. Elke afstand wordt 3mln keer gedaan. En als volgende week iemand een nieuwe slag verzint dan doen ze die er ook bij.
Je vergeet nog met zijn vieren met 1 spaan, of met 2 spanen.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dan dat roeien. Alleen in een boot, met z'n tweeën in een boot, met z'n drieën in een boot, met z'n vieren in een boot en nu zitten ze zelfs met acht in een boot.
quote:Op maandag 29 juli 2024 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2530(...)pon-na-vijf-seconden
Deze mag na 6 seconden al naar huis.
Ik hoop dat ze in Kiribati niet aan losersvluchten doen en dat ze nog even mag blijven om anderen te zien sporten.quote:
Dat slaat al helemaal nergens op inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet nog met zijn vieren met 1 spaan, of met 2 spanen.
En dan is er ook nog onderscheid in een lichte en zware bootquote:Op maandag 29 juli 2024 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat slaat al helemaal nergens op inderdaad.
Met Hartman als linkerwingback, een speler die een klasse beter is dan Nieuwkoop als rechterwingback, een fitte Stengs en Timber en Zechiël die Zerrouki voorbij groeit zou het een groot succes kunnen worden denk ik. Maar dat zijn erg veel alsjes.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar het hele basismiddenveld van vorig jaar (Wieffertje is dan al weg) ontbreekt. Dat lijkt me flink aan te tikken. Wieffers verkoop gaat wel een groot thema worden dit seizoen. Daarnaast weet ik niet of een opstelling met drie verdedigers the way to go is voor deze selectie.
Petitie om bij sommige activiteiten de benaming ‘Olympische sport’ te veranderen tot ‘Olympische tijdsbesteding”?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En allemaal gaan ze achteruit. Je hebt er zelfs een stuurman bij nodig, parodie op een activiteit.
Een vlakke kasseienrit, een kasseienrit met heuvels, een waaierrit, finish op een HC klim, op een 1e categorie klim, 2e categorie klim, etc. Een rit van 50km, 100km, 200km, etc. Een rit met een team van 2, 4 en 8.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou er bij het wielrennen ook een vlakke rit, een heuvelrit en een bergrit moeten worden gereden. Met iedere wedstrijd voor de medailles.
Twee wielen, drie wielen, vier wielen, genoeg mogelijkheden.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een vlakke kasseienrit, een kasseienrit met heuvels, een waaierrit, finish op een HC klim, op een 1e categorie klim, 2e categorie klim, etc. Een rit van 50km, 100km, 200km, etc. Een rit met een team van 2, 4 en 8.
Ik zie mogelijkheden.
Een tandem!quote:Op maandag 29 juli 2024 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twee wielen, drie wielen, vier wielen, genoeg mogelijkheden.
Afdaling. Enkel linksom. Enkel rechtsom. Enkel links trappen. E kel rechts trappen. Achteruit. Tijdrit met horden.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:38 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk zou er bij het wielrennen ook een vlakke rit, een heuvelrit en een bergrit moeten worden gereden. Met iedere wedstrijd voor de medailles.
Doe eens niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe bevalt het bij Eurosport?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De veertjesmeppers zetten een punt achter hun carriére nu blijkt dat ze het badminton niet op de kaart hebben kunnen zetten.
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.quote:
Waarom zijn er een hoop streams met 'Nederlandse' sporten waar geen Nederlandstalig commentaar bij is? Zeilen, roeien? Vandaag ook opeens geen NL commentaar bij de Sevens.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.
Het is dynamisch, stukjes tikken, zelf wat oppakken. De tijd vliegt wel voorbij, ook als er niets te doen is. Gewoon constant in aanraking met de dingen. Alle liveblogjes open. Het vlaggetjesschema van die Humphry op X open en je komt er wel.
Catering is goed. Je ziet goden als Ronald van der Geer, Martijn van Zijtveld en vandaag Kristie Boogert rondhuppelen.
Nu kijk ik Alcaraz v Griekspoor.
Dit onthou ik even en zal het navragen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom zijn er een hoop streams met 'Nederlandse' sporten waar geen Nederlandstalig commentaar bij is? Zeilen, roeien? Vandaag ook opeens geen NL commentaar bij de Sevens.
Prima hoor!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)20022733/story.shtml
Wedstrijdverslagjes zijn wel een vak apart. Wil er voor waken dat het 'en dan en dan'-shit wordt.
@Rellende_Rotscholier al gespot?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Wel grappig om te zien, de hele fanclub van Bini is uitgelopen naar de draai van de kaai. En fanatiek dat ze zijn.
Zeg je ff tegen de handboogcommentator dat ie gewoon Taiwan zegt ipv Chinese Taipei? Dank u! Voor de rest is ie helemaal prima.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het helpt wel dat Kristie Boogert heel goed commentaar geeft in dit geval.
Nog wel goede. Zet duidelijk in de app als het om losse feed of ES1,2 (schakelkanaal) gaat. Al diverse keren dat ik op een sport klik, wat dan bijv ES2 was en er andere sport al werd uitgezondenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit onthou ik even en zal het navragen.
Humfriesquote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gisteren was een vrije dag, maar nu negen dagen op rij daar.
Het is dynamisch, stukjes tikken, zelf wat oppakken. De tijd vliegt wel voorbij, ook als er niets te doen is. Gewoon constant in aanraking met de dingen. Alle liveblogjes open. Het vlaggetjesschema van die Humphry op X open en je komt er wel.
Catering is goed. Je ziet goden als Ronald van der Geer, Martijn van Zijtveld en vandaag Kristie Boogert rondhuppelen.
Nu kijk ik Alcaraz v Griekspoor.
Die heeft een, niet geheel onterechte, afkeer van Roosendaal meen ikquote:
*geüpdatetquote:Op maandag 29 juli 2024 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)20022733/story.shtml
Wedstrijdverslagjes zijn wel een vak apart. Wil er voor waken dat het 'en dan en dan'-shit wordt.
Zeer irritant dat je op MAX itt Eurosport.com niet goed met pijltjes door kunt spoelen en je dus elke keer op +15 moet klikken, waardoor de (op zich ook al onnodige) overlay blijft staan.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wel goede. Zet duidelijk in de app als het om losse feed of ES1,2 (schakelkanaal) gaat. Al diverse keren dat ik op een sport klik, wat dan bijv ES2 was en er andere sport al werd uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |