Jij kijkt wel veel niet-sportenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
Strafkohrnuhrs versieren is ook al geen sport.
Ik heb de TV aan staan met het geluid uit terwijl ik andere dingen doe en werp af en toe een blik op de activiteitjes waar ze daar in Parijs heel druk mee zijn, dus kijken is een groot woord.quote:
Ik ben heel erg benieuwd na het lezen van alle reacties in het topic in OS, maar ik vrees dat ik alle wil om te leven verlies als ik het ga terugluisteren. Was het echt zo erg ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het absolute Magnum Opus van Karl Vannieuwekerke vandaag.
Mocht iemand het gemist hebben, de laatste 30 minuten van de tijdrit zijn een absolute mustwatch.
Dit moet je echt terugluisteren. Het is ver, ver over al zijn eerdere acties heen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd na het lezen van alle reacties in het topic in OS, maar ik vrees dat ik alle wil om te leven verlies als ik het ga terugluisteren. Was het echt zo erg ja?
Tevens is België Nederland voorbij, op ALLE fronten.
Dit is commentaar dat echt nooit meer verbeterd gaat worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit moet je echt terugluisteren. Het is ver, ver over al zijn eerdere acties heen.
De komende 50 jaar hoeft het commentaarhok van Sporza niet meer gewit te worden!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat ik iets heb gemist.
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De komende 50 jaar hoeft het commentaarhok van Sporza niet meer gewit te worden!
Hoop dat je voldoende popcorn hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.
Ik hoop dat ze Puck nog kunnen overhalen om in te vallenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Ellen van Dijk.
Loes, neem je rotzooi mee.
Erg benieuwd naar je reactie bij de mannen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerst maar eens de vrouwen terugkijken. Net al Kopecky zien vallen, boh boh boh.
Ik weet niet of ik durf.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar je reactie bij de mannen.
Als niemand producten koopt op basis van olie is Shell zo out of business. Maar dat vind men ook maar lastig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Shell-topman Wael Sawan: “Je kunt Shell om zeep helpen, of je laat ons proberen het op onze manier te spelen”
Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als niemand producten koopt op basis van olie is Shell zo out of business. Maar dat vind men ook maar lastig.
Shell is enige grote oliebedrijf wat een waterstoffabriek neerzet. Of een biobrandstoffabriek. In beide lijkt weinig geld te zitten vooralsnog en vooral geld te kosten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen?
Ga weg met je gaslighting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |