abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214288516
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jazeker, het gezanik over fraude. Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen. Het onverantwoord uitgeven van geld ipv de staat te verkleinen. Er is genoeg aan te merken op Trump maar vooralsnog is hij veruit superieur tegenover het alternatief. Ik wil het liefst een kandidaat die zoveel macht terug legt bij de staten. Ik zou graag willen zien dat er zoveel macht ligt bij de Staten dat het irrelevant is voor de burgers wie er president is. Democratie zoveel mogelijk lokaal zodat de verdeeldheid minder word. Er is geen enkele democraat die dit roept, die willen het tegendeel. Daarom zit ik steevast in het kamp van de republikeinen die enigszins het besef hebben dat dit de weg vooruit is.
Maar zoiets als blijven volhouden dat hij de ware winnaar is van de laatste verkiezingen, dat Bidens winst het gevolg is van grootschalige fraude, dat vind je dan weer geen enkel probleem?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214288524
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:01 schreef Albertooo het volgende:

[..]
vergeet de belastingverlaging voor de elite niet
Belastingverlagingen zijn altijd goed. Ik ben van mening dat het doel altijd moet zijn om zo min mogelijk belasting te heffen. Kortom een kleine overheid, zeer lage belastingen en maximale vrijheid om bijvoorbeeld te ondernemen.
  zondag 14 juli 2024 @ 18:04:54 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214288558
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef ExTec het volgende:
Ik neem het van je aan ;) , maar goed, de schutter besloot naar goed hollywood gebruik voor het hoofd te gaan.

Ik heb ook wel eens op die metalen silhouetten geschoten ja, met de UZI of all weapons :') En die zijn natuurlijk lekker binair; je raakt dan ding en hij valt om, of niet, waar je het ook raakt.
Als je met een AR-15 achtig wapen geen groepjes kleiner dan 10cm kunt produceren op 100 meter ben je gewoon een prutser.

En de UZI blinkt natuurlijk niet echt uit in accuratesse... Zeker niet als je geen rekening houdt met de natuurllijke opslag van het wapen. Opgelegd moet je ook rechtsboven van het doel richten, maar goed dat is de UZI, ik kon er redelijk mee overweg maar schoot veel liever met de FAL. En nog steeds heb ik heimwee naar dat wapen ook al moet je met de Colt met aimpoint gewoon bewust naast het doel schieten om te missen.
pi_214288559
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:
Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen.
Anti-vax wappie much?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214288570
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Belastingverlagingen zijn altijd goed. Ik ben van mening dat het doel altijd moet zijn om zo min mogelijk belasting te heffen. Kortom een kleine overheid, zeer lage belastingen en maximale vrijheid om bijvoorbeeld te ondernemen.
Voor de elite ja
pi_214288597
Trumps leugens hebben het vertrouwen in de verkiezingen ernstig beschadigd, leidden ertoe dat beambten werden bedreigd en moesten onderduiken. En ondanks alles blijft Trump - zonder bewijs - claimen dat de verkiezingen 'rigged' waren.

Maar Chivaz vindt het vooral laakbaar dat Trump Fauci niet heeft ontslagen. Een man die geen enkele beslissingsbevoegdheid had, maar de regering Trump enkel van advies voorzag.
pi_214288628
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Een man die geen enkele beslissingsbevoegdheid had, maar de regering Trump enkel van advies voorzag.
Die bovendien zeer goed aangeschreven staat in z'n vakgebied.

Maar goed, we weten het, iedereen is een expert. Wat weet die fauci er nou van, jatog.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214288629
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Anti-vax wappie much?
Ik vind niet dat Fauci op de stoel van de politiek moet gaan zitten. Helaas heeft Trump hem dat podium geboden. Dat zag je ook met die veearts hier die vond dat de ongevaccineerden maar op een eiland gezet moesten worden. Willens en wetens leugens verkopen omtrent het gevaar van het virus, maskers bij kleine kinderen aanbevelen evenals liegen over de spuit die zogenaamd de verspreiding zou tegengaan.
Ik ben maar wat blij dat ik niet naar die flauwekul heb geluisterd. Ik zag dat ik niet in een risicogroep zat. Ik was toen midden 30 en gezond dus totaal onnodig dat ik een spuit moest hebben. En ik had gelijk gekregen gezien de cijfers en het feit dat ik zelf corona heb gehad en slechts een paar dagen ziek was.
Als het aan Fauci lag dan zat de VS na elke scheet in een lockdown, de heilig verklaring van Fauci door de media was ronduit misselijkmakend.
pi_214288661
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:10 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind niet dat Fauci op de stoel van de politiek moet gaan zitten.
De politiek bestaat niet uit mensen die verstand hebben van immunologie ziekten.
pi_214288667
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps leugens hebben het vertrouwen in de verkiezingen ernstig beschadigd, leidden ertoe dat beambten werden bedreigd en moesten onderduiken. En ondanks alles blijft Trump - zonder bewijs - claimen dat de verkiezingen 'rigged' waren.

Maar Chivaz vindt het vooral laakbaar dat Trump Fauci niet heeft ontslagen. Een man die geen enkele beslissingsbevoegdheid had, maar de regering Trump enkel van advies voorzag.
Ik vind het altijd grappig dat je jammert over het vertrouwen in de verkiezingen. Clinton heeft dat vertrouwen ondermijnt door te roepen dat de Russen haar de verkiezingen heeft gekost en ze bleef lang na de verkiezingen claimen dat Trump geen legitieme president was. Stacey Abrams die ook claimde dat zij de verkiezingen had gewonnen en de media die dat verhaal in den treure bleef herhalen en haar zelfs een aantal keer aanspraken als de echte gouverneur.
Zoals gewoonlijk is je verontwaardiging weer behoorlijk selectief maar dat ben ik na al die jaren wel gewend van je.
pi_214288680
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit gaat niet om libs vs cons of meer van dit soort tribale geneuzel. Het gaat om karakter, wat doet iemand in een situatie van nood. Juist in gevaarlijke situaties waar een ieder moet vertrouwen op zijn instincten leer je de mens echt kennen.
Verkrachting en fraude geven ook karakter weer. De Central Park 6 idem. Een reactie in een adrenaline situatie? Not so much.
pi_214288681
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
De politiek bestaat niet uit mensen die verstand hebben van immunologie ziekten.
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen. Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks. Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.
pi_214288704
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen.
Die 'clown' heeft daar wel verstand van.

quote:
Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks.
Parafraserend van die NL band uit de jaren 80 zit er een knop op je TV he?

quote:
Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.
Ja, en er zijn record aantal mensen gestorven in florida, is het niet.
pi_214288711

wat een nerd

wat bezielde hem

hoe is hij op deze gedachte gekomen

de gast had nog een heel leven voor zich

dacht hij soms dat hij dit ging overleven

was hij zo boos op trump

waar was hij zo boos over op trump
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214288724
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen. Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks. Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.
Ach, de kleine Napoleon van Florida. Schattig ventje, die zijn anti-vax "surgeon general" vervalste onderzoeken laat publiceren.
pi_214288753
twitter
pi_214288775
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik neem het van je aan ;) , maar goed, de schutter besloot naar goed hollywood gebruik voor het hoofd te gaan.

Ik heb ook wel eens op die metalen silhouetten geschoten ja, met de UZI of all weapons :') En die zijn natuurlijk lekker binair; je raakt dan ding en hij valt om, of niet, waar je het ook raakt.
Hoe weet je dat hij voor t hoofd ging? Misschien kon hij gewoon niet schieten en was dit nog een gelukstreffer?

Een uzi kun je niet vergelijken met een AR15.
pi_214288794
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die 'clown' heeft daar wel verstand van.
[..]
Parafraserend van die NL band uit de jaren 80 zit er een knop op je TV he?
[..]
Ja, en er zijn record aantal mensen gestorven in florida, is het niet.
Dat valt reuze mee, de biomedische terreurstaat van Fauci met nutteloze maatregelen zoals massaal vaccineren met een experimenteel goedje waar je elk half jaar een herhaalprik voor moet hebben hebben niet echt geholpen. Gek genoeg had Mark Rutte het in het begin aan het rechte eind. Het virus moet door de bevolking heen en zo bouwen we groepsimmuniteit op.
pi_214288799
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:23 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Hoe weet je dat hij voor t hoofd ging? Misschien kon hij gewoon niet schieten en was dit nog een gelukstreffer?
Dat kan, dan schoot hij nog slechter dan we veronderstellen.

quote:
Een uzi kun je niet vergelijken met een AR15.
Dat weet ik.
pi_214288807
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ach, de kleine Napoleon van Florida. Schattig ventje, die zijn anti-vax "surgeon general" vervalste onderzoeken laat publiceren.
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
pi_214288827
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het altijd grappig dat je jammert over het vertrouwen in de verkiezingen. Clinton heeft dat vertrouwen ondermijnt door te roepen dat de Russen haar de verkiezingen heeft gekost en ze bleef lang na de verkiezingen claimen dat Trump geen legitieme president was. Stacey Abrams die ook claimde dat zij de verkiezingen had gewonnen en de media die dat verhaal in den treure bleef herhalen en haar zelfs een aantal keer aanspraken als de echte gouverneur.
Zoals gewoonlijk is je verontwaardiging weer behoorlijk selectief maar dat ben ik na al die jaren wel gewend van je.
En dat wijzen naar anderen maakt het volgens jou allemaal oke wat Trump zegt en doet?

Allereerst heb ik natuurlijk niets te bouten met Clinton of Abrams, maar je laat wel wat cruciale verschillen weg.

Zo heeft Clinton meteen haar verlies erkend en Trump gefeliciteerd met zijn overwinning (Trump heeft dat in 2020 niet gedaan).

Verder trok Clinton de uitslag nooit twijfel. In haar ogen is de Russische beïnvloeding doorslaggevend geweest, en daarom is Trump in haar ogen 'illegitiem'.

Onzin natuurlijk, maar van een compleet andere dan de aanhoudende leugens van Trump. En het waren niet de aanhangers van Clinton die het Capitool bestormden, maar die van Trump.

En nogmaals, ik heb niets te schaften met Clinton. I call em how I see em.
pi_214288845
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dat wijzen naar anderen maakt het volgens jou allemaal oke wat Trump zegt en doet?

Allereerst heb ik natuurlijk niets te bouten met Clinton of Abrams, maar je laat wel wat cruciale verschillen weg.

Zo heeft Clinton meteen haar verlies erkend en Trump gefeliciteerd met zijn overwinning (Trump heeft dat in 2020 niet gedaan).

Verder trok Clinton de uitslag nooit twijfel. In haar ogen is de Russische beïnvloeding doorslaggevend geweest, en daarom is Trump in haar ogen 'illegitiem'.

Onzin natuurlijk, maar van een compleet andere dan de aanhoudende leugens van Trump. En het waren niet de aanhangers van Clinton die het Capitool bestormden, maar die van Trump.

En nogmaals, ik heb niets te schaften met Clinton. I call em how I see em.
Ah je gaat nu klagen over de vorm. Oké koos.
pi_214288852
Trump zal de komende tijd wel veilig op de golfbaan moeten herstellen.
  zondag 14 juli 2024 @ 18:31:43 #99
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214288885
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is altijd nog beter dan de tiran die er nu zit die vaccinaties wou verplichten voor miljoenen Amerikanen.
Ach scheetje toch. En dan gevaccineerd met je boy naar Oekraïne gestuurd worden om te vechten tegen de krijgers van je andere adonis, Putin.

Dat is toch je grootste angst?
pi_214288900
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het lijkt me op zijn minst dat jij even selectief bent als degene die jij beschuldigt.

Hoe heeft het niet erkennen van zijn nederlaag en vervolgens de verkiezingen diefstal noemen en zijnpolitierke tegenstanders kinderachtige bijnamen geven, bijgedragen aan het vertrouwen in de democratie volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')