Is nu eenmaal een kansloze mod die zich alleen inzet als ie even z'n stempel op een topic kan drukken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hij grijpt zijn kans weer eens. Ha ha ha ha. Man man man.
KLB / Hé Dick..........
Ik trek het me wel aan. Zo'n shit mod die maar mag aanklote. Die geen ene Fuck om FOK! geeft. Maar ik kap wel. Straks weer een ban wegens modbash. Die lol gun ik hem niet. Trusten en tot morgen maat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is nu eenmaal een kansloze mod die zich alleen inzet als ie even z'n stempel op een topic kan drukken.
Niets van aantrekken vriend makker
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klbquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:46 schreef tong80 het volgende:
Hij grijpt zijn kans weer eens. Ha ha ha ha. Man man man.
KLB / Hé Dick..........
Ondertussen staat het forum hooguit nog vol met herkauwde topics van de zelfde 3 kloons.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klb
Bedankt maatquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind @:ggmm zijn topic anders wel leuk
Oh zoquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Maar die staat in AI, niet in KLB
We hebben daarom laatst nog mikeytt een eigen dagboektopic gegevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ondertussen staat het forum hooguit nog vol met herkauwde topics van de zelfde 3 kloons.
Nee, dat voegt veel toe!
Dit zijn aanwinsten......quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je wil toch niet serieus met droge ogen gaan beweren dat een linkdump van een paar filmpjes zonder enige klacht een toevoeging is voor klb
quote:Op maandag 2 september 2024 13:26 schreef Plompzakker het volgende:
De meeste scholen hebben ook niet eens een frituurpan op het toilet
quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:56 schreef Plompzakker het volgende:
Series nog op een tv zender kijken
Hier heeft-ie de smaak te pakken:quote:Op woensdag 4 september 2024 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is vandaag bij het UWV geweest waar ze dit soort maatregelen moeten nemen omdat de klanten niet normaal kunnen doen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:54 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou dat biertje maar laten zitten
quote:Op zondag 8 september 2024 14:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het voelt wel goed om te schoppen
quote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Plompzakker het volgende:
Niet gewoon op de bar verschonen en die vieze luier laten liggen
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En die vriendin bloedt zeker niet meer omdat jullie 60 zijn
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:29 schreef Plompzakker het volgende:
Niet die carmageddon auto hebben die bliksemstralen naar voetgangers schiet
quote:
En als uitsmijter, de kers op de taart.....TADAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
I.d.d.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef Plompzakker het volgende:
Leuk om te zien dat tong heeft ontdekt hoe een pohi werkt.
Je bent blijkbaar dus echt nooit te oud om te leren
Dat zijn geen topics of wel?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn aanwinsten......
[..]
[..]
[..]
Hier heeft-ie de smaak te pakken:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En als uitsmijter, de kers op de taart.....TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
I.d.d.Het is trouwens Tong en tong80. Maar dat leer je nog wel als je oud genoeg bent.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn geen topics of wel?
Maar dat is in AIquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
AI / Maak hier een albumcover na
Nee, wel opmerkingen van een vreselijke slechte modquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat zijn geen topics of wel?
Ik heb een dragon dagger p++quote:
noooooooooob!!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een dragon dagger p++
What the actual fuck!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
noooooooooob!!!
Ik heb een dragon 2h en hit zo 50
Ik heb liever dat hij horrorfilmtopics maakt maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
AI / Maak hier een albumcover na
Ik haat gezelligheid. Is ook in niet één land te verlaten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar om even ontopic blijven: Laten we het gezellig houden
Luister jij nooit muziek juffie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij horrorfilmtopics maakt maar ieder zijn ding
Jawel maar ik bespreek liever filmsquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Luister jij nooit muziek juffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |