Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vind niet dat een moordaanslag op een president meer aandacht verdient dan de dood van een junk? Apart…….
En (what is a woman?) Matt Walsh ook natuurlijk:quote:Op zondag 14 juli 2024 17:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die Musk fluffer Ian Miles Cheong werd ook al gepost. Zat hij te zeuren dat de dames net als de mannen zonnebrillen op hadden. Echt kansloze lui. Die lui geloven gewoon niet dat vrouwen en mannen gelijk zijn. De enige manier waarop in hun smalle denkwereldje vrouwen in zoiets als de secret service kunnen werken is door middel van discriminatie ofzo.
De vrouwenhatende eigenaar van twitter pusht natuurlijk ook al lang dat DEI racisme is.
Op. Een president misschien wel, beetje afhankelijk van wat er is gebeurd.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vind niet dat een moordaanslag op een president meer aandacht verdient dan de dood van een junk? Apart…….
Nope, ik impliceer dat dat land nu eenmaal de aandachtsspanne van een goudvis heeft. En dat dat trump dan net zo goed overkomt, shit happens.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je impliceert het wel met je “die arme Trump die word tekort gedaan”.
quote:Op zondag 14 juli 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De VS mag zich gelukkig prijzen met deze man, uiteraard heeft ze gelijk. Alleen in tijden van nood weet je hoe iemand echt is. Hij rende niet weg hij was niet aan huilen maar hij stond met een vuist omhoog als echte leider betaamt.
We zullen zien wat er gebeurt, ik begrijp best dat de democrat gezinde kanalen dit zo snel mogelijk willen vergeten. Maar dan moet de andere olifant in de kamer besproken worden en dat is de zeer fragiele Biden die op het randje van de dood balanceert.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope, ik impliceer dat dat land nu eenmaal de aandachtsspanne van een goudvis heeft. En dat dat trump dan net zo goed overkomt, shit happens.
Ik geloof niet dat je @Bouke-p iets uit hoeft te leggen vwb schieten...quote:Op zondag 14 juli 2024 17:39 schreef ExTec het volgende:
Dat valt nogal tegen, weet ik uit eigen ervaring. Op 140 meter is een hoofd best klein.
Soldaten wordt niet voor niets geleerd dat je op de torso moet schieten, dat is een groter doel.
Jazeker, het gezanik over fraude. Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen. Het onverantwoord uitgeven van geld ipv de staat te verkleinen. Er is genoeg aan te merken op Trump maar vooralsnog is hij veruit superieur tegenover het alternatief. Ik wil het liefst een kandidaat die zoveel macht terug legt bij de staten. Ik zou graag willen zien dat er zoveel macht ligt bij de Staten dat het irrelevant is voor de burgers wie er president is. Democratie zoveel mogelijk lokaal zodat de verdeeldheid minder word. Er is geen enkele democraat die dit roept, die willen het tegendeel. Daarom zit ik steevast in het kamp van de republikeinen die enigszins het besef hebben dat dit de weg vooruit is.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]Wat zielig dit.
Vraagje, is er ooit iets dat Trump gedaan heeft waar je het mee oneens bent? Heeft hij ooit iets fout gedaan?
Ik neem het van je aanquote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je @:Bouke-P iets uit hoeft te leggen vwb schieten...
300 Meter is de gevechtsvizierstand, en je moet wel een behoorlijk klapjosti zijn om een rompschijf te missen op die afstand.
Waarom moet dat? Van wie? Binnen de partij is dat brandje alweer geblust. Bernie Sanders steunt Biden ook openlijk. Net als iedereen. En het is nu natuurlijk ineens pagina 8 nieuws.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We zullen zien wat er gebeurt, ik begrijp best dat de democrat gezinde kanalen dit zo snel mogelijk willen vergeten. Maar dan moet de andere olifant in de kamer besproken worden en dat is de zeer fragiele Biden die op het randje van de dood balanceert.
Ja niemand wilt de eerste zijn die het mes in de rug steekt. Dat neemt niet weg dat de gezondheid van Biden nog steeds een issue is voor veel Amerikanen. Dat neem je niet weg omdat Sanders hem nu steunt.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Van wie? Binnen de partij is dat brandje alweer geblust. Bernie Sanders steunt Biden ook openlijk. Net als iedereen. En het is nu natuurlijk ineens pagina 8 nieuws.
vergeet de belastingverlaging voor de elite nietquote:Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker, het gezanik over fraude. Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen. Het onverantwoord uitgeven van geld ipv de staat te verkleinen. Er is genoeg aan te merken op Trump maar vooralsnog is hij veruit superieur tegenover het alternatief. Ik wil het liefst een kandidaat die zoveel macht terug legt bij de staten. Ik zou graag willen zien dat er zoveel macht ligt bij de Staten dat het irrelevant is voor de burgers wie er president is. Democratie zoveel mogelijk lokaal zodat de verdeeldheid minder word. Er is geen enkele democraat die dit roept, die willen het tegendeel. Daarom zit ik steevast in het kamp van de republikeinen die enigszins het besef hebben dat dit de weg vooruit is.
Als je weet dat je zeer waarschijnlijk onder vuur wordt genomen door FBI-snipers na je schot, mik je misschien wat minder goed? Ik wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je @:Bouke-P iets uit hoeft te leggen vwb schieten...
300 Meter is de gevechtsvizierstand, en je moet wel een behoorlijke klapjosti zijn om een romp-/borstschijf te missen op die afstand.
Maar zoiets als blijven volhouden dat hij de ware winnaar is van de laatste verkiezingen, dat Bidens winst het gevolg is van grootschalige fraude, dat vind je dan weer geen enkel probleem?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker, het gezanik over fraude. Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen. Het onverantwoord uitgeven van geld ipv de staat te verkleinen. Er is genoeg aan te merken op Trump maar vooralsnog is hij veruit superieur tegenover het alternatief. Ik wil het liefst een kandidaat die zoveel macht terug legt bij de staten. Ik zou graag willen zien dat er zoveel macht ligt bij de Staten dat het irrelevant is voor de burgers wie er president is. Democratie zoveel mogelijk lokaal zodat de verdeeldheid minder word. Er is geen enkele democraat die dit roept, die willen het tegendeel. Daarom zit ik steevast in het kamp van de republikeinen die enigszins het besef hebben dat dit de weg vooruit is.
Belastingverlagingen zijn altijd goed. Ik ben van mening dat het doel altijd moet zijn om zo min mogelijk belasting te heffen. Kortom een kleine overheid, zeer lage belastingen en maximale vrijheid om bijvoorbeeld te ondernemen.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:01 schreef Albertooo het volgende:
[..]
vergeet de belastingverlaging voor de elite niet
Als je met een AR-15 achtig wapen geen groepjes kleiner dan 10cm kunt produceren op 100 meter ben je gewoon een prutser.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:57 schreef ExTec het volgende:
Ik neem het van je aan, maar goed, de schutter besloot naar goed hollywood gebruik voor het hoofd te gaan.
Ik heb ook wel eens op die metalen silhouetten geschoten ja, met de UZI of all weaponsEn die zijn natuurlijk lekker binair; je raakt dan ding en hij valt om, of niet, waar je het ook raakt.
Anti-vax wappie much?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:55 schreef Chivaz het volgende:
Het feit dat hij Fauci niet heeft ontslagen.
Voor de elite jaquote:Op zondag 14 juli 2024 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Belastingverlagingen zijn altijd goed. Ik ben van mening dat het doel altijd moet zijn om zo min mogelijk belasting te heffen. Kortom een kleine overheid, zeer lage belastingen en maximale vrijheid om bijvoorbeeld te ondernemen.
Die bovendien zeer goed aangeschreven staat in z'n vakgebied.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Een man die geen enkele beslissingsbevoegdheid had, maar de regering Trump enkel van advies voorzag.
Ik vind niet dat Fauci op de stoel van de politiek moet gaan zitten. Helaas heeft Trump hem dat podium geboden. Dat zag je ook met die veearts hier die vond dat de ongevaccineerden maar op een eiland gezet moesten worden. Willens en wetens leugens verkopen omtrent het gevaar van het virus, maskers bij kleine kinderen aanbevelen evenals liegen over de spuit die zogenaamd de verspreiding zou tegengaan.quote:
De politiek bestaat niet uit mensen die verstand hebben van immunologie ziekten.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:10 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind niet dat Fauci op de stoel van de politiek moet gaan zitten.
Ik vind het altijd grappig dat je jammert over het vertrouwen in de verkiezingen. Clinton heeft dat vertrouwen ondermijnt door te roepen dat de Russen haar de verkiezingen heeft gekost en ze bleef lang na de verkiezingen claimen dat Trump geen legitieme president was. Stacey Abrams die ook claimde dat zij de verkiezingen had gewonnen en de media die dat verhaal in den treure bleef herhalen en haar zelfs een aantal keer aanspraken als de echte gouverneur.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps leugens hebben het vertrouwen in de verkiezingen ernstig beschadigd, leidden ertoe dat beambten werden bedreigd en moesten onderduiken. En ondanks alles blijft Trump - zonder bewijs - claimen dat de verkiezingen 'rigged' waren.
Maar Chivaz vindt het vooral laakbaar dat Trump Fauci niet heeft ontslagen. Een man die geen enkele beslissingsbevoegdheid had, maar de regering Trump enkel van advies voorzag.
Verkrachting en fraude geven ook karakter weer. De Central Park 6 idem. Een reactie in een adrenaline situatie? Not so much.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit gaat niet om libs vs cons of meer van dit soort tribale geneuzel. Het gaat om karakter, wat doet iemand in een situatie van nood. Juist in gevaarlijke situaties waar een ieder moet vertrouwen op zijn instincten leer je de mens echt kennen.
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen. Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks. Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
De politiek bestaat niet uit mensen die verstand hebben van immunologie ziekten.
Die 'clown' heeft daar wel verstand van.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen.
Parafraserend van die NL band uit de jaren 80 zit er een knop op je TV he?quote:Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks.
Ja, en er zijn record aantal mensen gestorven in florida, is het niet.quote:Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.
Ach, de kleine Napoleon van Florida. Schattig ventje, die zijn anti-vax "surgeon general" vervalste onderzoeken laat publiceren.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En daarom had Trump die clown niet op de voorgrond moeten laten verschijnen. Dat kan je een keertje doen maar niet wekelijks. Het was een enorme fout en DeSantis die ik nu het liefst als kandidaat had gezien had dit al snel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |