En dat komend van figuur die het vervalsen van medische info terzijde schuift onder de noemer:quote:Op zondag 14 juli 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah je gaat nu klagen over de vorm. Oké koos.
quote:Op zondag 14 juli 2024 18:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
Nee, ik wijs op de verschillen. Daarnaast heb ik niets te maken met Trump.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah je gaat nu klagen over de vorm. Oké koos.
Wacht, de volgens jou zwakke seniele oude man die niks voor elkaar krijgt is een tiran?quote:Op zondag 14 juli 2024 18:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
Vervolging, laster en geweld wordt nergens in de bijbel gekoppeld aan een tweede Christus, wel aan alle christenen. Dus als ik het zelf invul kom ik nog niet op de messias uit, maar op een gewone christen.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooropgesteld: ik probeer ook nergens de suggestie te wekken dat 'alle' Amerikaanse christenen Trump 'vergoddelijken', zoals jij het noemt.
Alleen is er een (signifcant) deel van zijn achterban dat Trump Messiaanse eigenschappen toedicht, die hem in een adem noemen met God en/of Jezus. Er duiken ook video's op van krankzinnige 'bidsessies' tijdens campagnebijeenkomsten. Je ziet het ook aan de manier waarop een deel van de 'religious right' over hem spreekt.
Dat is ongezond en beangstigend en deze moordaanslag zal dat sentiment in die hoek enkel versterken. Want Trump krijgt in de ogen te maken met vervolging, laster en nu dus ook dodelijk geweld. Toch weet hij al deze uitdagingen het hoofd te bieden. Vul de rest zelf maar in.
Ik doel vooral op dit sentiment:quote:Op zondag 14 juli 2024 18:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vervolging, laster en geweld wordt nergens in de bijbel gekoppeld aan een tweede Christus, wel aan alle christenen. Dus als ik het zelf invul kom ik nog niet op de messias uit, maar op een gewone christen.
Schrödinger's president; te oud en ongeschikt, maar hangt blijkbaar tegelijkertijd de tiran uit en krijgt wereldwijde inflatie voor elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wacht, de volgens jou zwakke seniele oude man die niks voor elkaar krijgt is een tiran?
Hihihi
Ja, natuurlijk heb je idioten. Maar dat is echt niet de gangbare redenatie. Tenminste, dit is niet wat ik uit de Amerikaanse nieuwsbrieven (waarbij ze echt wel over het algemeen op Republikeinse hand zijn) kan halen.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doel vooral op dit sentiment:
Marjorie Taylor Greene compares Trump to Jesus at Las Vegas rally
Natuurlijk hoeft Trump geen wapen te dragen. Hij heeft een heel team met gewapende en getrainde killers. Daarom is die mafklapper ook vrijwel direct kapot geschoten.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:48 schreef Gehenna het volgende:
Maar goed, als Trump gewoon een wapen had gedragen en deze ook had toegelaten in de zaal, was dit natuurlijk nooit gebeurt
Ik denk dat hij niet de enigste is die trump dood wil hebben in de vsquote:Op zondag 14 juli 2024 18:42 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Mmm....kapotgepeste loner ziet dat Überbully Trump bij hem in de buurt is en besluit een statement te maken.
Maar de toeschouwers dan? Die konden zich niet verdedigen.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft Trump geen wapen te dragen. Hij heeft een heel team met gewapende en getrainde killers. Daarom is die mafklapper ook vrijwel direct kapot geschoten.
Nou nou nou schrammetje aan zijn oor en zijn eigen beveiliging in gevaar brengenquote:Op zondag 14 juli 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De VS mag zich gelukkig prijzen met deze man, uiteraard heeft ze gelijk. Alleen in tijden van nood weet je hoe iemand echt is. Hij rende niet weg hij was niet aan huilen maar hij stond met een vuist omhoog als echte leider betaamt.
Ja, de race tegen Trump is nog een stuk kanslozer geworden en wie geeft zichzelf nu op voor een kansloze race als je beter 4 jaar kan wachten en je dan zeker wel een kans hebt (de Republikeinen hebben geen opvolger voor Trump, zo lijkt het).quote:
Op dit moment zijn er belangrijkere dingen.quote:
... nadat hij Trump bijna kapot had geschoten. Wat een idioot punt zegquote:Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Natuurlijk hoeft Trump geen wapen te dragen. Hij heeft een heel team met gewapende en getrainde killers. Daarom is die mafklapper ook vrijwel direct kapot geschoten.
Ik hoop dat ze nu even stil zijn uit diplomatieke reden en dan over een week weer gaan zagen. Harris moet dit varkentje gewoon wassen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, de race tegen Trump is nog een stuk kanslozer geworden en wie geeft zichzelf nu op voor een kansloze race als je beter 4 jaar kan wachten en je dan zeker wel een kans hebt (de Republikeinen hebben geen opvolger voor Trump, zo lijkt het).
Goed idee, dan zijn we ook van haar af. In 2028 na Trump dan weer met een schone lei.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu even stil zijn uit diplomatieke reden en dan over een week weer gaan zagen. Harris moet dit varkentje gewoon wassen.
Nee er zijn geen belangrijker dingen. Het belangrijkste voor de democraten is verkiezingen winnen. Niet alleen presidentschap maar ook andere races. Als je nu compleet weggevaagd wordt met Biden is dat extreem schadelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er belangrijkere dingen.
Bovendien wil niemand omdat je dan de Democraat bent die Biden wipte en daarna verloor. Einde carrière.
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil. Dus dan hebben we het over '32quote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goed idee, dan zijn we ook van haar af. In 2028 na Trump dan weer met een schone lei.
Hij heeft wel meer te willen, op een gegeven moment wordt hij er toch echt uit geschopt.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil.
Waarom toch weer zo opzichtig onzin verspreiden? Dit slaat echt nergens op, de discussie zal niet zomaar stoppen omdat jij dat wil.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef Ulx het volgende:
De discussie is nu voorbij. Biden is gewoon de kandidaat.
Die is dan net zo oud als Biden nu is...quote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goed idee, dan zijn we ook van haar af. In 2028 na Trump dan weer met een schone lei.
En dat mag niet. Max 2 termijnen. Relevante teksten hebben het niet over 2 aaneengesloten termijnen. Als dat figuur het wordt kun je er donder op zeggen dat precies dit punt al een probleem gaat worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil.
Hij heeft het supreme court gestacked. Ze hebben hem al immuniteit gegeven. Alsof die rechters hem ook geen extra termijn zouden geven.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat mag niet. Max 2 termijnen. Relevante teksten hebben het niet over 2 aaneengesloten termijnen. Als dat figuur het wordt kun je er donder op zeggen dat precies dit punt al een probleem gaat worden.
Gelukkig werkt het niet zo.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij heeft het supreme court gestacked. Ze hebben hem al immuniteit gegeven. Alsof die rechters hem ook geen extra termijn zouden geven.
Omdat de Democraten er mee gestopt zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom toch weer zo opzichtig onzin verspreiden? Dit slaat echt nergens op, de discussie zal niet zomaar stoppen omdat jij dat wil.
Ten gunste van Biden waar ik op geen enkel punt mee eens ben?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat diskwalificeert hem niet voor jou?
Dat is niet de vraag hé.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ten gunste van Biden waar ik op geen enkel punt mee eens ben?
Zo werkt het natuurlijk niet, niet iedereen heeft het geheugen van een goudvis. Dat er iets nieuws gebeurd en al het voorgaande is vergeten. Je zal er vrede mee moeten hebben dat tot er op de democratische conventie een presidentskandidaat wordt gepresenteert het open ligt. Biden heeft gelukkig voor jou denk ik wel de beste kansen om die nominatie toch te krijgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat de Democraten er mee gestopt zijn.
En probeer als opiniemaker na deze speech maar te gaan jengelen dat hij het niet kan. Dan sta je voor lul. Dan vragen mensen wat je hebt gezopen.
En teruggrijpen op het debat? Oud nieuws.
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:32 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Het lijkt me op zijn minst dat jij even selectief bent als degene die jij beschuldigt.
Hoe heeft het niet erkennen van zijn nederlaag en vervolgens de verkiezingen diefstal noemen en zijnpolitierke tegenstanders kinderachtige bijnamen geven, bijgedragen aan het vertrouwen in de democratie volgens jou?
Nee, dat kunnen de rechters niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij heeft het supreme court gestacked. Ze hebben hem al immuniteit gegeven. Alsof die rechters hem ook geen extra termijn zouden geven.
Inderdaad, de kogels vliegen hier niet om je oren. Maar ik weet iig 100% zeker dat ik mijn 60e verjaardag niet ga vieren met een bezoek aan een Trump rally, dat loopt nog wel eens slecht af voor bezoekers.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.
Ik vraag mij serieus af of jullie dit in het echte leven ook doen. Ik denk het haast niet want het internet is veilig niet waar boys?
Het staat een mens vrij om de verkiezingsuitslag te betwisten. Als het dan duidelijk word dat je hebt verloren dan moet je wat mij betreft kijken naar de toekomst. Nee verder vind ik klagen over de uitslag geen reden om iemand te diskwalificeren.quote:
Het was niet klagen hé. Daarnaast heeft Trump dus absoluut niet het dikgedrukte gedaan, integendeel. Dus daar faal hij, dan moet dat ook diskwalificerend zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het staat een mens vrij om de verkiezingsuitslag te betwisten. Als het dan duidelijk word dat je hebt verloren dan moet je wat mij betreft kijken naar de toekomst. Nee verder vind ik klagen over de uitslag geen reden om iemand te diskwalificeren.
De marges in de swingstates zijn echt wel enorm geworden.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu even stil zijn uit diplomatieke reden en dan over een week weer gaan zagen. Harris moet dit varkentje gewoon wassen.
Waarom niet. Ze interpreteren de grondwet toch op onnavolgbare manier. Staat daar niet het aantal termijnen in. Kunnen ze dan niet bepalen dat het volgens de geschriften ging om opeenvolgende termijnen? Als ze de president immuniteit kunnen geven zoals ze hebben gedaan waarom is dan een extra termijn off limits?quote:
Het 22e amendement is wel enorm duidelijk: https://constitution.cong(...)20more%20than%20oncequote:Op zondag 14 juli 2024 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom niet. Ze interpreteren de grondwet toch op onnavolgbare manier. Staat daar niet het aantal termijnen in. Kunnen ze dan niet bepalen dat het volgens de geschriften ging om opeenvolgende termijnen? Als ze de president immuniteit kunnen geven zoals ze hebben gedaan waarom is dan een extra termijn off limits?
De Democraten hebben een straatvechter nodig om dit nog te winnen. Harris is misschien te gepolijst. Ze hebben iemand nodig die de campagne een flinke energieboost geeft.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
De marges in de swingstates zijn echt wel enorm geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |