abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214256684

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_214256701
Oh shit had natuurlijk een engelse titel erboven moeten zetten, suf.

Maargoed de Biden campaign gaat uiteraard door met mooi weer spelen tot hij stopt. Die zijn weinig geloofwaardig dezer dagen.
pi_214256748
twitter

8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 juli 2024 @ 23:49:32 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214256757
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2024 23:48 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
8)7
Klinkt als de ballenbak van de Ikea.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 11 juli 2024 @ 23:50:41 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214256763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 19:54 schreef Chivaz het volgende:
ik denk ook niet dat hij het ook letterlijk meent. Mensen onthoofden is niet echt iets waar de christelijke gemeenschap bekend om staat. Bij de moslims is dit helaas een ander verhaal,
Een mooi verhaal vooral.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214256782
Zelensky Putin noemen -O-
twitter

Dit kan gewoon niet meer
  donderdag 11 juli 2024 @ 23:56:10 #7
38496 Perrin
pi_214256804
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 23:53 schreef Dutch_view het volgende:
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
Dit kan nu al echt niet meer, laat staan de komende 4 jaar.
pi_214256813
quote:
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
Een verspreking die hij onmiddelijk zelf verbetert. Nou erg hoor!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 juli 2024 @ 23:57:43 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214256815
Tja zo gaan mensen niet op je stemmen. Ook iets wat mijn grootouders altijd deden op leeftijd namen van mensen door elkaar halen, ook van de meest naasten.
pi_214256861
Nog meer Biden interviews in aantocht:

twitter
pi_214256868
quote:
81s.gif Op donderdag 11 juli 2024 23:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een verspreking die hij onmiddelijk zelf verbetert. Nou erg hoor!
Dit is geen verspreking meer maar een kapitale blunder. Zelfs jij als Bidens cheerleader moet dit nu toch wel inzien dat dit niet meer kan.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_214256871
twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:07:34 #13
38496 Perrin
pi_214256875
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Wat denk je dat Scholz anders gaat zeggen over de zittende president van de VS. Dat het een incapabele oude man is en het nu echt niet meer kan? Zelfs al denkt hij dat, dan gaat ie dat nooit publiekelijk vertellen.
pi_214256877
Ik zou er juist op stemmen. _O-

twitter
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:14:02 #15
38496 Perrin
pi_214256902
Poetin zal ook wel denken..

pi_214256909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat denk je dat Scholz anders gaat zeggen over de zittende president van de VS. Dat het een incapabele oude man is en het nu echt niet meer kan? Zelfs al denkt hij dat, dan gaat ie dat nooit publiekelijk vertellen.
Oh ja natuurlijk maar op die manier kan je alles uitleggen ten nadele van Biden. Het kan ook gewoon zijn ervaring zijn. Denk je nou echt dat mensen om Biden heen hem door laten gaan als er mentaal echt iets mis is naast ouderdomsverschijnselen? Denk je echt dat zijn eigen arts liegt over Biden's mentale staat?

Daar hecht ik nl meer waarde aan dan het oordeel van wat FOKkertjes :')
pi_214256924
Meh, dat is gewoon een verspreking die hij meteen corrigeert, meer niet. Ik vind ook dat hij vervangen moet worden maar mensen pakken op dit soort dingen is een beetje goedkoop.

Trump (bekend van "Tim Apple") haalde Nikki Haley en Nancy Pelosi door elkaar en had het niet eens door.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 00:23:13 #18
38496 Perrin
pi_214256929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Meh, dat is gewoon een verspreking die hij meteen corrigeert, meer niet. Ik vind ook dat hij vervangen moet worden maar mensen pakken op dit soort dingen is een beetje goedkoop.

Trump (bekend van "Tim Apple") haalde Nikki Haley en Nancy Pelosi door elkaar en had het niet eens door.
Het is een nogal desastreuze verspreking en de timing telt ook mee. Druppel die de emmer doet overlopen enzo.
pi_214256930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

En er is dan ook niemand die niet liever een jongere kandidaat had gezien als er ook maar enig idee was dat die het beter zou doen dan Biden. Biden zelf zou onmiddelijk opstappen.
pi_214256932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is een nogal desastreuze verspreking en de timing telt ook mee. Druppel die de emmer doet overlopen enzo.
Nonsens. Mensen verspreken zich, oude mensen verspreken zich vaker.
pi_214256937
Het helpt z'n zaak niet bepaald nee, daar ben ik het wel mee eens. Hij kan zich bij de persconferentie straks ook geen minder dan perfecte prestatie veroorloven. Maar op zichzelf staand vind ik het gewoon een beetje lullig, die gaffes had hij jaren geleden al.
pi_214256940
quote:
[ x ]
Dit kan gewoon niet meer
:|W Pfffff
De enige echte.
pi_214256951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het helpt z'n zaak niet bepaald nee, daar ben ik het wel mee eens. Hij kan zich bij de persconferentie straks ook geen minder dan perfecte prestatie veroorloven. Maar op zichzelf staand vind ik het gewoon een beetje lullig, die gaffes had hij jaren geleden al.
Precies. Biden staat ook zijn hele lange politieke carriere bekend om zijn vele versprekingen, ook door zijn stotterprobleem waardoor hij snel praat en over woorden dreigt te struikelen.
pi_214256959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:07 schreef Nober het volgende:
Ik zou er juist op stemmen. _O-

[ x ]
Is Biden nog steeds verkouden?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214256961
quote:
84s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Precies. Biden staat ook zijn hele lange politieke carriere bekend om zijn vele versprekingen, ook door zijn stotterprobleem waardoor hij snel praat en over woorden dreigt te struikelen.
Mijn opa was in zijn jongere jaren ook niet zo'n ster op de weg. Blij toe dat hij, naarmate hij echt oud begon te worden, zijn autosleutels een paar jaar geleden werden afgepakt.
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')