Vamos!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De anwb heeft besloten de motor bijna 60 kilometer verder weg naar een monteur te brengen, want de 100km hier vandaan was blijkbaar nog niet genoeg
Na een telefoontje en een mailtje nu wel 200 euro taxi vergoeding.
Mijn eigen voorstel in het begin was de huurauto achterwege laten, geen taxivergoeding, en de motor en ons in één keer naar Gijón brengen. Maar dat was ingewikkeld en niet mogelijk.
Nu hebben ze dus de kosten:
- slepen plek pech naar depot + wij in vrachtwagen
- slepen depot naar garage (57km)
- 275 euro taxi
En dat is beter dan vanaf plek pech 100km naar Gijón te rijden
Ja. Plus dat ik dus geen idee heb waar hij nu staat, en ik hier al een monteur heb waar 'ie eerder geweest is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Vamos!
Maar echt wat een omslachtig en duur gedoe zo
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Heb je lieslaarzen in huis @:cat-astrophe ? Die lijken geschiktVeel plezier straks
Mooi gebied! Mét poesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:01 schreef borisz het volgende:
Ondanks de regen toch aan de wandel. Eigenlijk heel dichtbij, maar een hoek waar ik nooit kom.
Het buitengebied van Nieuw-Vennep met landgoed Olmenhorst.. Daar lekker koffie gedronken en taart gegeten. Ze hadden lekkere appeltaart.
Fijn!!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Werd weer even opgeroepen door de schoenmaker, hij wilde, voordat hij echt aan het werk ging nog iets opmeten voor de zekerheid. Sta ik te wachten op mijn beurt met voor mij nog 2 mensen, komt er een “dame” binnen, zigzaggend door de zaak (mijn huiskamer is groter) loopt op de eigenaar af en begint te vertellen wat er moet gebeuren met haar schoenen. Hij had niet door dat zij voordrong en wij waren helemaal stil van de brutaliteit
Wel van hem nog een site gekregen met schoenen die waarschijnlijk heel geschikt zijn voor mijn voeten, net gekeken, niet heel veel mooi maar er zit wel wat tussen, dus meer keuze
Ik weet niet wat voor schoenen jij moet hebben, m'n ma heeft vaak schoenen van Finn comfort oid. Bij Klahsen in Aschendorf heb je daar veel keuze in en een stuk goedkoper als NL.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Werd weer even opgeroepen door de schoenmaker, hij wilde, voordat hij echt aan het werk ging nog iets opmeten voor de zekerheid. Sta ik te wachten op mijn beurt met voor mij nog 2 mensen, komt er een “dame” binnen, zigzaggend door de zaak (mijn huiskamer is groter) loopt op de eigenaar af en begint te vertellen wat er moet gebeuren met haar schoenen. Hij had niet door dat zij voordrong en wij waren helemaal stil van de brutaliteit
Wel van hem nog een site gekregen met schoenen die waarschijnlijk heel geschikt zijn voor mijn voeten, net gekeken, niet heel veel mooi maar er zit wel wat tussen, dus meer keuze
Dat merk dus. Ik kan waarschijnlijk wel wat vergoed krijgen maar daar moet ik (ook weer) induiken. Voornamelijk lastig omdat je vanwege lipoedeem niets vergoed krijgt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schoenen jij moet hebben, m'n ma heeft vaak schoenen van Finn comfort oid. Bij Klahsen in Aschendorf heb je daar veel keuze in en een stuk goedkoper als NL.
Als je problematische voeten hebt, kun je dan geen schoenen krijgen van de verzekering? M'n ma wel, met zooltjes en zo, maar voor wat tussendoor gaat ze dus vaak naar Klahsen. Er is een treinstation, maar geen idee hoe bereikbaar de winkel is per bus.
Met stil zijn van de brutaliteit verandert er overigens nietsIk zeg er altijd wel iets van, al dan niet subtiel
![]()
Ja, blauwe bes vind ik heerlijk, alleen ik las overal dat die zure grond nodig hebben, en met kleigrond voldoe ik daar echt niet aan. Dus beetje bang dat dat dan weinig nut heeft.. Blijven de vogels daar ook vanaf bij jou?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:29 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben dit jaar een doornloze kruisbes gekocht![]()
@:vlindertje89 kruisbes is verder wel een makkelijke struik. Hier nog geen vogels erin gehad.
Blauwe bes is ook leuk! En lekkerder vind ik, alleen af en toe wat koffieprut of zure groen erbij gooien.
Ik heb je eerste zin zes keer gelezen, maar snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:25 schreef derLudolf het volgende:
Als je wacht tot het huren en droog is, denk ik dat het vanochtend in een onopgemaakt bed slaapt![]()
Ja, een kruisbes heeft flink wat stekels. In het Duits Stachelbeere en stekelbes is een in Nederland wat minder algemene naam.
Swypfoutje. Huren moet zijn buitenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb je eerste zin zes keer gelezen, maar snap hem nog steeds niet
Ooooh. Ja, nee, het beddengoed gaat dus de droger inquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Swypfoutje. Huren moet zijn buiten
Hier gaat de blauwe bes heel goed, wij gooien er gewoon af en toe koffie bij en houtsnippers eromheen. Blijkbaar zuur genoeg want dit jaar echt veel bessen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, blauwe bes vind ik heerlijk, alleen ik las overal dat die zure grond nodig hebben, en met kleigrond voldoe ik daar echt niet aan. Dus beetje bang dat dat dan weinig nut heeft.. Blijven de vogels daar ook vanaf bij jou?
Ik zag net foto’s van een oud collega op bospop gisteren. Lieslaarzen waren best wel nuttig geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot dusver droog hier![]()
![]()
Logees zijn alweer vertrokken, ik vind het al lang genoeg hangen en staan tot middernacht dus ga wat later. Onderweg even bij ouders langs. Rond een uur of zes is miezer voorspeld![]()
Voor de zekerheid handdoekje en reserve sokken in een ziplock zakje ingepakt.
Ja Landgoedpoes vond het fijn om van iedereen aandacht te hebbenquote:
Hier werd dit jaar ineens de appelbes enorm geroofd. Mja prima. Die vind ik niet te etenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:22 schreef sigme het volgende:
Hier hebben we veel bessenroofvogels
Ze zijn tamelijk goed in het rekening houden met de kleur van bessen, ze houden ook vooral van rijpe bessen.
Roodwordende bessen worden daardoor een stuk meer opgegeten door de vogels dan groen/wit/roze.
Kruisbessen worden hier vooral door de duiven geplunderd. Die voor elke bes die ze plukken er drie van de plant rossen.
Hai.quote:
Op afbeelding drukken mobiel, dan "afbeelding bekijken" en die URL tussen de tags zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:39 schreef Blues het volgende:
Kan je trouwens een plaatje/foto van een website met je mobiel ook simpel plaatsen?
Kweenie hoe.
Eigen plaatjes doe ik altijd met imgbb.
Rechts links idd. Ik lees dat het Vänster is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:08 schreef derLudolf het volgende:
Biljetje van @:dr_Flash is natuurlijk Deens maar moest even denken aan het Zweeds waar ik gisteren en eergisteren mee bezig was.
Een oude machine waar iets nieuws op moet komen, het idee daarvan is ook ooit wel eens getekend. Lees: de tijd toen de firma nog in Zweden zat en er in AutoCAD werd gewerkt.
Met wat Duits en Engels kun je best veel dingen begrijpen. Linjarskinar (of zoiets) lineair en skinar>Schiene wat duits is voor rails).
Alleen Höger en vanster vergeet ik altijd. Volgens mij rechts-links. Of net andersom.
Yeahquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op afbeelding drukken mobiel, dan "afbeelding bekijken" en die URL tussen de tags zetten
Wat ik?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:56 schreef Blues het volgende:
Over heet gesproken... jij had toch een date met een crush?
Hoe is dat afgelopen?
Nee joh we zijn allebei gewoon weer teruggegaan naar onze eigen leventjes en zoquote:
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt hier eindelijk beter weer. Maar ja nu Tour kijkenMet een glaasje rood
![]()
En nog maar een biljetje gescoordDeze weleens gezien @:Barreltje ?
[ afbeelding ]
Pick 68 matches grade 68quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat is er precies bijzonder aan deze dan?
[ afbeelding ]
Das ongeveer 70 eur, 1 zo'n brieffie
ja ja... biljetjes magie dusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pick 68 matches grade 68![]()
En het was een koopje (149 USD met free shipping). Ik zoek nog de 50 in grade 65 en de 100 in grade 66 maar die zijn er op eBay alleen maar in hoger. Dusjah. Wachten wachten.
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotquote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja ja... biljetjes magie dus![]()
maargoed, afgezien van dat ik alles electronisch doe was er dus wel een in huis hier
Ik doe m'n best voor je Flesjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan jouw soort mensen gaat de hobby kapotBoe-hoe
Hier dikke klei grond van een oude rivierbedding. zowel kruis, zwarte als rode best doen het goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, blauwe bes vind ik heerlijk, alleen ik las overal dat die zure grond nodig hebben, en met kleigrond voldoe ik daar echt niet aan. Dus beetje bang dat dat dan weinig nut heeft.. Blijven de vogels daar ook vanaf bij jou?
En welk team heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Ooitquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Waren hier de mensen met wie ik Orphan Black keek en fangirlde over Tatiana Maslany?
Had je 2 dagen werkuitjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Hehe nee ik had vandaag vooral een hele goede opruimdag, ik zou in de tuin aan het werk maar had geen zin om te zwemmenquote:
Weet ik niet.quote:
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Zie op Facebook filmpjes van iemand die net een weet een Kleine Münsterlander pup heeft. De opleiding tot jachthond is al beetje begonnen. Grappig dat sommige dingen er gewoon in zitten.
Paul, onze rescue beagle, zag de poes van de buren voor het huis, snuffelde, was in de war, wilde direct het huis in, naar de achtertuin om te kijken of deze daar was, want daar ziet hij hem altijd. Niet de slimste, die Paul.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.
Müngstener Brückequote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Prima weertje in het Bergische Land. Onder de hoogste spoorbrug van D
Heerlijke dag zo!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Tis pas 1 uur!!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook wel zin om ergens heen te gaan. Maar meestal bedenk ik dat te laat
ff kijken wat het weer volgende week doetquote:
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn brooddeeg is vannacht overrezentoch warmer in de keuken dan ik dacht.
Zo erg heb ik het in de bakkerij wel gehad, keer of vier met stroomstoringen en de laatste keer toen de koelkast dood was:quote:Op zondag 14 juli 2024 13:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |