Klinkt als de ballenbak van de Ikea.quote:
Een mooi verhaal vooral.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:54 schreef Chivaz het volgende:
ik denk ook niet dat hij het ook letterlijk meent. Mensen onthoofden is niet echt iets waar de christelijke gemeenschap bekend om staat. Bij de moslims is dit helaas een ander verhaal,
Dit kan nu al echt niet meer, laat staan de komende 4 jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:53 schreef Dutch_view het volgende:
Zelensky Putin noemen![]()
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
Een verspreking die hij onmiddelijk zelf verbetert. Nou erg hoor!quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:53 schreef Dutch_view het volgende:
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
Dit is geen verspreking meer maar een kapitale blunder. Zelfs jij als Bidens cheerleader moet dit nu toch wel inzien dat dit niet meer kan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een verspreking die hij onmiddelijk zelf verbetert. Nou erg hoor!
Wat denk je dat Scholz anders gaat zeggen over de zittende president van de VS. Dat het een incapabele oude man is en het nu echt niet meer kan? Zelfs al denkt hij dat, dan gaat ie dat nooit publiekelijk vertellen.quote:
Oh ja natuurlijk maar op die manier kan je alles uitleggen ten nadele van Biden. Het kan ook gewoon zijn ervaring zijn. Denk je nou echt dat mensen om Biden heen hem door laten gaan als er mentaal echt iets mis is naast ouderdomsverschijnselen? Denk je echt dat zijn eigen arts liegt over Biden's mentale staat?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat denk je dat Scholz anders gaat zeggen over de zittende president van de VS. Dat het een incapabele oude man is en het nu echt niet meer kan? Zelfs al denkt hij dat, dan gaat ie dat nooit publiekelijk vertellen.
Het is een nogal desastreuze verspreking en de timing telt ook mee. Druppel die de emmer doet overlopen enzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meh, dat is gewoon een verspreking die hij meteen corrigeert, meer niet. Ik vind ook dat hij vervangen moet worden maar mensen pakken op dit soort dingen is een beetje goedkoop.
Trump (bekend van "Tim Apple") haalde Nikki Haley en Nancy Pelosi door elkaar en had het niet eens door.
En er is dan ook niemand die niet liever een jongere kandidaat had gezien als er ook maar enig idee was dat die het beter zou doen dan Biden. Biden zelf zou onmiddelijk opstappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meh, dat is gewoon een verspreking die hij meteen corrigeert, meer niet. Ik vind ook dat hij vervangen moet worden maar mensen pakken op dit soort dingen is een beetje goedkoop.
Trump (bekend van "Tim Apple") haalde Nikki Haley en Nancy Pelosi door elkaar en had het niet eens door.
Nonsens. Mensen verspreken zich, oude mensen verspreken zich vaker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een nogal desastreuze verspreking en de timing telt ook mee. Druppel die de emmer doet overlopen enzo.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:53 schreef Dutch_view het volgende:
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
Precies. Biden staat ook zijn hele lange politieke carriere bekend om zijn vele versprekingen, ook door zijn stotterprobleem waardoor hij snel praat en over woorden dreigt te struikelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het helpt z'n zaak niet bepaald nee, daar ben ik het wel mee eens. Hij kan zich bij de persconferentie straks ook geen minder dan perfecte prestatie veroorloven. Maar op zichzelf staand vind ik het gewoon een beetje lullig, die gaffes had hij jaren geleden al.
Is Biden nog steeds verkouden?quote:
Mijn opa was in zijn jongere jaren ook niet zo'n ster op de weg. Blij toe dat hij, naarmate hij echt oud begon te worden, zijn autosleutels een paar jaar geleden werden afgepakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies. Biden staat ook zijn hele lange politieke carriere bekend om zijn vele versprekingen, ook door zijn stotterprobleem waardoor hij snel praat en over woorden dreigt te struikelen.
Maak je geen zorgen, Biden heeft een chauffeur.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mijn opa was in zijn jongere jaren ook niet zo'n ster op de weg. Blij toe dat hij, naarmate hij echt oud begon te worden, zijn autosleutels een paar jaar geleden werden afgepakt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Biden heeft een chauffeur.
Gelukkig is deze Biden maar een kloon, en wordt Amerika stiekem geregeerd door een schaduwregering van Obama en de Deep State. Dit alles is maar een afleiding!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Biden heeft een chauffeur.
Ah dat verklaart wel veel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 00:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gelukkig is deze Biden maar een kloon, en wordt Amerika stiekem geregeerd door een schaduwregering van Obama en de Deep State. Dit alles is maar een afleiding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |