abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2024 @ 18:34:37 #101
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_214288925
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah je gaat nu klagen over de vorm. Oké koos.
En dat komend van figuur die het vervalsen van medische info terzijde schuift onder de noemer:

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
:|W
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_214288972
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah je gaat nu klagen over de vorm. Oké koos.
Nee, ik wijs op de verschillen. Daarnaast heb ik niets te maken met Trump.

Trump weigerde zich neer te leggen bij de uitslag, noemde de verkiezingen 'rigged'. Beambten werden bedreigd, uitgescholden en moesten onderduiken. Het Capitool is bestormd door mensen die Trumps leugens geloofden, er vielen meerdere doden en Trump-aanhangers wilden Pence en Pelosi vermoorden. En Trump heeft nog nooit ook maar een greintje sluit betuigd.

En jouw reactie hierop is: 'ja, maar Clinton noemde Trump eem illegitiem president'.

Je snapt toch zelf ook wel dat je niet wegkomt met zo'n halfbakken whataboutism? En al helemaal omdat dat niets verandert aan de acties van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214289023
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
Wacht, de volgens jou zwakke seniele oude man die niks voor elkaar krijgt is een tiran? _O-

Hihihi
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214289030
twitter

Mmm....kapotgepeste loner ziet dat Überbully Trump bij hem in de buurt is en besluit een statement te maken.
pi_214289070
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vooropgesteld: ik probeer ook nergens de suggestie te wekken dat 'alle' Amerikaanse christenen Trump 'vergoddelijken', zoals jij het noemt.

Alleen is er een (signifcant) deel van zijn achterban dat Trump Messiaanse eigenschappen toedicht, die hem in een adem noemen met God en/of Jezus. Er duiken ook video's op van krankzinnige 'bidsessies' tijdens campagnebijeenkomsten. Je ziet het ook aan de manier waarop een deel van de 'religious right' over hem spreekt.

Dat is ongezond en beangstigend en deze moordaanslag zal dat sentiment in die hoek enkel versterken. Want Trump krijgt in de ogen te maken met vervolging, laster en nu dus ook dodelijk geweld. Toch weet hij al deze uitdagingen het hoofd te bieden. Vul de rest zelf maar in.
Vervolging, laster en geweld wordt nergens in de bijbel gekoppeld aan een tweede Christus, wel aan alle christenen. Dus als ik het zelf invul kom ik nog niet op de messias uit, maar op een gewone christen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214289110
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vervolging, laster en geweld wordt nergens in de bijbel gekoppeld aan een tweede Christus, wel aan alle christenen. Dus als ik het zelf invul kom ik nog niet op de messias uit, maar op een gewone christen.
Ik doel vooral op dit sentiment:

Marjorie Taylor Greene compares Trump to Jesus at Las Vegas rally
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214289122
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wacht, de volgens jou zwakke seniele oude man die niks voor elkaar krijgt is een tiran? _O-

Hihihi
Schrödinger's president; te oud en ongeschikt, maar hangt blijkbaar tegelijkertijd de tiran uit en krijgt wereldwijde inflatie voor elkaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_214289266
quote:
Ja, natuurlijk heb je idioten. Maar dat is echt niet de gangbare redenatie. Tenminste, dit is niet wat ik uit de Amerikaanse nieuwsbrieven (waarbij ze echt wel over het algemeen op Republikeinse hand zijn) kan halen.

Maar goed, de discussie kwam door een hier verkeerd geïnterpreteerde bijbeltekst. Ik denk dat je niet door had dat er voor moet staan: God zegt. De ik is God. En dan is het een heel normale tekst in de strekking 'al heb je het nog zo moeilijk, God is bij je'. Zoals er velen zijn en zoals ze ook best toepasselijk zijn als je een christen zou willen troosten na zo'n aanslag. Die tekst was dus echt niet om Trump met God te vergelijken, maar om Trump te vertellen waar hij steun kan vinden. Ik vraag me wel af of Trump dat kan, zich klein maken voor God. Maar na de laatste grootspraak van Biden (ik stop pas als God uit de hemel komt om het mij te zeggen, alsof God niet in 1 vingerknip een mens van de aarde weg kan halen) vraag ik me dat trouwens ook van hem af. Helaas zijn Amerikaanse politici vaak alleen in naam christen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214289379
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jazeker, het gezanik over fraude.
Dat diskwalificeert hem niet voor jou?
  zondag 14 juli 2024 @ 19:48:38 #110
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_214289816
Maar goed, als Trump gewoon een wapen had gedragen en deze ook had toegelaten in de zaal, was dit natuurlijk nooit gebeurt
Robert Moog died for our synths
pi_214289872
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:48 schreef Gehenna het volgende:
Maar goed, als Trump gewoon een wapen had gedragen en deze ook had toegelaten in de zaal, was dit natuurlijk nooit gebeurt
Natuurlijk hoeft Trump geen wapen te dragen. Hij heeft een heel team met gewapende en getrainde killers. Daarom is die mafklapper ook vrijwel direct kapot geschoten.
pi_214289907
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:42 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Mmm....kapotgepeste loner ziet dat Überbully Trump bij hem in de buurt is en besluit een statement te maken.
Ik denk dat hij niet de enigste is die trump dood wil hebben in de vs

Hij durfde zijn leven ervoor te geven ....

laten we eerlijk zijn trump heeft heel veel levens gesloopt in de vs

het is altijd een eng vies vervelend mannetje geweest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214289916
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Natuurlijk hoeft Trump geen wapen te dragen. Hij heeft een heel team met gewapende en getrainde killers. Daarom is die mafklapper ook vrijwel direct kapot geschoten.
Maar de toeschouwers dan? Die konden zich niet verdedigen.
pi_214289929
twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 19:57:57 #115
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214289972
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De VS mag zich gelukkig prijzen met deze man, uiteraard heeft ze gelijk. Alleen in tijden van nood weet je hoe iemand echt is. Hij rende niet weg hij was niet aan huilen maar hij stond met een vuist omhoog als echte leider betaamt.
Nou nou nou schrammetje aan zijn oor en zijn eigen beveiliging in gevaar brengen
  zondag 14 juli 2024 @ 20:11:14 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214290201
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dan nog moet Biden gewoon opstappen.
pi_214290249
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ja, de race tegen Trump is nog een stuk kanslozer geworden en wie geeft zichzelf nu op voor een kansloze race als je beter 4 jaar kan wachten en je dan zeker wel een kans hebt (de Republikeinen hebben geen opvolger voor Trump, zo lijkt het).
pi_214290283
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan nog moet Biden gewoon opstappen.
Op dit moment zijn er belangrijkere dingen.
Bovendien wil niemand omdat je dan de Democraat bent die Biden wipte en daarna verloor. Einde carrière.
pi_214290332
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
... nadat hij Trump bijna kapot had geschoten. Wat een idioot punt zeg _O-
pi_214290337
Anyway, Biden doet nu een speech. Heel veel mensen gaan die zien.

twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 20:18:28 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214290375
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, de race tegen Trump is nog een stuk kanslozer geworden en wie geeft zichzelf nu op voor een kansloze race als je beter 4 jaar kan wachten en je dan zeker wel een kans hebt (de Republikeinen hebben geen opvolger voor Trump, zo lijkt het).
Ik hoop dat ze nu even stil zijn uit diplomatieke reden en dan over een week weer gaan zagen. Harris moet dit varkentje gewoon wassen.
pi_214290380
twitter

Geen versprekingen tot nu toe.
pi_214290403
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze nu even stil zijn uit diplomatieke reden en dan over een week weer gaan zagen. Harris moet dit varkentje gewoon wassen.
Goed idee, dan zijn we ook van haar af. In 2028 na Trump dan weer met een schone lei.
pi_214290521
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Op dit moment zijn er belangrijkere dingen.
Bovendien wil niemand omdat je dan de Democraat bent die Biden wipte en daarna verloor. Einde carrière.
Nee er zijn geen belangrijker dingen. Het belangrijkste voor de democraten is verkiezingen winnen. Niet alleen presidentschap maar ook andere races. Als je nu compleet weggevaagd wordt met Biden is dat extreem schadelijk.
Maargoed als ze Biden niet meer aanvallen zal hij bekendmaken dat hij gaat stoppen. Gelukkig maar.
pi_214290604
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Goed idee, dan zijn we ook van haar af. In 2028 na Trump dan weer met een schone lei.
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil. Dus dan hebben we het over '32
pi_214290623
De discussie is nu voorbij. Biden is gewoon de kandidaat.

En nu kijkt de halve VS naar zijn speech.
pi_214290629
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil.
Hij heeft wel meer te willen, op een gegeven moment wordt hij er toch echt uit geschopt.
pi_214290645
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef Ulx het volgende:
De discussie is nu voorbij. Biden is gewoon de kandidaat.
Waarom toch weer zo opzichtig onzin verspreiden? Dit slaat echt nergens op, de discussie zal niet zomaar stoppen omdat jij dat wil.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 juli 2024 @ 20:30:15 #129
862 Arcee
Look closer
pi_214290649
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Die is dan net zo oud als Biden nu is...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 14 juli 2024 @ 20:30:48 #130
6484 ExTec
pi_214290660
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Trump 2 termijnen wil.
En dat mag niet. Max 2 termijnen. Relevante teksten hebben het niet over 2 aaneengesloten termijnen. Als dat figuur het wordt kun je er donder op zeggen dat precies dit punt al een probleem gaat worden.
  zondag 14 juli 2024 @ 20:32:25 #131
6484 ExTec
pi_214290690
Was ook niet zijn geweer. Verklaart wellicht waarom hij miste.

twitter
pi_214290737
Trump leeft nog en de schutter niet meer, dus behalve een zoektocht naar het motief en waarom de Secret Service zo gefaald heeft, gaat er niet meer veel spannend nieuws uit het incident komen. Misschien nog een oproep tot meer eenheid van Biden vannacht en Trump gaat dit natuurlijk uitmelken tijdens de RNC. Dat is heel logisch.

Maar de nieuwscirkel gaat later deze week weer in beweging komen denk ik en het gezaag aan Biden's stoelpoten ook.
pi_214290744
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
En dat mag niet. Max 2 termijnen. Relevante teksten hebben het niet over 2 aaneengesloten termijnen. Als dat figuur het wordt kun je er donder op zeggen dat precies dit punt al een probleem gaat worden.
Hij heeft het supreme court gestacked. Ze hebben hem al immuniteit gegeven. Alsof die rechters hem ook geen extra termijn zouden geven.
pi_214290766
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hij heeft het supreme court gestacked. Ze hebben hem al immuniteit gegeven. Alsof die rechters hem ook geen extra termijn zouden geven.
Gelukkig werkt het niet zo.
pi_214290793
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waarom toch weer zo opzichtig onzin verspreiden? Dit slaat echt nergens op, de discussie zal niet zomaar stoppen omdat jij dat wil.
Omdat de Democraten er mee gestopt zijn.

En probeer als opiniemaker na deze speech maar te gaan jengelen dat hij het niet kan. Dan sta je voor lul. Dan vragen mensen wat je hebt gezopen.

En teruggrijpen op het debat? Oud nieuws.
pi_214290804
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Onzin.
pi_214290892
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat diskwalificeert hem niet voor jou?
Ten gunste van Biden waar ik op geen enkel punt mee eens ben?
pi_214290903
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ten gunste van Biden waar ik op geen enkel punt mee eens ben?
Dat is niet de vraag hé.
  zondag 14 juli 2024 @ 20:45:31 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214290918
Het is nu even niet het moment verder te bakkeleien. Maar over een week hoop ik dat Biden gewoon zijn conclusies eens gaat trekken. Dat ego gedoe is echt een ramp.
pi_214290934
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

En probeer als opiniemaker na deze speech maar te gaan jengelen dat hij het niet kan. Dan sta je voor lul. Dan vragen mensen wat je hebt gezopen.

En teruggrijpen op het debat? Oud nieuws.
Zo werkt het natuurlijk niet, niet iedereen heeft het geheugen van een goudvis. Dat er iets nieuws gebeurd en al het voorgaande is vergeten. Je zal er vrede mee moeten hebben dat tot er op de democratische conventie een presidentskandidaat wordt gepresenteert het open ligt. Biden heeft gelukkig voor jou denk ik wel de beste kansen om die nominatie toch te krijgen.
Maar juist nu zullen democraten nog meer angst hebben om Trump een gigantisch mandaat te geven alleen maar om Biden als kandidaat te behouden.
pi_214290983
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:32 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Het lijkt me op zijn minst dat jij even selectief bent als degene die jij beschuldigt.

Hoe heeft het niet erkennen van zijn nederlaag en vervolgens de verkiezingen diefstal noemen en zijnpolitierke tegenstanders kinderachtige bijnamen geven, bijgedragen aan het vertrouwen in de democratie volgens jou?
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.
Ik vraag mij serieus af of jullie dit in het echte leven ook doen. Ik denk het haast niet want het internet is veilig niet waar boys?
pi_214291073
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee, dat kunnen de rechters niet.
pi_214291122
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heb ik dat beweerd? Mensen in dit topic hebben er nogal een handje van om woorden in mijn mond te stoppen. Het is serieus bloed irritant.
Ik vraag mij serieus af of jullie dit in het echte leven ook doen. Ik denk het haast niet want het internet is veilig niet waar boys?
Inderdaad, de kogels vliegen hier niet om je oren. Maar ik weet iig 100% zeker dat ik mijn 60e verjaardag niet ga vieren met een bezoek aan een Trump rally, dat loopt nog wel eens slecht af voor bezoekers.
pi_214291151
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is niet de vraag hé.
Het staat een mens vrij om de verkiezingsuitslag te betwisten. Als het dan duidelijk word dat je hebt verloren dan moet je wat mij betreft kijken naar de toekomst. Nee verder vind ik klagen over de uitslag geen reden om iemand te diskwalificeren.
pi_214291252
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het staat een mens vrij om de verkiezingsuitslag te betwisten. Als het dan duidelijk word dat je hebt verloren dan moet je wat mij betreft kijken naar de toekomst. Nee verder vind ik klagen over de uitslag geen reden om iemand te diskwalificeren.
Het was niet klagen hé. Daarnaast heeft Trump dus absoluut niet het dikgedrukte gedaan, integendeel. Dus daar faal hij, dan moet dat ook diskwalificerend zijn.
pi_214291255
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De marges in de swingstates zijn echt wel enorm geworden.
pi_214291275
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 20:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat kunnen de rechters niet.
Waarom niet. Ze interpreteren de grondwet toch op onnavolgbare manier. Staat daar niet het aantal termijnen in. Kunnen ze dan niet bepalen dat het volgens de geschriften ging om opeenvolgende termijnen? Als ze de president immuniteit kunnen geven zoals ze hebben gedaan waarom is dan een extra termijn off limits?
pi_214291380
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom niet. Ze interpreteren de grondwet toch op onnavolgbare manier. Staat daar niet het aantal termijnen in. Kunnen ze dan niet bepalen dat het volgens de geschriften ging om opeenvolgende termijnen? Als ze de president immuniteit kunnen geven zoals ze hebben gedaan waarom is dan een extra termijn off limits?
Het 22e amendement is wel enorm duidelijk: https://constitution.cong(...)20more%20than%20once

Zolang ze dat amendement niet schrappen, is het echt maximaal nog 1 termijn voor Trump.
pi_214291522
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
De marges in de swingstates zijn echt wel enorm geworden.
De Democraten hebben een straatvechter nodig om dit nog te winnen. Harris is misschien te gepolijst. Ze hebben iemand nodig die de campagne een flinke energieboost geeft.
pi_214291586
Jullie hebben gelijk, dat zal voorlopig niet gebeuren. Daarbij is voor Trump de noodzaak nog een keer te runnen ook wel weg na deze keer. Dan zijn alle zaken tegen hem al een stille dood gestorven en is hij zelf natuurlijk ook weer 4 jaar dichter bij zijn einde.
Maar het kan wel grondwet aanpassen is in vrijwel geen land onmogelijk ik weet dat ze er in Amerika in ieder geval vrijwel nooit aan doen.De erg rechtse Republikeinen praten wel graag erover dat om het land op orde te brengen er misschien een sterke man zoals Putin nodig is die als een dictator mag regeren zodat hij de nodige veranderingen kan tewerkstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')