abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 09:38:52 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214401996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:23 schreef Bami het volgende:
Oeh in datzelfde kader, peuterkussen. Zijn daar aan/afraders in?

Hier ook Ikea matrassen trouwens, behalve onze boxspring.
Ja hier ben ik ook benieuwd naar :Y

Bed zojuist besteld en ook de matrassen en matrashoezen :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_214402007
Tralalalalala.. sta je met je goede gedrag keurig netjes op tijd te wachten op de transfer.. komt ie niet..

Maatschappij gebeld, belde terug: mevrouw, neem maar een taxi, bonnetje vragen en declareren bij de reisorganisatie.
Dus nu zitten we in een busje, privé rit naar de taxi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:46:32 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214402658
Ik zag daar laatst een TikTok over, en toen puntje bij paaltje kwam kregen ze alleen de km vergoeding van de taxi vergoed.
Ff in de gaten houden dus
pi_214402759
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:40 schreef Vicky het volgende:
Tralalalalala.. sta je met je goede gedrag keurig netjes op tijd te wachten op de transfer.. komt ie niet..

Maatschappij gebeld, belde terug: mevrouw, neem maar een taxi, bonnetje vragen en declareren bij de reisorganisatie.
Dus nu zitten we in een busje, privé rit naar de taxi
Dat is ruk! Wel goed dat je gebeld hebt, anders stond je nog te wachten -O-. Goede reis verder!

Hier nog 3 werkdagen tot de vakantie. GZM.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214402782
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef amaranta het volgende:
Ik zag daar laatst een TikTok over, en toen puntje bij paaltje kwam kregen ze alleen de km vergoeding van de taxi vergoed.
Ff in de gaten houden dus
Heb nu al de discussie met de reisorganisatie.. die schuiven het af op het hotel.. we wachten af
Heb in ieder geval het bonnetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214403017
Das balen @Vicky :{ Zou er wel werk van maken als je thuis bent.
Goede terugreis!

Kleinzoon is vandaag hier. Blijft niet eten, zaterdag wel en dan eten we pannenkoeken :)
Maar ik ben moeee :O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214404590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:23 schreef Bami het volgende:
Oeh in datzelfde kader, peuterkussen. Zijn daar aan/afraders in?
wederom de ikea:
Len kinderkussen

Het kussen voor daarna vind ik lastiger. Een normaal formaat maar dan dun zoals het peuterkussen zonder dat het een klont wordt. L van 6 slaapt weer op het peuterkussen.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:25:58 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214404770
Wanneer begin je met een kussen? Aapie slaapt nog steeds zonder en ik heb niet het idee dat hij het mist. Wat is eigenlijk het voordeel van een kussen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_214405016
Ah voor 4,50 kunnen we dat ook wel eens proberen. Wel jammer dat de leuke kussenslopen alleen in een volledige beddengoedset komen, want Pukje ligt op een vloerbed dus dat gaat niet passen. :D

@MaJo Wij overwegen eens te kijken of het uitmaakt voor hoe de nachten gaan, omdat Pukje ook graag inslaapt op ons kussen/onze arm. En omdat ze nog steeds regelmatig wakker wordt 's nachts. :+
pi_214405541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:25 schreef MaJo het volgende:
Wanneer begin je met een kussen? Aapie slaapt nog steeds zonder en ik heb niet het idee dat hij het mist. Wat is eigenlijk het voordeel van een kussen?
Volgens mij hebben wij een kussen gekocht toen ze naar het peuterbed overgingen. Ze vonden het allebei rond die tijd ook wel fijner liggen of in ieder geval vet stoer dat ze een 'echt' bed hadden met alles erop en eraan. Ik kan me voorstellen dat de hoes van het aerosleep matras op den duur ook niet meer zo lekker lag (in het ledikant dan). Het leek mij altijd vrij ruw.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214406162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:25 schreef MaJo het volgende:
Volgens de richtlijnen mag een kussen vanaf 2 jaar net als een dekbed.
Bij L ben ik toen begonnen omdat hij uit het ledikant klom en in een peuterbedje sliep. Daarin rolde hij het hele bed door en bleef niet onder de dekens. Met een kussen bleef hij netjes bij het hoofdeinde en onder het dekbed.

Bij S nog niet mee begonnen. Die klimt niet uit zijn ledikant en draait niet het hele bed door dus blijft mooi zo lang mogelijk in een slaapzak slapen zonder kussen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:56 schreef Bami het volgende:
Ah voor 4,50 kunnen we dat ook wel eens proberen. Wel jammer dat de leuke kussenslopen alleen in een volledige beddengoedset komen, want Pukje ligt op een vloerbed dus dat gaat niet passen.
Ik heb zelf kussenslopen gemaakt maar de kussens passen overdwars in een gewone sloop, dan hou je alleen wat stof over wat je weg moet stoppen.
pi_214406267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:03 schreef Elleska het volgende:

[..]
wederom de ikea:
Len kinderkussen

Het kussen voor daarna vind ik lastiger. Een normaal formaat maar dan dun zoals het peuterkussen zonder dat het een klont wordt. L van 6 slaapt weer op het peuterkussen.
Wij hebben ook nog steeds dit kussen voor Simon, maar zoeken ook een opvolger. Hij slaapt op zijn rug, buik of op zijn zij. Vooral op zijn zij is dit kussen wat aan de dunne kant denk ik.
Tot nu toe niets gevonden, dus tips zijn welkom :)

Anders overweeg ik nog ene 2e Len kussen te kopen en dan 2 van die kussen in het kussensloop te stoppen. Dan is het net iets dikker.
pi_214406660
J slaapt na het peuterkussen van Ikea op de lage variant Vildkorn. Bevalt hier prima.
pi_214406668
Voor B van 10 gaan we over naar een Auping kussen, zoals wij hebben. Een nogal dure optie maar ze liggen heerlijk en die jongen is al 1.60. Matrassen van de kinderen zijn van Ikea.
Peuterkussen van Ikea ligt volgens Juul van 6 nog steeds heerlijk.

En hoi vanuit Zweden waar we net voor de 8e keer op 1 dag van de Rodelbaan zijn gegaan. Heerlijk. Sowieso is het hier heel fijn.

Graadje of 20, zonnetje, perfect zomerweer wat mij betreft.
pi_214406669
Vriend heeft deze week ook nog vrij. Vandaag hebben we samen een verzakt stoepje in de tuin weer recht gelegd, het zwembad opgezet en de tuinset (eindelijk) van zolder gehaald ^O^
Productief dagje. Nu is hij uit eten met vrienden en bak ik pannenkoeken voor J en mij.
pi_214413065
Veel plezier @exode! :)

Zoon was zn zwarte superdry shirt kwijt. Bleek nog in de koffer te zitten van toen ie naar Newcastle ging. Echt :') :')

Zag net op buienradar dat het als we in Maastricht zijn, rond de 30 graden gaat worden :{ Hou niet van warmte :') Volgend jaar maar Lapland of zo, of aan een Noordse fjord met een stapel boeken :P
If they say
pi_214413310
Komt vast goed @Mushanga71 Je weet het toch nooit met het weer.

Ik moet voor een registratie een aanvraag doen, maar was vergeten dat daar ook een VOG bij moet. Maar deze organisatie doet niet aan digitale VOG's. Dus nu moet ik eerst een afspraak maken bij de gemeente (duurt lang), erheen (onhandig) en ook nog eens 10 euro extra aftikken tov online voor de aanvraag :') Zucht.
pi_214413334
Simon heeft de waterpokken -O- . Iemand nog tips tegen de jeuk?
  Moderator/colorchick vrijdag 26 juli 2024 @ 10:10:02 #219
382129 crew  Donna
pi_214413375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Havermoutbad (vond 1 van mijn dochters de ultieme hell en de ander vond het heerlijk).

Elke pok in de sudocrem zetten was hier nog de beste oplossing. Dan drogen de pokken sneller in en ingedroogd is de jeuk ook weg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juli 2024 @ 10:11:56 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214413394
quote:
https://www.kruidvat.nl/d(...)soft-brush/p/5725826
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214413416
Wij kregen van de kraamhulp de tip wecesin poeder te strooien, dat droogt de plekken sneller uit. We moesten dit voor de kraamtijd aanschaffen (voor de navel) en kregen de tip het restant voor de waterpokken te bewaren. Werkte erg goed, was te koop bij de apotheek of grotere drogist. Is van weleda dacht ik.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 10:17:02 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214413448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:56 schreef Bami het volgende:
Ah voor 4,50 kunnen we dat ook wel eens proberen. Wel jammer dat de leuke kussenslopen alleen in een volledige beddengoedset komen, want Pukje ligt op een vloerbed dus dat gaat niet passen. :D

@:MaJo Wij overwegen eens te kijken of het uitmaakt voor hoe de nachten gaan, omdat Pukje ook graag inslaapt op ons kussen/onze arm. En omdat ze nog steeds regelmatig wakker wordt 's nachts. :+
Ik heb de eerste zin nu een paar keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met een beddengoedset en waarom dat niet kan met een vloerbed :?

Ik denk dat we het voorlopig even zonder kussen blijven doen, Aapie taalt er nog totaal niet naar :)
pi_214413518
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:17 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb de eerste zin nu een paar keer gelezen maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met een beddengoedset en waarom dat niet kan met een vloerbed :?

Ik denk dat we het voorlopig even zonder kussen blijven doen, Aapie taalt er nog totaal niet naar :)
Haha oke meer context; Ikea heeft setjes beddengoed voor een peuterbed, met alles in het peuter/ledikantformaat. Dus hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop. Maar ons vloerbed is 200x80, niet ledikant maat. Vandaar. :D
pi_214413633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef Hupje het volgende:
Komt vast goed @:Mushanga71 Je weet het toch nooit met het weer.

Ik moet voor een registratie een aanvraag doen, maar was vergeten dat daar ook een VOG bij moet. Maar deze organisatie doet niet aan digitale VOG's. Dus nu moet ik eerst een afspraak maken bij de gemeente (duurt lang), erheen (onhandig) en ook nog eens 10 euro extra aftikken tov online voor de aanvraag :') Zucht.
Das ook weer zo en anders duiken we gewoon vaak de bios in :D

Das kak van die VOG. Raar dat het nog op de ouderwetse manier moet :{ Succes met regelen.

Net de laatste was in de machine gepropt, dan is alles schoon voor vertrek. Mikt zoon er op het laatste moment nog een korte broek in. Met een tissue in de zak :( :'( Was nu dus opnieuw :')

Beterschap voor Simon Tolstoi :*
If they say
pi_214413822
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das ook weer zo en anders duiken we gewoon vaak de bios in :D

Das kak van die VOG. Raar dat het nog op de ouderwetse manier moet :{ Succes met regelen.

Net de laatste was in de machine gepropt, dan is alles schoon voor vertrek. Mikt zoon er op het laatste moment nog een korte broek in. Met een tissue in de zak :( :'( Was nu dus opnieuw :')

Beterschap voor Simon Tolstoi :*
Op GC verkopen ze dus Zakdoekjes die niet versnipperen in de wasmachine.. echt wat voor mij 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214413839
Hier waren de tips bij waterpokken wel havermout badjes of een washandje met natte havermout die je op plekje houdt. En geen talkpoeder in het gezicht ivm littekens die dat kan geven.
Maar de kids hadden hier amper jeuk, dus alleen dat zakje met natte havermout gebruikt.

Hier een lekkere 1e week van de vakantie. Al kak ik vandaag wel in, even een kop koffie voor de kick zo.
Vanmiddag een verjaardagscadeau knutselen met de pubers voor mijn man. Die spaart big boxen (van die game dozen uit de jaren 90) en we gaan er zelf eentje maken met een (bord)spel erin. Het houdt ons bezig en is goed mee te nemen omdat we dat op vakantie moeten meeslepen :P
pi_214413954
quote:
Wij smeerden na het havermoutbad met mentholgel.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 13:16:30 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_214415055
Ik las net even mee in het 'wachten op het tweede streepje' en ik krijg een appje binnen met een foto van een test met twee streepjes.

Ik moest even omschakelen. Het was de coronazelftest van mijn schoonmoeder :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214415315
@Troel :D
Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 15:39:08 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214416259
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Ik las net even mee in het 'wachten op het tweede streepje' en ik krijg een appje binnen met een foto van een test met twee streepjes.

Ik moest even omschakelen. Het was de coronazelftest van mijn schoonmoeder :D
:D (beterschap voor haar)
in de haak.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 15:40:45 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214416269
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 10:57 schreef Vicky het volgende:

Op GC verkopen ze dus Zakdoekjes die niet versnipperen in de wasmachine.. echt wat voor mij 🤣🤣
bedoel je met GC?
(En ik vermoed dat daar dan wel iets van plastic aan is toegevoegd... :{ )
in de haak.
pi_214416303
Dank dames, heb een middeltje gehaald bij drogist met zink. Hij voelt zich wel echt ziekig.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 15:58:31 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214416343
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 15:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Dank dames, heb een middeltje gehaald bij drogist met zink. Hij voelt zich wel echt ziekig.
beterschap voor Simon! Zo vervelend altijd die waterpokken...
in de haak.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 16:17:25 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214416461
Beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214416617
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 15:40 schreef trui het volgende:

[..]
bedoel je met GC?
(En ik vermoed dat daar dan wel iets van plastic aan is toegevoegd... :{ )
Gran Canaria ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214416825
Beterschap voor Simon!

Zo, ik zit aan mijn tax, na 14x op 1 dag op volle snelheid op de rodelbaan voel ik me een oud wijf. Mijn rug was er klaar mee. Dat gehobbel en geknots. Maar wel ons record van gisteren verbroken, gewoon niet remmen, volle snelheid naar beneden.

Morgen gaan verloofde en B het klimpark doen en Juul en ik gaan zwemmen in het meer hier. Misschien nog een bootje huren.

Echt hoor, als je net als ons niet van warmte houdt en lekker veel actie wil, Zweden it is.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 22:22:35 #237
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214424628
Klinkt goed @exode ik heb Isaberg op de potentials lijst voor volgend jaar gezet. Hoe is het daar met de beschikbaarheid aan speelkameraadjes voor de kinderen? Hier hebben ze "ontelbaar veel vrienden"...

Wij hebben vanavond een heel kneuterige spooktocht gelopen. Door een open bos, gewoon daglicht, maar toch een paar keer enorm schrikken. Hilarisch ook om het gegil van andere gezinnen te horen.

Vanmiddag maakten we een wandeling langs watervallen en een ravijn. Ruim 8 km flink klimmen en dalen en klauteren over rotsblokken. Supermooie omgeving, de kinderen hebben niet eens geklaagd over de miezerregen aan het eind, afleiding genoeg.

Morgen gaan we door naar zee, het belooft heerlijk weer te worden, dus ik houd hoop op zeekayakken

[ Bericht 16% gewijzigd door mousemicky op 26-07-2024 22:31:58 ]
pi_214428629
Het is hier onZweeds druk MM, een mix van Zweden, Duitsers en Nederlanders. Dus potentieel veel vriendjes. Wij zijn zelf echter de hele dag 'weg'. Niet echt gelegenheid om te bonden dus. Maar we gingen bewust naar Isaberg vanwege de vele activiteiten op het park, om met zijn 4en te doen. Bij Radastrand komen ze wel aan hun vriendjes dagen.

Het is een groot, ruim opgezet park, heel goed onderhouden, de activiteiten zijn echt geweldig. Wij zitten in een gerenoveerd huisje, deze mieperds vinden de bedden heel fijn.

Ik zou iig zo weer gaan. En de kinderen ook.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 09:39:37 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_214428985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef exode het volgende:
Echt hoor, als je net als ons niet van warmte houdt en lekker veel actie wil, Zweden it is.
Dan schrap ik Zweden van de lijst :D

Nee hoor, volgende week een paar dagen Stockholm. Ben erg benieuwd!
pi_214429180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 09:39 schreef Kyara het volgende:

[..]
Dan schrap ik Zweden van de lijst :D

Nee hoor, volgende week een paar dagen Stockholm. Ben erg benieuwd!
Hihi, snap ik, als je houdt van warmte en de zon, is Zweden niet je bestemming.

Al hebben wij ook dit jaar geluk. Echt veel zon en niet onder de 20 graden. 3 jaar geleden hadden we 2 weken 22/23 graden. Dat vinden wij perfect. Wij leven daar echt van op. :)

Stockholm is mooi! (En leuk)
pi_214429946
Will Trent (personage uit de boeken van Karin Slaughter), de serie, is nu op Disney+. Wist niet dat ze dat verseried hebben :D
Wel weird, hij ziet er anders uit dan zoals ik me heb voorgesteld, maargoed :P
Nu geen tijd voor, hang nog wel even aan het Vickinginfuus :+
If they say
pi_214432044
Kleinzoon is hier en hij vindt de wasmachine wel erg spannend. Die bij dochter staat op zolder dus die ziet hij niet. Als ik nu vraag: wat doet de wasmachine? Dan draait ie hard met zn hoofdje :D
If they say
pi_214438927
Pffff, Simon zit zo verschrikkelijk onder de waterpokken, met name zijn rug zit helemaal onder, maar ook zijn buik komt steeds meer en in zijn gezicht beginnen ze nu ook behoorlijk te komen ;( . Ik vind het zo sneu voor hem :'( .

Gelukkig helpt het middeltje goed tegen de jeuk, maar het is inmiddels een behoorlijke klus om alles aan te stippen / in te smeren. Alles wat aangestipt is, blijft wit door de zinkoxide die erin zit. Daardoor wil hij ook niet naar buiten voor bijv. een wandeling omdat hij bang is dat mensen hem dan gaan uitlachen om hoe hij eruit ziet met al die witte plekjes :{ . Vanmiddag dus in de tuin gezeten en spelletjes gedaan.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 22:10:10 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214440908
Ach wat sneu! Beterschap.

Wij zijn weer thuis. Moe, maar voldaan. Het was heerlijk, het weer was onnederlands prima op een paar dagen na en de kinderen hebben het heerlijk gehad. Resultaat: een vijfjarige die niet kan slapen (sinds half 8 erin al) omdat ze vakantie en haar caravanbed mist. Ik zou haar bijna in de caravan op de oprit laten slapen, maar als ik daaraan ga beginnen, zit ik daar elke avond, vrees ik...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214441777
Wat naar Tolstoi!

Hier ging het een tijdje terug over e-Sims op vakantie. Daar mopperde ik over het bereik in zuid-Afrika. Nu moet ik daar op terug komen. In Kaapstad was het bereik bagger. Waar ik verwacht had dat het in deze (druk) bewoonde wereld goed gesteld moest zijn met een internet abo, was het dat niet.

Maar hoe verder we van de bewoonde wereld af zitten, hoe beter het bereik. (Al zitten we soms wel heel erg achteraf en dan is het matig, maar dat snap ik dan ook. Dus behalve in Kaapstad weinig te klagen uiteindelijk.
pi_214443393
Beterschap met de waterpokken @TolstoiFan
Fake it till you make it...
pi_214444866
Nou, koffers zijn gepakt.
Vraagt zoon: we gaan vandaag zeker nog niet shoppen he... :') :D
If they say
pi_214444929
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 23:13 schreef hilliebillie het volgende:
Wat naar Tolstoi!

Hier ging het een tijdje terug over e-Sims op vakantie. Daar mopperde ik over het bereik in zuid-Afrika. Nu moet ik daar op terug komen. In Kaapstad was het bereik bagger. Waar ik verwacht had dat het in deze (druk) bewoonde wereld goed gesteld moest zijn met een internet abo, was het dat niet.

Maar hoe verder we van de bewoonde wereld af zitten, hoe beter het bereik. (Al zitten we soms wel heel erg achteraf en dan is het matig, maar dat snap ik dan ook. Dus behalve in Kaapstad weinig te klagen uiteindelijk.
Das wel heel fijn, bereik in the middle of nowhere. Net waar je het niet zou verwachten en omgekeerd ;)
Jouw post lezende, herinnerde me eraan mijn nieuwe sim mee te nemen. Mijn nieuwe abo gaat in als we in Maastricht zijn :+

Edit: we gaan dus 30 juli naar Wolverine en Deadpool. Tickets zijn al betaald en onze plaatsen staan vast. Kijkt zoon net, is heel die bios leeg behalve die twee stoelen _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Mushanga71 op 28-07-2024 11:02:03 ]
If they say
pi_214445345
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 23:13 schreef hilliebillie het volgende:
Wat naar Tolstoi!

Ja weet ik. Volgende keer ga ik ook wifi doen want wil met google lens drollen indentifidinges.

Kruger National Park O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 28 juli 2024 @ 12:28:24 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214446366
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef Tink89 het volgende:
Ach wat sneu! Beterschap.

Wij zijn weer thuis. Moe, maar voldaan. Het was heerlijk, het weer was onnederlands prima op een paar dagen na en de kinderen hebben het heerlijk gehad. Resultaat: een vijfjarige die niet kan slapen (sinds half 8 erin al) omdat ze vakantie en haar caravanbed mist. Ik zou haar bijna in de caravan op de oprit laten slapen, maar als ik daaraan ga beginnen, zit ik daar elke avond, vrees ik...
Ik zou haar laten kiezen: in haar eentje in de caravan of gewoon in haar eigen bed. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')