ik denk dat de kans groot is dat ze dan voor de caravan kiest hoor!quote:Op zondag 28 juli 2024 12:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou haar laten kiezen: in haar eentje in de caravan of gewoon in haar eigen bed.
Prima toch?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:16 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat de kans groot is dat ze dan voor de caravan kiest hoor!
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze dat dan vast niet zou willen (zo voor het huis).quote:Op zondag 28 juli 2024 13:23 schreef BE het volgende:
[..]
Prima toch?Wmb dan.
Ik vind dat wel wat hebben. Net als een tent in de tuin.
(Maar ik zou er dus niet bij gaan zitten.)
Dank!quote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mushanga71 Fijne vakantie!
Die waterpokken zijn wel de hel, zeg. Simons gezicht zit nu ook flink onder, hele ochtend huilen omdat hij helemaal gek wordt van de jeuk. Dus elke keer smeren, dan is het even goed. Zijn rug is denk ik voor zo'n 85% bedekt met waterpokken, buik voor zo'n 70%. Hij wil niet meer in de spiegel kijken omdat hij er zo vreselijk uitziet, arm kind.
We houden de moed er maar in, wat vaker tv kijken dan normaal ter afleiding en spelletjes doen.
Ik doelde op 'als ik daar aan ga beginnen zit ik daar elke avond'.quote:Op zondag 28 juli 2024 14:06 schreef trui het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat ze dat dan vast niet zou willen (zo voor het huis).
maar een tentje in de tuin hebben wij ook regelmatig gedaan, vond ik erg leuk zelf vroeger, en onze kinderen vonden 't ook een leuk avontuur.
Oef wat naarquote:Op zondag 28 juli 2024 13:18 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mushanga71 Fijne vakantie!
Die waterpokken zijn wel de hel, zeg. Simons gezicht zit nu ook flink onder, hele ochtend huilen omdat hij helemaal gek wordt van de jeuk. Dus elke keer smeren, dan is het even goed. Zijn rug is denk ik voor zo'n 85% bedekt met waterpokken, buik voor zo'n 70%. Hij wil niet meer in de spiegel kijken omdat hij er zo vreselijk uitziet, arm kind.
We houden de moed er maar in, wat vaker tv kijken dan normaal ter afleiding en spelletjes doen.
Veel plezier hierquote:Op zondag 28 juli 2024 14:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank!We zitten nu in de trein, bij Weert.
Smakelijk, geloof niet dat ik daar ooit al eens heb gegetenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx!![]()
We zitten nu bij pizza Napoli
Ik ben de afgelopen maanden echt veel beter geworden in loslaten, maar mijn vijfjarige in haar eentje in de caravan voor het huis waar iedereen gewoon kan binnen stappen en ik haar niet kan horen en ze ook niet zelf kan gaan plassen enzo...nah. Toch maar niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ik doelde op 'als ik daar aan ga beginnen zit ik daar elke avond'.
Vandaar mijn 'of in je uppie in de caravan, of gewoon in je eigen bed terwijl wij beneden zijn'.
In de tuin zou van mij ook mogen hoor, we hebben geen achterom en dan kan ze met de achterdeur van het slot gewoon gaan plassen. Kunnen we misschien later deze vakantie nog wel doen. Samen in de pop up tent tukken.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja zeker, achter in de tuin is een heel ander verhaal dan voor aan de straat toch?
Wij sliepen vaak in de tuin, met of zonder tent ( mijn vader had klamboes opgehangen) al heel klein maar wel altijd met de hond erbij. Dat was echt veilig.
Wij elke keer de eerste avond als we hier zijn. Soort van traditiequote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Smakelijk, geloof niet dat ik daar ooit al eens heb gegeten![]()
Ik zit thuis aan de saoto
ja zo had ik 'm ook begrepen, dat je dat voor 't huis gewoon geen fijn idee vond. zou ik ook niet vinden!quote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden echt veel beter geworden in loslaten, maar mijn vijfjarige in haar eentje in de caravan voor het huis waar iedereen gewoon kan binnen stappen en ik haar niet kan horen en ze ook niet zelf kan gaan plassen enzo...nah. Toch maar niet.
Oeh, laatste loodjes dusquote:Op maandag 29 juli 2024 08:33 schreef Phaidra het volgende:
Laatste werkdagje vandaag. In het weekend hebben we de meeste spullen al ingepakt of iig klaargezet. Bijna vakantie!
Veel plezier @:Mushanga71 ! Hoe lang blijven jullie?
Oh heerlijk! Geniet van de rust! En dank je!quote:Op maandag 29 juli 2024 08:45 schreef Hupje het volgende:
Alvast fijne vakantie @:Phaidra
Ik heb vandaag een dagje alléén thuisvriend is werken en kind is met opa en oma kamperen. Ik moet wel wat dingen voor mijn eigen bedrijf-to-be voorbereiden. Maar ik geniet ook van de rust.
Fijn zeg! Al is dat gebrek aan internet wel irritant. Maar hoe lukt het je om 20 GB erdoor te jagen in 1,5e dag?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, laatste loodjes dus![]()
We komen de 6e weer terug dus lekker lang![]()
Wanneer vertrekken jullie?
Internet ligt er sinds we hier zijn, uitAl tig keer gevraagd maar duidelijk wordt het niet. De bedoeling was vandaag nog Logan te kijken en dan morgen naar Wolverine & Deadpool.
Dit is sowieso bloed irritant. Zoon had 20gb en daar is niet veel meer van over en ik heb nog maar 500mb... Alst niet wordt opgelost, vraag ik een andere kamer want om nóg 8 dagen zonder te zitten...
Mijn oudste (32) snapt ook niet hoe ik met 10/20/30 GB nooit over de grens kom, die jaagt er ook zo 10GB op een dag door.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Geniet van de rust! En dank je!
[..]
Fijn zeg! Al is dat gebrek aan internet wel irritant. Maar hoe lukt het je om 20 GB erdoor te jagen in 1,5e dag?Hopelijk wordt het snel opgelost!
Dat ik het wel gewoon red met 4 GB, maakt dat mij dan een non-hippe bejaarde?quote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn oudste (32) snapt ook niet hoe ik met 10/20/30 GB nooit over de grens kom, die jaagt er ook zo 10GB op een dag door.
Gelukkig betaalt hij zijn eigen (unlimited) abonnement
Ik zou het daar ook gewoon mee redden, maar combikorting, extra gratis GB en verdubbeling maakt dat ik op 30 uitkom, ik nam het abonnement voor 10 geloof ikquote:Op maandag 29 juli 2024 09:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat ik het wel gewoon red met 4 GB, maakt dat mij dan een non-hippe bejaarde?![]()
![]()
Maar goed. Thuis = wifi. Kantoor = wifi. Buiten maak ik foto's/filmpjes, gebruik google maps of stuur een appje. In de trein lees ik soms Fok! bij. Veel spannender wordt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |