In nl was een dode kandidaat ook erg hoog uitgekomen qua aantal stemmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 05:00 schreef OMG het volgende:
Waarom levert dit hem stemmen op?
Zou me als dem nu juist extra gemotiveerd voelen om te gaan stemmen, want "kut, hij leeft nog". Tenzij iemand het in de nabije toekomst afmaakt.
Ja dat is wel ziek, overigens ook 'NOS niveau'. Maar heb je ook gekeken hoe laat het gebeurde en wanneer dat was gepost? Ik denk het niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 06:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat mag ik vind de bias niet te stuiten.
[ x ]
Dit is dermate treurig... Dit vergt echt hersengymnastiek hoor. Dat is het punt.
Maar het is idd not limited to nu.nl
Hoe dan ook, of ie nu links of rechts is, het is een gek. Zo iemand kan de democratie niet aan.quote:
Ja je kunt er allerlei verhalen op loslaten, maar er is altijd wel iemand die het spint. Kan net zo goed dat je op rally's wil komen om je daad te doen en dan je inschrijft als republikein omdat je denkt dat je dan niet opvalt oid.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dit gaat gewoon door de totaal losgeslagen republikeinse spindoctors als undercover democraat geframed worden.
Vaak zeg je iets zinnigs, nu zeg je iets dat meer past in BNW, sowieso dat ze dan iemands hoofd eraf schieten is natuurlijk weinig toneel.quote:Op zondag 14 juli 2024 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
o zondag 14 juli 2024 @ 08:52 o 3 o
Ik geloof dit ook niet
Toeschouwers er omheen blijven allemaal op hun plek en filmen
Nergens paniek
Trump wordt naar beneden gedrukt bewakers gooien nep bloed over zijn oren
Kan alleen in het gestoorde Verenigde Staten
Eens Harris is vooral de simpelste oplossing. En in ieder geval een verbetering. Maar omdat Biden al aangaf Harris geen kans te willen geven als ze er beter voorstaat in de peilingen zo lang hij zelf maar een kans heeft. Lijkt het me eigenlijk ook niet zo waarschijnlijk. Aan haar hangt uiteraard ook een Biden luchtje en dat ze niet eens een overweging waard lijkt zelfs nu levert haar denk ik ook wat reputatie schade op.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De Democraten hebben een straatvechter nodig om dit nog te winnen. Harris is misschien te gepolijst. Ze hebben iemand nodig die de campagne een flinke energieboost geeft.
Ik sluit hier niets uit, het kan zomaar zijn dat ie rechtstreeks iemand als schuldige gaat aanwijzen of inderdaad de helft van zijn land als potentiële moordenaars aanwijst. Of zelfs iets waar niemand nu nog op kan komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ze slim zijn mikken ze meer op "onze man is zelfs niet tegen te houden als er een aanslag wordt gepleegd, hij riskeert zijn leven voor het land en voor jullie". Dan zet je Trump neer als een heldhaftig persoon. Samen met die foto heb je dan vrees ik idd de winst wel binnen.
Er is een reden waarom veel mensen niet op Trump hebben gestemd in 2020 en wel op Biden. Het soort shittalking dat jij nu benoemt is nu juist het wapen van Trump. Weet je nog op 6 januari, heeft hij zich er toen kwaad over gemaakt?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zou een goede president kunnen.
Biden noemt hem ws Poetin ofzo.
quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet zo achterlijk om meteen conclusies te trekken. Na 8 jaar in dit topic waar je achter elke hoax bent aangerend omtrent Trump dan zou je toch wel iets geleerd moeten hebben onderhand?
Je beschuldigt iemand van selectieve verontwaardiging met betrekking tot het ondermijnen van het vertrouwen in de democratie. Maar jouw held doet hetzelfde naar mijn mening. Vandaar dat ik je vraag (dat is iets anders dan woorden in je mond leggen) of je vind dat Trump het vertrouwen niet ondermijnt.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.
Ik vraag mij serieus af of jullie dit in het echte leven ook doen. Ik denk het haast niet want het internet is veilig niet waar boys?
Hoezo ironie? Jullie hebben 8 jaar lang achter elke hoax aangerend die er was. Van muh Russia tot aan Kavanaugh is een verkrachter etc etc. Om je eigen stommiteiten nu op mij te projecteren is echt de wereld op z’n kop.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik sluit hier niets uit, het kan zomaar zijn dat ie rechtstreeks iemand als schuldige gaat aanwijzen of inderdaad de helft van zijn land als potentiële moordenaars aanwijst. Of zelfs iets waar niemand nu nog op kan komen.
[..]
Er is een reden waarom veel mensen niet op Trump hebben gestemd in 2020 en wel op Biden. Het soort shittalking dat jij nu benoemt is nu juist het wapen van Trump. Weet je nog op 6 januari, heeft hij zich er toen kwaad over gemaakt?
[..]Deze vond ik dan wel vermakelijk. De ironie.
Als er een vervanger komt dan zal het iemand zijn uit deze lijst denk ik: Kamala Harris, Gavin Newsom, Gretchen Whitmer, Pete Buttigieg, en misschien Susan Rice en Tammy Duckworth.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Eens Harris is vooral de simpelste oplossing. En in ieder geval een verbetering. Maar omdat Biden al aangaf Harris geen kans te willen geven als ze er beter voorstaat in de peilingen zo lang hij zelf maar een kans heeft. Lijkt het me eigenlijk ook niet zo waarschijnlijk. Aan haar hangt uiteraard ook een Biden luchtje en dat ze niet eens een overweging waard lijkt zelfs nu levert haar denk ik ook wat reputatie schade op.
Is zon Newsom niet wat? Van die ik ken is Buttigieg zeer welbespraakt.. Het maakt niet zoveel uit zolang het maar niet de intertia met Joe is. Die kan echt niet meer snel inspelen op dit soort gebeurtenissen blijkt.
Ik vind het oprecht dat de ironie je blijkbaar compleet ontgaat. En iets later in het topic downplay je 6 januari. Beetje vreemd om dan te doen alsof men in BNW hetzelfde doet als in pol.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoezo ironie? Jullie hebben 8 jaar lang achter elke hoax aangerend die er was. Van muh Russia tot aan Kavanaugh is een verkrachter etc etc. Om je eigen stommiteiten nu op mij te projecteren is echt de wereld op z’n kop.
Ik probeer vooral woorden uit jouw mond te krijgen. Zo confronteerde ik jou eerder vandaag met de woorden en daden van Trump. Eerst kreeg ik een 'ja, maar Clinton' als reactie, en daarna bleef het stil.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.
Ik vraag mij serieus af of jullie dit in het echte leven ook doen. Ik denk het haast niet want het internet is veilig niet waar boys?
quote:Nee, ik wijs op de verschillen. Daarnaast heb ik niets te maken met Trump.
Trump weigerde zich neer te leggen bij de uitslag, noemde de verkiezingen 'rigged'. Beambten werden bedreigd, uitgescholden en moesten onderduiken. Het Capitool is bestormd door mensen die Trumps leugens geloofden, er vielen meerdere doden en Trump-aanhangers wilden Pence en Pelosi vermoorden. En Trump heeft nog nooit ook maar een greintje sluit betuigd.
En jouw reactie hierop is: 'ja, maar Clinton noemde Trump eem illegitiem president'.
Je snapt toch zelf ook wel dat je niet wegkomt met zo'n halfbakken whataboutism? En al helemaal omdat dat niets verandert aan de acties van Trump.
Stel je voor dat Biden zou zeggen 'And I love that shooter'.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:38 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
GastHou op jezelf elke keer voor lul te zetten man.
Die statement kwam uren later en hij sloot het af met "I love you" tegen die idioten die het net hadden bestormd.
Jup, velen uit dit topic waren er de hele dag bij, ik zal het nooit meer vergeten. De blijdschap was immers groot op sommige plekken. En daarna zou het antifa zijn of nep en gingen de zielige mensen ook nog eens onterecht de cel in. Er werd zelfs al dagen naar uitgekeken. 6 Januari zou het gebeuren, Trump alsnog president, let maar op.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik schrijf. In de post die je citeert komt die verklaring uitgebreid aan bod.
Doe nog maar een poging.
En het heeft niets te maken met 'de media', want we hebben op 6 januari zelf gezien hoe lang Trump wachtte met zijn verklaring. En ik heb met eigen ogen gezien hoe halfbakken die was.
Verder hebben mensen uit de directe omgeving van Trump verklaringen afgelegd.
Dus kap eens met het trekken van die onzinnige 'de media'-kaart. Dat werkt misschien bij domme, ongeïnformeerde mensen, maar ik heb 6/1 van begin tot eind gevolgd.
Maar je ziet niet dat er een dubbele standaard gehanteerd word? Het kan zijn dat je nog niet lang genoeg op dit forum zit maar de dubbele standaard is hier de norm.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:29 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Je beschuldigt iemand van selectieve verontwaardiging met betrekking tot het ondermijnen van het vertrouwen in de democratie. Maar jouw held doet hetzelfde naar mijn mening. Vandaar dat ik je vraag (dat is iets anders dan woorden in je mond leggen) of je vind dat Trump het vertrouwen niet ondermijnt.
Kan ik uit je reactie begrijpen dat jij ook vind dat Trump het vertrouwen in de democratie ondermijnt? Je beantwoord de vraag namelijk niet direct. Ik wil je geen woorden in de mond leggen, misschien kan je gewoon JA of NEE antwoorden. Dan weet iedereen hoe we jouw beschuldigingen van het ondermijnen van democratie moeten wegen.
De verschillen zijn irrelevant, ze noemde Trump lang na de verkiezingen niet legitiem. Ze huilde nog lang na de verkiezingen over Russische inmenging en dat ze eigenlijk president hoorde te zijn. Jij wilt de nadruk leggen op de vorm niet op de inhoud. Het is in essentie precies hetzelfde en dat wil je niet erkennen. En juist daarom voel ik er weinig voor om er serieus op in te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik probeer vooral woorden uit jouw mond te krijgen. Zo confronteerde ik jou eerder vandaag met de woorden en daden van Trump. Eerst kreeg ik een 'ja, maar Clinton' als reactie, en daarna bleef het stil.
Nog maar een keer dan:
[..]
Of "the shooter was an American patriot and he was murdered by crooked Trump and his people!"quote:Op zondag 14 juli 2024 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Stel je voor dat Biden zou zeggen 'And I love that shooter'.
Nee, ik leg juist de nadruk op de inhoud. Ik benadruk wat Trump heeft gedaan en nagelaten in de nasleep van de laatste verkiezingen. Hoe hij vol blijft houden dat de verkiezingen 'rigged' waren en tegen zijn supporters zegt dat hij de eigenlijk winnaar was en is.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De verschillen zijn irrelevant, ze noemde Trump lang na de verkiezingen niet legitiem. Ze huilde nog lang na de verkiezingen over Russische inmenging en dat ze eigenlijk president hoorde te zijn. Jij wilt de nadruk leggen op de vorm niet op de inhoud. Het is in essentie precies hetzelfde en dat wil je niet erkennen. En juist daarom voel ik er weinig voor om er serieus op in te gaan.
Van een geringe afstand schieten met een professioneel moordwapen op een politieke bijeenkomst, daar kun je moeilijk van stellen dat de intentie geen moord was.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We weten de intentie niet. Waarom wil je zo graag dat de intentie moord is? Ik zie Trump graag in een bodybag wat een walgelijk stuk vreten is dat qua dat aangaat is het niet onwaarschijnlijk. Maar met de feiten die we hebben, er is geschoten, Trump is geschampt, er zijn onschuldige doden gevallen. Kan ik niet zeggen wat de intentie was. Geen van die feiten zegt iets over wat de dader probeerde te doen. Als het Trump vermoorden was is dat in ieder geval niet gelukt.
Als we kijken naar het resultaat is het anders, we kunnen het eens zijn dat dit een geweldig cadeau voor Trump is toch?
Je bent verder geen mod dus als je wilt modden moet je eerst een ander kleurtje hebben. Dat dit geen serieus forumdeel is wel duidelijk toch. Zoveel users die alleen maar trollen.
En ik maar denken dat in de tijd van de bijbel door het volk Israël mensen helemaal niet werden afgebeeld... Wat moet ik me dan voorstellen bij bijbelse plaatjes? Wat zijn mensen toch enorm idioot als ze fan worden van iemand.quote:
Ja maar Hillary!quote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik leg juist de nadruk op de inhoud. Ik benadruk wat Trump heeft gedaan en nagelaten in de nasleep van de laatste verkiezingen. Hoe hij vol blijft houden dat de verkiezingen 'rigged' waren en tegen zijn supporters zegt dat hij de eigenlijk winnaar was en is.
Op 6 januari wilden Trumps aanhangers zijn eigen vice-president vermoorden. Heb jij Trump ooit zijn afschuw horen uitspreken of deze acties veroordelen? Nee. Sterker, Trump claimt dat de gekken die het Capitool bestormden politieke gevangenen zijn, en hij wil ze een pardon geven als hij wordt herkozen.
Hoe kijk je daar tegenaan?
Mensen die tientallen jaren in de bak zitten voor dit vergrijp verdienen een pardon. Er zitten mensen vast die niets anders hebben gedaan dan rondlopen in het gebouw. Die vonnissen die zijn uitgesproken zijn grotendeels politiek gemotiveerd.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik leg juist de nadruk op de inhoud. Ik benadruk wat Trump heeft gedaan en nagelaten in de nasleep van de laatste verkiezingen. Hoe hij vol blijft houden dat de verkiezingen 'rigged' waren en tegen zijn supporters zegt dat hij de eigenlijk winnaar was en is.
Op 6 januari wilden Trumps aanhangers zijn eigen vice-president vermoorden. Heb jij Trump ooit zijn afschuw horen uitspreken of deze acties veroordelen? Nee. Sterker, Trump claimt dat de gekken die het Capitool bestormden politieke gevangenen zijn, en hij wil ze een pardon geven als hij wordt herkozen.
We maken er een grapje van, maar daar komt het wel op neer.quote:
Leuk geprobeerd maar dat is totaal niet wat er gevraagd wordtquote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mensen die tientallen jaren in de bak zitten voor dit vergrijp verdienen een pardon. Er zitten mensen vast die niets anders hebben gedaan dan rondlopen in het gebouw. Die vonnissen die zijn uitgesproken zijn grotendeels politiek gemotiveerd.
Trump maakt geen onderscheid, wil iedereen die is veroordeeld voor de bestorming van het Capitool een pardon geven. In de maga-wereld worden de bestormers zelfs beschouwd als helden.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mensen die tientallen jaren in de bak zitten voor dit vergrijp verdienen een pardon. Er zitten mensen vast die niets anders hebben gedaan dan rondlopen in het gebouw. Die vonnissen die zijn uitgesproken zijn grotendeels politiek gemotiveerd.
Je krijgt er toch geen echt antwoord op, ipv gaat het 'WK jezelf tegenspreken' op volle kracht door.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |