Ja hier ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:23 schreef Bami het volgende:
Oeh in datzelfde kader, peuterkussen. Zijn daar aan/afraders in?
Hier ook Ikea matrassen trouwens, behalve onze boxspring.
Dat is ruk! Wel goed dat je gebeld hebt, anders stond je nog te wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:40 schreef Vicky het volgende:
Tralalalalala.. sta je met je goede gedrag keurig netjes op tijd te wachten op de transfer.. komt ie niet..
Maatschappij gebeld, belde terug: mevrouw, neem maar een taxi, bonnetje vragen en declareren bij de reisorganisatie.
Dus nu zitten we in een busje, privé rit naar de taxi
Heb nu al de discussie met de reisorganisatie.. die schuiven het af op het hotel.. we wachten afquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef amaranta het volgende:
Ik zag daar laatst een TikTok over, en toen puntje bij paaltje kwam kregen ze alleen de km vergoeding van de taxi vergoed.
Ff in de gaten houden dus
wederom de ikea:quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:23 schreef Bami het volgende:
Oeh in datzelfde kader, peuterkussen. Zijn daar aan/afraders in?
Volgens mij hebben wij een kussen gekocht toen ze naar het peuterbed overgingen. Ze vonden het allebei rond die tijd ook wel fijner liggen of in ieder geval vet stoer dat ze een 'echt' bed hadden met alles erop en eraan. Ik kan me voorstellen dat de hoes van het aerosleep matras op den duur ook niet meer zo lekker lag (in het ledikant dan). Het leek mij altijd vrij ruw.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:25 schreef MaJo het volgende:
Wanneer begin je met een kussen? Aapie slaapt nog steeds zonder en ik heb niet het idee dat hij het mist. Wat is eigenlijk het voordeel van een kussen?
Volgens de richtlijnen mag een kussen vanaf 2 jaar net als een dekbed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:25 schreef MaJo het volgende:
Wanneer begin je met een kussen? Aapie slaapt nog steeds zonder en ik heb niet het idee dat hij het mist. Wat is eigenlijk het voordeel van een kussen?
Ik heb zelf kussenslopen gemaakt maar de kussens passen overdwars in een gewone sloop, dan hou je alleen wat stof over wat je weg moet stoppen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:56 schreef Bami het volgende:
Ah voor 4,50 kunnen we dat ook wel eens proberen. Wel jammer dat de leuke kussenslopen alleen in een volledige beddengoedset komen, want Pukje ligt op een vloerbed dus dat gaat niet passen.
Wij hebben ook nog steeds dit kussen voor Simon, maar zoeken ook een opvolger. Hij slaapt op zijn rug, buik of op zijn zij. Vooral op zijn zij is dit kussen wat aan de dunne kant denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:03 schreef Elleska het volgende:
[..]
wederom de ikea:
Len kinderkussen
Het kussen voor daarna vind ik lastiger. Een normaal formaat maar dan dun zoals het peuterkussen zonder dat het een klont wordt. L van 6 slaapt weer op het peuterkussen.
Havermoutbad (vond 1 van mijn dochters de ultieme hell en de ander vond het heerlijk).quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft de waterpokken. Iemand nog tips tegen de jeuk?
https://www.kruidvat.nl/d(...)soft-brush/p/5725826quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik heb de eerste zin nu een paar keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met een beddengoedset en waarom dat niet kan met een vloerbedquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:56 schreef Bami het volgende:
Ah voor 4,50 kunnen we dat ook wel eens proberen. Wel jammer dat de leuke kussenslopen alleen in een volledige beddengoedset komen, want Pukje ligt op een vloerbed dus dat gaat niet passen.![]()
@:MaJo Wij overwegen eens te kijken of het uitmaakt voor hoe de nachten gaan, omdat Pukje ook graag inslaapt op ons kussen/onze arm. En omdat ze nog steeds regelmatig wakker wordt 's nachts.
Haha oke meer context; Ikea heeft setjes beddengoed voor een peuterbed, met alles in het peuter/ledikantformaat. Dus hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop. Maar ons vloerbed is 200x80, niet ledikant maat. Vandaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste zin nu een paar keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met een beddengoedset en waarom dat niet kan met een vloerbed
Ik denk dat we het voorlopig even zonder kussen blijven doen, Aapie taalt er nog totaal niet naar
Das ook weer zo en anders duiken we gewoon vaak de bios inquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef Hupje het volgende:
Komt vast goed @:Mushanga71 Je weet het toch nooit met het weer.
Ik moet voor een registratie een aanvraag doen, maar was vergeten dat daar ook een VOG bij moet. Maar deze organisatie doet niet aan digitale VOG's. Dus nu moet ik eerst een afspraak maken bij de gemeente (duurt lang), erheen (onhandig) en ook nog eens 10 euro extra aftikken tov online voor de aanvraagZucht.
Op GC verkopen ze dus Zakdoekjes die niet versnipperen in de wasmachine.. echt wat voor mij 🤣🤣quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das ook weer zo en anders duiken we gewoon vaak de bios in![]()
Das kak van die VOG. Raar dat het nog op de ouderwetse manier moetSucces met regelen.
Net de laatste was in de machine gepropt, dan is alles schoon voor vertrek. Mikt zoon er op het laatste moment nog een korte broek in. Met een tissue in de zak![]()
Was nu dus opnieuw
Beterschap voor Simon Tolstoi![]()
Wij smeerden na het havermoutbad met mentholgel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Ik las net even mee in het 'wachten op het tweede streepje' en ik krijg een appje binnen met een foto van een test met twee streepjes.
Ik moest even omschakelen. Het was de coronazelftest van mijn schoonmoeder
bedoel je met GC?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:57 schreef Vicky het volgende:
Op GC verkopen ze dus Zakdoekjes die niet versnipperen in de wasmachine.. echt wat voor mij 🤣🤣
beterschap voor Simon! Zo vervelend altijd die waterpokken...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Dank dames, heb een middeltje gehaald bij drogist met zink. Hij voelt zich wel echt ziekig.
Gran Canariaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:40 schreef trui het volgende:
[..]
bedoel je met GC?
(En ik vermoed dat daar dan wel iets van plastic aan is toegevoegd...)
Dan schrap ik Zweden van de lijstquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef exode het volgende:
Echt hoor, als je net als ons niet van warmte houdt en lekker veel actie wil, Zweden it is.
Hihi, snap ik, als je houdt van warmte en de zon, is Zweden niet je bestemming.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dan schrap ik Zweden van de lijst
Nee hoor, volgende week een paar dagen Stockholm. Ben erg benieuwd!
Das wel heel fijn, bereik in the middle of nowhere. Net waar je het niet zou verwachten en omgekeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:13 schreef hilliebillie het volgende:
Wat naar Tolstoi!
Hier ging het een tijdje terug over e-Sims op vakantie. Daar mopperde ik over het bereik in zuid-Afrika. Nu moet ik daar op terug komen. In Kaapstad was het bereik bagger. Waar ik verwacht had dat het in deze (druk) bewoonde wereld goed gesteld moest zijn met een internet abo, was het dat niet.
Maar hoe verder we van de bewoonde wereld af zitten, hoe beter het bereik. (Al zitten we soms wel heel erg achteraf en dan is het matig, maar dat snap ik dan ook. Dus behalve in Kaapstad weinig te klagen uiteindelijk.
Ja weet ik. Volgende keer ga ik ook wifi doen want wil met google lens drollen indentifidinges.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:13 schreef hilliebillie het volgende:
Wat naar Tolstoi!
Hier ging het een tijdje terug over e-Sims op vakantie. Daar mopperde ik over het bereik in zuid-Afrika. Nu moet ik daar op terug komen. In Kaapstad was het bereik bagger. Waar ik verwacht had dat het in deze (druk) bewoonde wereld goed gesteld moest zijn met een internet abo, was het dat niet.
Maar hoe verder we van de bewoonde wereld af zitten, hoe beter het bereik. (Al zitten we soms wel heel erg achteraf en dan is het matig, maar dat snap ik dan ook. Dus behalve in Kaapstad weinig te klagen uiteindelijk.
Ik zou haar laten kiezen: in haar eentje in de caravan of gewoon in haar eigen bed.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef Tink89 het volgende:
Ach wat sneu! Beterschap.
Wij zijn weer thuis. Moe, maar voldaan. Het was heerlijk, het weer was onnederlands prima op een paar dagen na en de kinderen hebben het heerlijk gehad. Resultaat: een vijfjarige die niet kan slapen (sinds half 8 erin al) omdat ze vakantie en haar caravanbed mist. Ik zou haar bijna in de caravan op de oprit laten slapen, maar als ik daaraan ga beginnen, zit ik daar elke avond, vrees ik...
ik denk dat de kans groot is dat ze dan voor de caravan kiest hoor!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou haar laten kiezen: in haar eentje in de caravan of gewoon in haar eigen bed.
Prima toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat de kans groot is dat ze dan voor de caravan kiest hoor!
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze dat dan vast niet zou willen (zo voor het huis).quote:Op zondag 28 juli 2024 13:23 schreef BE het volgende:
[..]
Prima toch?Wmb dan.
Ik vind dat wel wat hebben. Net als een tent in de tuin.
(Maar ik zou er dus niet bij gaan zitten.)
Dank!quote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mushanga71 Fijne vakantie!
Die waterpokken zijn wel de hel, zeg. Simons gezicht zit nu ook flink onder, hele ochtend huilen omdat hij helemaal gek wordt van de jeuk. Dus elke keer smeren, dan is het even goed. Zijn rug is denk ik voor zo'n 85% bedekt met waterpokken, buik voor zo'n 70%. Hij wil niet meer in de spiegel kijken omdat hij er zo vreselijk uitziet, arm kind.
We houden de moed er maar in, wat vaker tv kijken dan normaal ter afleiding en spelletjes doen.
Ik doelde op 'als ik daar aan ga beginnen zit ik daar elke avond'.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:06 schreef trui het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze dat dan vast niet zou willen (zo voor het huis).
maar een tentje in de tuin hebben wij ook regelmatig gedaan, vond ik erg leuk zelf vroeger, en onze kinderen vonden 't ook een leuk avontuur.
Oef wat naarquote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mushanga71 Fijne vakantie!
Die waterpokken zijn wel de hel, zeg. Simons gezicht zit nu ook flink onder, hele ochtend huilen omdat hij helemaal gek wordt van de jeuk. Dus elke keer smeren, dan is het even goed. Zijn rug is denk ik voor zo'n 85% bedekt met waterpokken, buik voor zo'n 70%. Hij wil niet meer in de spiegel kijken omdat hij er zo vreselijk uitziet, arm kind.
We houden de moed er maar in, wat vaker tv kijken dan normaal ter afleiding en spelletjes doen.
Veel plezier hierquote:Op zondag 28 juli 2024 14:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank!We zitten nu in de trein, bij Weert.
Smakelijk, geloof niet dat ik daar ooit al eens heb gegetenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx!![]()
We zitten nu bij pizza Napoli
Ik ben de afgelopen maanden echt veel beter geworden in loslaten, maar mijn vijfjarige in haar eentje in de caravan voor het huis waar iedereen gewoon kan binnen stappen en ik haar niet kan horen en ze ook niet zelf kan gaan plassen enzo...nah. Toch maar niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ik doelde op 'als ik daar aan ga beginnen zit ik daar elke avond'.
Vandaar mijn 'of in je uppie in de caravan, of gewoon in je eigen bed terwijl wij beneden zijn'.
In de tuin zou van mij ook mogen hoor, we hebben geen achterom en dan kan ze met de achterdeur van het slot gewoon gaan plassen. Kunnen we misschien later deze vakantie nog wel doen. Samen in de pop up tent tukken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja zeker, achter in de tuin is een heel ander verhaal dan voor aan de straat toch?
Wij sliepen vaak in de tuin, met of zonder tent ( mijn vader had klamboes opgehangen) al heel klein maar wel altijd met de hond erbij. Dat was echt veilig.
Wij elke keer de eerste avond als we hier zijn. Soort van traditiequote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Smakelijk, geloof niet dat ik daar ooit al eens heb gegeten![]()
Ik zit thuis aan de saoto
ja zo had ik 'm ook begrepen, dat je dat voor 't huis gewoon geen fijn idee vond. zou ik ook niet vinden!quote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden echt veel beter geworden in loslaten, maar mijn vijfjarige in haar eentje in de caravan voor het huis waar iedereen gewoon kan binnen stappen en ik haar niet kan horen en ze ook niet zelf kan gaan plassen enzo...nah. Toch maar niet.
Oeh, laatste loodjes dusquote:Op maandag 29 juli 2024 08:33 schreef Phaidra het volgende:
Laatste werkdagje vandaag. In het weekend hebben we de meeste spullen al ingepakt of iig klaargezet. Bijna vakantie!
Veel plezier @:Mushanga71 ! Hoe lang blijven jullie?
Oh heerlijk! Geniet van de rust! En dank je!quote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Hupje het volgende:
Alvast fijne vakantie @:Phaidra
Ik heb vandaag een dagje alléén thuisvriend is werken en kind is met opa en oma kamperen. Ik moet wel wat dingen voor mijn eigen bedrijf-to-be voorbereiden. Maar ik geniet ook van de rust.
Fijn zeg! Al is dat gebrek aan internet wel irritant. Maar hoe lukt het je om 20 GB erdoor te jagen in 1,5e dag?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, laatste loodjes dus![]()
We komen de 6e weer terug dus lekker lang![]()
Wanneer vertrekken jullie?
Internet ligt er sinds we hier zijn, uitAl tig keer gevraagd maar duidelijk wordt het niet. De bedoeling was vandaag nog Logan te kijken en dan morgen naar Wolverine & Deadpool.
Dit is sowieso bloed irritant. Zoon had 20gb en daar is niet veel meer van over en ik heb nog maar 500mb... Alst niet wordt opgelost, vraag ik een andere kamer want om nóg 8 dagen zonder te zitten...
Mijn oudste (32) snapt ook niet hoe ik met 10/20/30 GB nooit over de grens kom, die jaagt er ook zo 10GB op een dag door.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Geniet van de rust! En dank je!
[..]
Fijn zeg! Al is dat gebrek aan internet wel irritant. Maar hoe lukt het je om 20 GB erdoor te jagen in 1,5e dag?Hopelijk wordt het snel opgelost!
Dat ik het wel gewoon red met 4 GB, maakt dat mij dan een non-hippe bejaarde?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn oudste (32) snapt ook niet hoe ik met 10/20/30 GB nooit over de grens kom, die jaagt er ook zo 10GB op een dag door.
Gelukkig betaalt hij zijn eigen (unlimited) abonnement
Ik zou het daar ook gewoon mee redden, maar combikorting, extra gratis GB en verdubbeling maakt dat ik op 30 uitkom, ik nam het abonnement voor 10 geloof ikquote:Op maandag 29 juli 2024 09:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ik het wel gewoon red met 4 GB, maakt dat mij dan een non-hippe bejaarde?![]()
![]()
Maar goed. Thuis = wifi. Kantoor = wifi. Buiten maak ik foto's/filmpjes, gebruik google maps of stuur een appje. In de trein lees ik soms Fok! bij. Veel spannender wordt het niet.
Leuk! Veel plezier! Wij hadden bij Legoland Billund ook een abo idd. Gek dat je het er al bij 2 bezoeken uit hebt he! Zouden ze in de Efteling ook mogen doenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:36 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Legoland Deutschland it is, gelijk maar een abonnement genomen, dat is goedkoper dan 2 dagen entree
Oh, en Ulm (geboorteplaats van Einstein) is een aanrader, erg leuke stad, en qua afstand een prima uitvalsbasis om naar Legoland Duitsland te gaan.
Hij had gister nog 10gb over en hij moet er nog mee tot de 11e. YouTubequote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Geniet van de rust! En dank je!
[..]
Fijn zeg! Al is dat gebrek aan internet wel irritant. Maar hoe lukt het je om 20 GB erdoor te jagen in 1,5e dag?Hopelijk wordt het snel opgelost!
Op zich zou heel het hotel er last van moeten hebben idd, ware het niet dat er gister gezegd werd dat het alleen deze kamer betreftquote:Op maandag 29 juli 2024 09:33 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht niet dat de wifi per kamer geregeld is
Soneal en ik zitten in een hotel waar het wifi wachtwoord zo zwak is dat ik hem gezegd heb maar gewoon uit de bundel te internetten, dat hij nog 21 GB van zijn 24 GB over heeft met nog 4 dagen te gaan maakte dat ook wel makkelijk
Ik moet nog 20 dagen met mijn resterende 28 GB (van de 30), dus ook dat is vast geen probleem met een paar dagen geen wifi.
Herkenbaarquote:Op maandag 29 juli 2024 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het daar ook gewoon mee redden, maar combikorting, extra gratis GB en verdubbeling maakt dat ik op 30 uitkom, ik nam het abonnement voor 10 geloof ik
Verder ben ik natuurlijk wel bijna bejaard
5 extra want T-mobile werd Odido, en vervolgens verdubbeld omdat meerdere abonnementen op 1 adres.
Deze week hebben ze extra korting op de abonnementen, dus de site even checken als je eind van de vakantie toch nog gaat:quote:Op maandag 29 juli 2024 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier! Wij hadden bij Legoland Billund ook een abo idd. Gek dat je het er al bij 2 bezoeken uit hebt he! Zouden ze in de Efteling ook mogen doen.
Wij gaan aan het eind van de vakantie ook naar Legoland Duitsland. We hadden nog een tussenstop nodig en kwamen daar in de buurt uit.
![]()
![]()
Vorig jaar hebben we in Ulm overnacht op de heenweg naar Oostenrijk. Maar we zaten bij een snelweghotel, niks van de binnenstad gezien. Ik wist ook niet dat het de geboorteplaats van Einstein was!
Dank je! We vertrekken woensdag trouwens, dus ik kan morgen nog de laatste dingetjes regelen. De kat naar het pension brengen, reisapotheek nalopen, dat soort dingen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Een heel fijne vakantie @:Phaidra!
En jullie ook @:Leandra
Het scheelt wel dat we nooit in Denemarken geweest zijn (en dat echt te prijzig vonden, vooral de overnachtingen), dus het is sowieso de eerste keer.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
Erg benieuwd naar jullie ervaringen met dat Legoland in Duitsland!
Wij ook niet, alleen een keer indoor in Oberhausen geloof ik toen de jongens nog veel kleiner waren.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat we nooit in Denemarken geweest zijn (en dat echt te prijzig vonden, vooral de overnachtingen), dus het is sowieso de eerste keer.
Wij zitten in Ulm letterlijk aan de rand van de binnenstad, dus gisteren zo de stad in gelopen en langs de Donau (!!!) gewandeld, was ook de eerste keer dat ik de Donau zag volgens mij.
Dat heb ik inderdaad ook en de oorspronkelijke bundel krijg ik nog niet op. Ik internet niet graag op dat kleine schermpje. Eigenlijk is de enige reden dat ik mobiel internet heb genomen dat ik net buiten bereik van thuiswifi de babymonitor kan zien en nu blijkt onderweg iets kunnen versturen via whatsapp of even snel iets opzoeken ook wel handig maar verder ben ik gewoon nog totaal niet ingesteld op altijd online zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn oorspronkelijke abo was 500MB. Gaandeweg is het 4 GB geworden zonder extra te betalen.
Leuk, deden wij vorig jaar. Veel plezier, (vooral de fabriektour doen)quote:Op maandag 29 juli 2024 09:36 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Legoland Deutschland it is, gelijk maar een abonnement genomen, dat is goedkoper dan 2 dagen entree
Oh, en Ulm (geboorteplaats van Einstein) is een aanrader, erg leuke stad, en qua afstand een prima uitvalsbasis om naar Legoland Duitsland te gaan.
Mooi meegenomen idd! Wij hebben dit keer maar 1 dag, anders kunnen we de kat niet ophalen van het pension. Dus een dagticket is nu toch het handigst. Ik denk niet dat we nog een keer voor eind november die kant op gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze week hebben ze extra korting op de abonnementen, dus de site even checken als je eind van de vakantie toch nog gaat:
Goedkoopste (beperkt qua dagen) van 79 voor 69
Regulier van 99 voor 79
Merlin pass (ook geldig bij Sealife en bepaalde andere attracties in DLD) van 139 voor 119
Was een aangename verrassing want Soneal en ik hadden dit tripje verder al maanden geleden gepland
Abonnement is geldig vanaf moment van aanschaf, is dus niet in het voren te kopen voor een latere startdatum, dus mazzel voor ons in dit geval, want toen we de trip planden waren de abonnementen niet in de aanbieding
I'll let you know! Het kan niet tippen aan Billund denk ik, maar voor een dagje zal het ongetwijfeld leuk zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
Het is wat ruimer opgezet en wat nieuwer. Ik miste wel het Lego gevoel, in Billund ademt alles Lego. Maar als pretpark meer dan prima.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
I'll let you know! Het kan niet tippen aan Billund denk ik, maar voor een dagje zal het ongetwijfeld leuk zijn.
Dat is wel een nadeel idd, ik ben benieuwd of onze oudste het nog even leuk vindt als 2 jaar terug.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef exode het volgende:
[..]
Het is wat ruimer opgezet en wat nieuwer. Ik miste wel het Lego gevoel, in Billund ademt alles Lego. Maar als pretpark meer dan prima.
Wij denk eraan om in de meivakantie weer naar Billund te gaan. Nu vindt met name B dat nog leuk, die ontgroeit Legoland in rap tempo vrees ik.
Ja, Lego wel, maar Legoland is niet zo spectaculair. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:57 schreef Mushanga71 het volgende:
@:exode, dochter is nu 26 en nog steeds into lego. Als het er eenmaal inzit...
Wij vonden het erg leuk. Zijn in Duitsland en Denemarken geweest. Duitsland was onze eerste ervaring, het was zomer en 35 graden. We vonden het een tof park, maar wel druk.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
Veel plezier. Ben benieuwd welke husky's jullie meekrijgen (bij Highyard denk ik?). Hier hebben de kinderen het nog over Oscar en Amaliaquote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef exode het volgende:
En wij zijn bij Radastrand in Zweden aangekomen gisteren. Hier blijven we 2 weken. Wat activiteiten geboekt en een Husky hike. Verder chillen op onze billen. Het weer is heerlijk dus vast ook vaak zwemmen in het meer.
Nee, bij Mooneye, net wat dichterbij. Ik had thuis de mogelijkheden al opgezochtquote:Op maandag 29 juli 2024 11:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Veel plezier. Ben benieuwd welke husky's jullie meekrijgen (bij Highyard denk ik?). Hier hebben de kinderen het nog over Oscar en Amalia
Leuke vlakbij de campingtip voor Juul: Sugostigen. Op 1km van de camping in het bos, een sprookjespad met allerlei zelfgemaakte sprookjesfiguren van hout en afval.
Wij zitten inmiddels aan zee, op het eiland Orust aan de scherenkust. Ik bevind me nu in bikini bij de zwemsteiger terwijl zoonlief krabben en visjes aan het vangen is, en ik geniet van het uitzicht (helder blauw water, rotseneilandjes). Net gezwommen, het water is heerlijk koel (maar niet te koud). Vanmiddag zeekayakken, kinderen hebben er veel zin in (en ik ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |