En morgen breekt Van Dijk haar andere enkel omdat het wegdek een gatenkaas is.quote:
Prioriteitenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En morgen breekt Van Dijk haar andere enkel omdat het wegdek een gatenkaas is.
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.quote:
Nee. Wel een andere (ongetwijfeld arrogante) schermer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
Doet die arrogante schermer nog mee? Ook zo'n rubriek.
Bas Verwijlen is helaas gestopt, die kwam altijd met een grote bek om te winnen om vervolgens na één of twee rondjes weer kansloos naar huis te gaan. Hij geeft nog wel eens commentaar op Eurosport geleuf ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had toch liever dat ie nog eens had meegedaan om vervolgens wederom in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
Doet die arrogante schermer nog mee? Ook zo'n rubriek.
Ze pakken ons ook alles af.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bas Verwijlen is helaas gestopt, die kwam altijd met een grote bek om te winnen om vervolgens na één of twee rondjes weer kansloos naar huis te gaan. Hij geeft nog wel eens commentaar op Eurosport geleuf ik.
Henk Grol als commentator is tot nu toe misschien wel een nog leukere rubriek dan Henk Grol als sporter.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze pakken ons ook alles af.
Achteruit bewegen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Mej. Florijn is zekerheidje voor GOUD toch?
Hoogspringen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achteruit bewegen is geen sport.
Kan je een lijstje opstellen van wat wel sport is en wat niet? Weten we hier in WLR ook direct waar we aan toe zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achteruit bewegen is geen sport.
Gewoon alleen wielrennen, toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan je een lijstje opstellen van wat wel sport is en wat niet? Weten we hier in WLR ook direct waar we aan toe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |