Ja kunnen ze, is ooit wel onderzoek naar gedaan. Ze gaan dan vaak meer smakken , gewicht meer verplaatsen, maagdarmklachten. (Het toont zich wel iets anders dan bij mensen, want paarden kunnen niet overgeven). Rijrichting en rijstijl zijn vaak van invloed; ik heb ook wel van paarden gehoord die in een trailer met het hoofd vooruit wel naar binnen willen stappen, maar weigeren bij een vrachtwagen waarin ze zijwaarts moeten staan.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje kunnen paarden ook wagenziek worden?
Ik zag eentje met de kop naar achter in de trailer, vraag me af of-ie dat prettig vindt.
Ik weet wel dat paarden niet kunnen kotsenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik zag eentje met de kop naar achter in de trailer, vraag me af of-ie dat prettig vindt.
Wie er ook doodgeschoten zou worden van de twee, dan heb je denk ik wel een nieuwe president.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:03 schreef z80 het volgende:
Morgen.
Gaat lekker in in de US of A. Twee kemphanen die wind zaaien, en nu de eerste oost binnen halen.
Deventer op stelten! Ben je nu te laat voor, vermoed ik.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook wel zin om ergens heen te gaan. Maar meestal bedenk ik dat te laat
Goeie vraag. Dat zie ik hier in het dorp ook verschillend voorbij komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:37 schreef Tele6 het volgende:
Top🎶 Ook op de nieuwe trommel met ritme?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:45 schreef Morgane89 het volgende:
vanuit de bus terug van het sambafestival in Coburg. Topweekend
![]()
Kan ik live van mee"genieten". Maar niet echt mijn idee van pret, sorryquote:Op zondag 14 juli 2024 16:13 schreef AnneX het volgende:
Deventer op stelten! Ben je nu te laat voor, vermoed ik.
Het ziet er kleurrijk uit. Om een keer mee te maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik live van mee"genieten". Maar niet echt mijn idee van pret, sorry
Oh is die van de bootjes ja? Leukquote:Op zondag 14 juli 2024 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het ziet er kleurrijk uit. Om een keer mee te maken.
Hoorde het te laat en mnX is trouwens schipperen. I.t.t. regenvrijdag met één passagier is het nu file, begreep ik met het mooie weer.
Ja ik hou het hier niet allemaal zo bij, sorryquote:
Hij neemt je in de maling. Toch!?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn man wil in de souterrain een paar wanden gaan schilderen.
Ik: Als je nu slim bent dan gebruik je de accu boormachine om de verf te roeren
Hij; Roeren???
Ik: Ja, voordat je gaat schilderen
Hij: Ik wist niet dat je verf moest roeren
*Zucht*
Soms....
Vianen a/h water?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij neemt je in de maling. Toch!?
Overigens heerlijk zen om met zo’n houtje te roeren… 5 minuten.
Vanavond Italiaans op het mooiste terras.
Nee hup Spanje. Engeland kan er niks van. De Duitse scheids was Man of the Match voor ze tegen ons.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar wel straks voetbal kijken natuurlijk. Ga maar voor beide partijen juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |