Ooitquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Waren hier de mensen met wie ik Orphan Black keek en fangirlde over Tatiana Maslany?
Had je 2 dagen werkuitjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Zo. Dat was weer 2 dagen natte boel.
Werkuitje werd een heeeeeule lange pubquiz
Hehe nee ik had vandaag vooral een hele goede opruimdag, ik zou in de tuin aan het werk maar had geen zin om te zwemmenquote:
Weet ik niet.quote:
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Zie op Facebook filmpjes van iemand die net een weet een Kleine Münsterlander pup heeft. De opleiding tot jachthond is al beetje begonnen. Grappig dat sommige dingen er gewoon in zitten.
Paul, onze rescue beagle, zag de poes van de buren voor het huis, snuffelde, was in de war, wilde direct het huis in, naar de achtertuin om te kijken of deze daar was, want daar ziet hij hem altijd. Niet de slimste, die Paul.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze oppas-Heidewachtel is een feilloze fazantenaanwijzer.
Müngstener Brückequote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Prima weertje in het Bergische Land. Onder de hoogste spoorbrug van D
Heerlijke dag zo!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Tis pas 1 uur!!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ook wel zin om ergens heen te gaan. Maar meestal bedenk ik dat te laat
ff kijken wat het weer volgende week doetquote:
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn brooddeeg is vannacht overrezentoch warmer in de keuken dan ik dacht.
Zo erg heb ik het in de bakkerij wel gehad, keer of vier met stroomstoringen en de laatste keer toen de koelkast dood was:quote:Op zondag 14 juli 2024 13:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh jee, nu zie je de keuken niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |