Nee joh we zijn allebei gewoon weer teruggegaan naar onze eigen leventjes en zoquote:
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt hier eindelijk beter weer. Maar ja nu Tour kijkenMet een glaasje rood
![]()
En nog maar een biljetje gescoordDeze weleens gezien @:Barreltje ?
[ afbeelding ]
Pick 68 matches grade 68quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?
[ afbeelding ]
Das ongeveer 70 eur, 1 zo'n brieffie
ja ja... biljetjes magie dusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pick 68 matches grade 68![]()
En het was een koopje (149 USD met free shipping). Ik zoek nog de 50 in grade 65 en de 100 in grade 66 maar die zijn er op eBay alleen maar in hoger. Dusjah. Wachten wachten.
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja ja... biljetjes magie dus![]()
maargoed, afgezien van dat ik alles electronisch doe was er dus wel een in huis hier
Ik doe m'n best voor je Flesjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotBoe-hoe
Hier dikke klei grond van een oude rivierbedding. zowel kruis, zwarte als rode best doen het goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, blauwe bes vind ik heerlijk, alleen ik las overal dat die zure grond nodig hebben, en met kleigrond voldoe ik daar echt niet aan. Dus beetje bang dat dat dan weinig nut heeft.. Blijven de vogels daar ook vanaf bij jou?
En welk team heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Ooitquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Waren hier de mensen met wie ik Orphan Black keek en fangirlde over Tatiana Maslany?
Had je 2 dagen werkuitjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Hehe nee ik had vandaag vooral een hele goede opruimdag, ik zou in de tuin aan het werk maar had geen zin om te zwemmenquote:
Weet ik niet.quote:
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Zie op Facebook filmpjes van iemand die net een weet een Kleine Münsterlander pup heeft. De opleiding tot jachthond is al beetje begonnen. Grappig dat sommige dingen er gewoon in zitten.
Paul, onze rescue beagle, zag de poes van de buren voor het huis, snuffelde, was in de war, wilde direct het huis in, naar de achtertuin om te kijken of deze daar was, want daar ziet hij hem altijd. Niet de slimste, die Paul.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.
Müngstener Brückequote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Prima weertje in het Bergische Land. Onder de hoogste spoorbrug van D
Heerlijke dag zo!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Tis pas 1 uur!!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook wel zin om ergens heen te gaan. Maar meestal bedenk ik dat te laat
ff kijken wat het weer volgende week doetquote:
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn brooddeeg is vannacht overrezentoch warmer in de keuken dan ik dacht.
Zo erg heb ik het in de bakkerij wel gehad, keer of vier met stroomstoringen en de laatste keer toen de koelkast dood was:quote:Op zondag 14 juli 2024 13:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.
Ja kunnen ze, is ooit wel onderzoek naar gedaan. Ze gaan dan vaak meer smakken , gewicht meer verplaatsen, maagdarmklachten. (Het toont zich wel iets anders dan bij mensen, want paarden kunnen niet overgeven). Rijrichting en rijstijl zijn vaak van invloed; ik heb ook wel van paarden gehoord die in een trailer met het hoofd vooruit wel naar binnen willen stappen, maar weigeren bij een vrachtwagen waarin ze zijwaarts moeten staan.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje kunnen paarden ook wagenziek worden?
Ik zag eentje met de kop naar achter in de trailer, vraag me af of-ie dat prettig vindt.
Ik weet wel dat paarden niet kunnen kotsenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik zag eentje met de kop naar achter in de trailer, vraag me af of-ie dat prettig vindt.
Wie er ook doodgeschoten zou worden van de twee, dan heb je denk ik wel een nieuwe president.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:03 schreef z80 het volgende:
Morgen.
Gaat lekker in in de US of A. Twee kemphanen die wind zaaien, en nu de eerste oost binnen halen.
Deventer op stelten! Ben je nu te laat voor, vermoed ik.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook wel zin om ergens heen te gaan. Maar meestal bedenk ik dat te laat
Goeie vraag. Dat zie ik hier in het dorp ook verschillend voorbij komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
Top🎶 Ook op de nieuwe trommel met ritme?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:45 schreef Morgane89 het volgende:
vanuit de bus terug van het sambafestival in Coburg. Topweekend
![]()
Kan ik live van mee"genieten". Maar niet echt mijn idee van pret, sorryquote:Op zondag 14 juli 2024 16:13 schreef AnneX het volgende:
Deventer op stelten! Ben je nu te laat voor, vermoed ik.
Het ziet er kleurrijk uit. Om een keer mee te maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik live van mee"genieten". Maar niet echt mijn idee van pret, sorry
Oh is die van de bootjes ja? Leukquote:Op zondag 14 juli 2024 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het ziet er kleurrijk uit. Om een keer mee te maken.
Hoorde het te laat en mnX is trouwens schipperen. I.t.t. regenvrijdag met één passagier is het nu file, begreep ik met het mooie weer.
Ja ik hou het hier niet allemaal zo bij, sorryquote:
Hij neemt je in de maling. Toch!?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn man wil in de souterrain een paar wanden gaan schilderen.
Ik: Als je nu slim bent dan gebruik je de accu boormachine om de verf te roeren
Hij; Roeren???
Ik: Ja, voordat je gaat schilderen
Hij: Ik wist niet dat je verf moest roeren
*Zucht*
Soms....
Vianen a/h water?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij neemt je in de maling. Toch!?
Overigens heerlijk zen om met zo’n houtje te roeren… 5 minuten.
Vanavond Italiaans op het mooiste terras.
Nee hup Spanje. Engeland kan er niks van. De Duitse scheids was Man of the Match voor ze tegen ons.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar wel straks voetbal kijken natuurlijk. Ga maar voor beide partijen juichen
Nee, hij heeft werkelijk geen idee.quote:
Roerer op de accuboor en vrrrrrtquote:Overigens heerlijk zen om met zo’n houtje te roeren… 5 minuten.
Ja, erg leuke dag gehadquote:Op zondag 14 juli 2024 18:11 schreef sigme het volgende:
Klinkt of je uitstapje geslaagd is, @:vlindertje89
Ja, heel blij mee dat ik het heb verzet! Wat ik vandaag allemaal heb gedaan, had vrijdag echt niet gekund.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Je hebt het goed gedaan @:vlindertje89 om nu pas te gaan ipv vrijdag/zaterdag, dat was echt bagger weer.
Vanochtend lekker buiten koffie gedronken en gelezen, er zou iemand komen om een tafeltje op te halen, maat die liet om 18 uur weten dt het niet lukte, morgen wel.
Huiskamer ook maar een beetje aangepast, Elin is niet uit de stoel weg te slaan dus die moest een vaste plek hebben.
Omdat in de zon zitten niet zo fijn is heb ik een deel van de serie “Oogappels” gebingewatched. Die serie had ik niet gezien en herhalen ze momenteel. Stevig verslaafd nu.
Maar wel straks voetbal kijken natuurlijk. Ga maar voor beide partijen juichen
Haha, godsamme, ik had dit eerder moeten posten hier. Even gegoogled. Ik had het inderdaad verkeerd staan. Ik had m op AF-auto (dan kijkt ie zelf of object beweegt of niet, zo ja gaat ie herfocussen zolang half ingedrukt, zo niet dan niet) en op auto area. Dan kan je dus idd niet zelf je punt instellen. Dus zette ik hem dan op MF. Het probleem was alleen niet de AF modus (hoewel continuous nog beter was geweest, maar de auto had ook wel opgepikt dat het bewegend beeld was), maar de focus point optie daarbinnen. Ipv auto area, had ik single point of dynamic area moeten kiezen, dan kan je wél zelf je focuspunt kiezen binnen de autofocus.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:33 schreef derLudolf het volgende:
Wel de juiste AF modus geselecteerd @:vlindertje89 - ik weet niet welk merk je hebt, bij Canon heb je bijvoorbeeld one shot (1x scherpstellen zodra je onspanknop half indrukt), en nog twee. De ene blijft scherpstellen zolang je de knop half ingedrukt houdt, de andere kiest zelf tussen de twee hiervoor genoemde modi door te detecteren of je object beweegt.
Mijn wapen vandaag. Zoomlens, autofocus? Wat is dat?
[ afbeelding ]
Prachtige mechanische camera, de beste analoge camera die pentax ooit maakte, en behoord zeker tot de beste 3 analoge mechanische cameras ooit. Werd in NL oa door de Forensische Recherche gebruikt. Een zeer geliefde en gezochte old timer.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:33 schreef derLudolf het volgende:
Wel de juiste AF modus geselecteerd @:vlindertje89 - ik weet niet welk merk je hebt, bij Canon heb je bijvoorbeeld one shot (1x scherpstellen zodra je onspanknop half indrukt), en nog twee. De ene blijft scherpstellen zolang je de knop half ingedrukt houdt, de andere kiest zelf tussen de twee hiervoor genoemde modi door te detecteren of je object beweegt.
Mijn wapen vandaag. Zoomlens, autofocus? Wat is dat?
[ afbeelding ]
Ja ging heel goedquote:
Ik vind het gaaf hoe ze enkel met veertjes tandwielen en dergelijke gewoon 1/2000e seconde die titanium sluiterlamelen open en dicht kunnen laten gaan. Profi model maar een stuk kleiner dan de Nikon F2 en Canon F-1. Kwam helaas te laat op de markt en men had al geïnvesteerd in Canon en Nikon glas. Heb hem twee jaar geleden laten onderhouden dus technisch is deze ook helemaal in orde.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Prachtige mechanische camera, de beste analoge camera die pentax ooit maakte, en behoord zeker tot de beste 3 analoge mechanische cameras ooit. Werd in NL oa door de Forensische Recherche gebruikt. Een zeer geliefde en gezochte old timer.
Ik kan het dit jaar helaas niet vinden! Zie inderdaad wel dat ze het eerder hebben gehad.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:vlindertje89 Geen idee of het nog zo is maar in de zomer hadden ze ook vaak avond openstellingen, kon je mee met ivn rondleiders. Heel veel achtergrond informatie. 1x hd de rondleider meegewerkt aan de opzet en bouw van de ocean. Zoveel gehoord van die man, had zo nog een rondje met m willen meelopen
Avondlezing plus op 18 september.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik kan het dit jaar helaas niet vinden! Zie inderdaad wel dat ze het eerder hebben gehad.
Ik vond het wel echt een toffe dierentuin, met ook goede foto mogelijkheden (dat verschilt enorm tussen dierentuinen). Het is best goed te doen qua reistijd (45min rijden) dus denk dat ik mezelf morgen een jaarabonnement plus jaarparkeerkaart kado doe. Krijg ik ook nog eens 50% korting op kaartjes voor Artis en Blijdorp. En dan ga ik morgenochtend mooi met de goede camera-instellingen de rest van mn sd-kaartje volschieten![]()
Leuke medewerkers ook, heel vriendelijk allemaal. Eentje zag mn camera en zei ooh als je mooie foto's gemaakt hebt, straks wel even komen laten zien hoor, ik ben ook hobby fotograaf! En toen ik wegging stond hij er nog, zei meteen ohh laat zien is het gelukt, aantal laten zien en ook nog even leuk gepraat en wat meer gehoord over de dieren enzo. Dus dat was óók leuk!
Gezellig! Wel laveren met alle eetwensenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:46 schreef sigme het volgende:
Leuk he, gasten![]()
In de loop van deze week komen onze jaarlijkse logees. Dat is voor hun (vader, 2 inmiddels volwassen kinderen, waarvan 1 met partner) hun 'familievakantie'. Ze kamperen dan in onze boomgaard en ik zorg voor alle dagen uitgebreid en lekker eten. Eén vegetariër die de principes even opzij zet omdat ik verantwoord vlees serveer, eentje die wel vega blijft, eentje die geen vis eet. En een die alles eet gelukkig.
En heeeeeeeeeeel veel Jever
Mooi man. Wees er zuinig op, is een mooi exemplaar. Pentax was een groot innovator op cameragebied.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf hoe ze enkel met veertjes tandwielen en dergelijke gewoon 1/2000e seconde die titanium sluiterlamelen open en dicht kunnen laten gaan. Profi model maar een stuk kleiner dan de Nikon F2 en Canon F-1. Kwam helaas te laat op de markt en men had al geïnvesteerd in Canon en Nikon glas. Heb hem twee jaar geleden laten onderhouden dus technisch is deze ook helemaal in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |