Op afbeelding drukken mobiel, dan "afbeelding bekijken" en die URL tussen de tags zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:39 schreef Blues het volgende:
Kan je trouwens een plaatje/foto van een website met je mobiel ook simpel plaatsen?
Kweenie hoe.
Eigen plaatjes doe ik altijd met imgbb.
Rechts links idd. Ik lees dat het Vänster is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:08 schreef derLudolf het volgende:
Biljetje van @:dr_Flash is natuurlijk Deens maar moest even denken aan het Zweeds waar ik gisteren en eergisteren mee bezig was.
Een oude machine waar iets nieuws op moet komen, het idee daarvan is ook ooit wel eens getekend. Lees: de tijd toen de firma nog in Zweden zat en er in AutoCAD werd gewerkt.
Met wat Duits en Engels kun je best veel dingen begrijpen. Linjarskinar (of zoiets) lineair en skinar>Schiene wat duits is voor rails).
Alleen Höger en vanster vergeet ik altijd. Volgens mij rechts-links. Of net andersom.
Yeahquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op afbeelding drukken mobiel, dan "afbeelding bekijken" en die URL tussen de tags zetten
Wat ik?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:56 schreef Blues het volgende:
Over heet gesproken... jij had toch een date met een crush?
Hoe is dat afgelopen?
Nee joh we zijn allebei gewoon weer teruggegaan naar onze eigen leventjes en zoquote:
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt hier eindelijk beter weer. Maar ja nu Tour kijkenMet een glaasje rood
![]()
En nog maar een biljetje gescoordDeze weleens gezien @:Barreltje ?
[ afbeelding ]
Pick 68 matches grade 68quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?
[ afbeelding ]
Das ongeveer 70 eur, 1 zo'n brieffie
ja ja... biljetjes magie dusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pick 68 matches grade 68![]()
En het was een koopje (149 USD met free shipping). Ik zoek nog de 50 in grade 65 en de 100 in grade 66 maar die zijn er op eBay alleen maar in hoger. Dusjah. Wachten wachten.
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja ja... biljetjes magie dus![]()
maargoed, afgezien van dat ik alles electronisch doe was er dus wel een in huis hier
Ik doe m'n best voor je Flesjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotBoe-hoe
Hier dikke klei grond van een oude rivierbedding. zowel kruis, zwarte als rode best doen het goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, blauwe bes vind ik heerlijk, alleen ik las overal dat die zure grond nodig hebben, en met kleigrond voldoe ik daar echt niet aan. Dus beetje bang dat dat dan weinig nut heeft.. Blijven de vogels daar ook vanaf bij jou?
En welk team heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Ooitquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Waren hier de mensen met wie ik Orphan Black keek en fangirlde over Tatiana Maslany?
Had je 2 dagen werkuitjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Hehe nee ik had vandaag vooral een hele goede opruimdag, ik zou in de tuin aan het werk maar had geen zin om te zwemmenquote:
Weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |