Met Harris gaan ze het ook niet reddenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:12 schreef VoMy het volgende:
Misschien kan Harris Joe nog vragen als VP. Een variant op de methode Poetin.
Nee, joh, Biden heeft het als president best wel goed gedaan, maar heeft het toch gepresteerd dat niemand daar enige positieve herinneringen aan heeft. De campagne tot nu toe was ook alleen maar 'stem op mij, want ik ben niet Trump!'quote:Op zondag 21 juli 2024 20:11 schreef Pistolero het volgende:
Hoe oud en seniel Joe ook is, dit is wel een mokertjedomme zet van hem en de Democraten.
Volledig in de val gelopen van extreemrechtse propagandamachine, de altijd bullshit zijnde polls, en al die schathemeltjerijke donateurs uit zijn eigen partij die niet zo blij waren met meer belasting betalen.
Een zwarte vrouw in de altijd seksistische en racistische US of A. Briljant plan wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Harris gaan ze het ook niet redden
Alsof er een touw aan derdewereldland Amerika valt vast te knopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een zwarte vrouw in de altijd seksistische en racistische US of A. Briljant plan wel.
Ik blijf erbij dat Biden 'gewoon' had gewonnen, maar ach, we zullen het nooit weten.
Ergens hoop je inderdaad toch dat dit achter de schermen al perfect geregeld is de afgelopen weken en alle kopstukken zich nu maar direct achter Harris gaan scharen.quote:
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ikquote:Op zondag 21 juli 2024 20:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ergens hoop je inderdaad toch dat dit achter de schermen al perfect geregeld is de afgelopen weken en alle kopstukken zich nu maar direct achter Harris gaan scharen.
Maar dat zal wel niet dus we gaan een gigantische teringzooi en grandioze hoeveelheid infighting krijgen de komende tijd.
Twee keer Californië kan wel een dingetje zijn, ook electoraal gezien.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ik
Mwah, doe maar Shapiro of Kelly dan.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Newsom als VP-kandidaat en iedereen is stil denk ik
Een heel nieuw ticket kan toch ook?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Twee keer Californië kan wel een dingetje zijn, ook electoraal gezien.
Ronde van Wallonie!quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
In potentie een van de mooiste mini-meerdaagses.
Je kunt toch een gevarieerd parcours uittekenen waar meerdere soorten renners kunnen winnen.quote:
Helaas lukt dit zelden.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt toch een gevarieerd parcours uittekenen waar meerdere soorten renners kunnen winnen.
De steile heuvels uit het Maasdal, de kasseiklimmen in het westen, de langere klimmen in het oosten. Overal oude vestingstadjes voor de toeristen of voor een iconische slotklim. Wallonië ligt toch bezaaid met mogelijkheden om het op afwisselende wijze zwaar te maken in een mooie omgeving.
Lijkt net of hij is overleden.quote:
Doet Karrel de socials bij Visma-LAB?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje. Dit lijkt me tikje, behoorlijk dus, overdreven
20!quote:Op maandag 22 juli 2024 17:32 schreef Steven184 het volgende:
Jeej 13 euro van Eurosport teruggekregen
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:28 schreef Felagund het volgende:
[ x ]
Ook nog een memoriam aan Jonas, inclusief zwart-wit beelden.
Bart Lemmen een filmpje met wat kanonschoten en een last post.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:quote:Op maandag 22 juli 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijgt Jantje Tratnik ook zo'n emotioneel epistel?
Ik word hier misselijk van.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:
[ x ][ x ]
[ x ]
Bartje heeft wel echt de schouders van Kruijswijkquote:Op maandag 22 juli 2024 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel Bart Lemmen en Tadej en Remco! Zelfs wij als fans:
[ x ][ x ]
[ x ]
Einde tijdperk Muller-Wohlfahrtquote:Op maandag 22 juli 2024 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Goretzka is niet meer zo gespierd en begint een zorgwekkende haarlijn te krijgen.
[ x ]
#WerkenbijRTL?quote:
Nederland wilde weer eens "lokaal invloed uitoefenen" à la Qatar. Wanneer leren we eens dat (quasi-)dictators daar niet gevoelig voor zijnquote:"Zo'n vergadering verplaatsen klinkt misschien niet heel dramatisch, maar in de diplomatieke wereld is dit een stevig signaal van EU-buitenlandbaas Josep Borrell. Een aantal lidstaten had eerder al beslist om sowieso geen ministers meer naar informele raden te sturen onder het Hongaars voorzitterschap. Ook de Europese Commissie stuurt ambtenaren in plaats van Commissarissen. Nu gaat eind augustus dus helemaal niemand naar Boedapest.
Nederland stond niet achter dit besluit. "Als die top in Boedapest is, gaan we", had minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp na de bijeenkomst nog duidelijk gezegd. Nederland vindt het belangrijk in gesprek te blijven met Hongarije en juist ter plaatse zorgen te kunnen uiten over het Hongaarse dwarsliggen binnen de EU en over de Hongaarse rechtsstaat.
Nederland wil gewoon vriendjes zijn met Orban want we hebben een regering en een coalitie van het gedachtegoed Orban. Een kabinetsdelegatie in Hongarije is geen poging om de regering daar bij te sturen maar een studiereis om lessen te leren voor in Nederland.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland wilde weer eens "lokaal invloed uitoefenen" à la Qatar. Wanneer leren we eens dat (quasi-)dictators daar niet gevoelig voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |