Dit kan toch niet hansquote:
Toen die bij Heracles speelde maakten ze hier altijd de behoorlijke slechte grap dat hij de jongste speler van de club was. Hij was pas veer(Twents uitgesproken)quote:
Hij zou wel moeten ben ik bangquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over Heracles gesproken, ik zag Erwin van de Looi zich al maximaal indekken voor een slechte seizoensstart @:hamlapjes .
Bij Heracles heb ik sowieso het gevoel dat die geen reet geleerd hebben van hun degradatie, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zou wel moeten ben ik bang. Situatie met Brouwer verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.
Dit zijn ook wel weer broddelwerken van Hoogma, nondedju. Dit wordt misschien wel het derde seizoen op rij dat we een slechtere selectie hebben dan het seizoen ervoorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over Heracles gesproken, ik zag Erwin van de Looi zich al maximaal indekken voor een slechte seizoensstart @:hamlapjes .
Bij De Graafschap altijd leuk. Die haalden dan gasten als Yuri Rosequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit zijn ook wel weer broddelwerken van Hoogma, nondedju. Dit wordt misschien wel het derde seizoen op rij dat we een slechtere selectie hebben dan het seizoen ervoor
Voor mijn gevoel zakt de club ook steeds verder weg, was toch jarenlang een club waar leuk, positief voetbal werd gespeeld, talenten zich door konden ontwikkelen, spelers een tweede kans kregen en tot bloei kwamen. In het degradatiejaar viel alles net verkeerd en ontbrak er (naar mijn mening) wat ervaren mannen die constant presteren, maar sindsdien is het (spelers)beleid echt compleet ruk
Je gaat verlangen naar de jaren van Jantje Smit
Heracles en NAC gaan degraderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te vroeg om te stellen, makker. PEC Zwolle heeft behalve Krastev amper individuele kwaliteit. Ik denk dat de eindstand voorspellen voor 9 augustus nattevingerwerk wordt. Eigenlijk valt er pas iets op 31 augustus te zeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heracles en NAC gaan degraderen.
RKC zal zich wel weer veilig spelen
Ze hebben een keeper gehaald die tijdens de eerste training al geblesseerd is geraakt:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij De Graafschap altijd leuk. Die haalden dan gasten als Yuri Rose
Elk jaar is het weer tegen beter weten in. Vreman is ook geen heel goede trainer, maar wel goed genoeg om redelijk mee te doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben een keeper gehaald die tijdens de eerste training al geblesseerd is geraakt:
https://www.gelderlander.(...)-veel-pijn~a4f71b8d/
Dat voorspelt weer veel goeds.
Ze hebben Ralf Seuntjens ook een verlenging gegeven van zijn contract, lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elk jaar is het weer tegen beter weten in. Vreman is ook geen heel goede trainer, maar wel goed genoeg om redelijk mee te doen.
Er zit een heel gat in die selectie qua leeftijden. Bijna niks tussen de 24-30.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben Ralf Seuntjens ook een verlenging gegeven van zijn contract, lol.
Één speler van 25 jaar en één van 30 voor de rest allemaal 33 of ouder, of heel jong.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zit een heel gat in die selectie qua leeftijden. Bijna niks tussen de 24-30.
Wel een flinke tegenvaller dat Jizzzzzzz weer geblesseerd is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is nu zeg maar geen enkele fatsoenlijke aanvallende speler meer overquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een flinke tegenvaller dat Jizzzzzzz weer geblesseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |