POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Blij dat ik nog eens kan bijdragen.quote:
Die had ik al helemaal klaar staan maar toen werd het niet Nederland godverdomme.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:nober bij vermoedelijke opstelling staat er Nederland in plaats van Engeland.
Nooit meer Depay. Erg mooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had ik al helemaal klaar staan maar toen werd het niet Nederland godverdomme.
ik vrees dat dit bij ITV zal zijn. Deze halve finale was op BBCquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik ga zondag BBC kijken en genieten van het trauma dat de Engelsen gaan oplopen, dit wordt echt het beste leedvermaak denkbaar.
Nee, BBC.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vrees dat dit bij ITV zal zijn. Deze halve finale was op BBC
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.quote:
Geen woord gelogenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.
Hoeveel eks en WK’s hebben die drie dan gewonnenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.
Gast…quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoeveel eks en WK’s hebben die drie dan gewonnen
neh, Spanje gaat 'm gewoon pakken hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:40 schreef XDo het volgende:
Toch zou Engeland best kunnen winnen. Ze geven weinig weg.
En omdat Spanje leuk voetbal speelt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
We juichen mokerhard voor Spanje. Niet omdat ze NL eruit geknikkerd hebben, maar gewoon omdat ik altijd al een gezonde hekel aan het Engelse nationale team heb
Ja, die zullen gisteren niet onder de indruk zijn geweest, wie ook de tegenstander zou worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat Spanje leuk voetbal speelt.
Die Engelsen met een tweede finaletrauma op rij zou wel leuk zijn.
Jij bent ook genaaidquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
We juichen mokerhard voor Spanje. Niet omdat ze NL eruit geknikkerd hebben, maar gewoon omdat ik altijd al een gezonde hekel aan het Engelse nationale team heb
Dat gaat een meme worden danquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar je moet niet bitchen over een pingel wel of niet gegeven. Je moet de tegenstander zelf gewoon kapot spelen. Dat gebeurde niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent ook genaaid
Was geen pingel
Dat kloptquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar je moet niet bitchen over een pingel wel of niet gegeven. Je moet de tegenstander zelf gewoon kapot spelen. Dat gebeurde niet.
2e helft waren ze wel goed bezig, maar veel kansrijke situaties werden in de kiem gesmoord omdat die scheids alles kapotflootquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt maat. Maar je moet niet bitchen over een pingel wel of niet gegeven. Je moet de tegenstander zelf gewoon kapot spelen. Dat gebeurde niet.
Bijzondere keuze, dacht dat de finalescheidsrechter nooit uit een land komt dat de halve finale heeft gehaald. Heeft ook nog niet echt topduels gefloten dit toernooiquote:François Letexier is de scheidsrechter bij de finale van het EK tussen Spanje en Engeland. De 35-jarige Fransman floot eerder dit toernooi Kroatië-Albanië, Denemarken-Servië en Spanje-Georgië.
Je ziet vaak dat de scheids van het land komt dat door een van de landen een ronde ervoor werd uitgeschakeld al valt het dit EK mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bijzondere keuze, dacht dat de finalescheidsrechter nooit uit een land komt dat de halve finale heeft gehaald. Heeft ook nog niet echt topduels gefloten dit toernooi
Waarom had je hem klaarstaan ? Verder is het gewoon een doodsaaie OP. Met niks er in behalve kille cijfers.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had ik al helemaal klaar staan maar toen werd het niet Nederland godverdomme.
Nee hoor.quote:
https://www.theguardian.c(...)ost-euro-final-spainquote:‘It’s going to be £20,000’: England fans mull cost of going to Euro final
Over much-needed breakfasts involving a significant amount of sausage and pancakes, there was some serious soul-searching going on outside the Maximilian cafe on the Alten Markt of the west German city of Dortmund.
England’s defeat of the Netherlands, securing a place in the country’s first major final away from Wembley, along with a performance that for once lived up to expectations, was a source of great joy, croaky throats – and has raised questions for fans already in Germany over watching the final.
Will the loved ones back home tolerate a few more days away in Germany? Can the credit card take another hit? What would it feel like to be there when the England captain, Harry Kane, lifts the trophy and puts to bed 58 years of hurt?
“We are just having that breakfast debate,” said Reiss Gilbey, 33, a ship broker who with four friends from London had paid £900 each for a ticket for the semi-final against the Netherlands. “I received a text from my wife saying, ‘I’ll see you on Monday then’.”
“We all got the same text, actually”, said Tim Cawthorne, 42. “You can say what wonderful husbands we are.”
The initial plan, Cawthorne said, had been to just “come in and out” but England’s performance had thrown a spanner in the works. “It’s a question of how it will hit our personal net worths,” said Gilbey.
The game is sold out on Uefa’s website. A limited number of tickets are available to England Supporters Travel Club members who have been to previous England matches, but most of those now contemplating a trip to Berlin will be looking to the resale market.
Tickets for the final could be snapped up for about £2,500 each, said Ricky Evans, 33. They were relatively easy to source, added Gilbey.
“The argument for staying is that we might win and we are here,” said Gilbey. “The problem for those at home is getting flights from the UK to Berlin. I’ve got a friend who is going to have to fly from [London] City via Zurich to Berlin and then back again.”
All of Ryanair’s 21 flights from UK airports to Berlin between Thursday and the final are sold out while airlines with spare capacity are charging five times more to travel before the game compared with a week later.
EasyJet’s 12 flights to Berlin from Birmingham, Bristol, Luton and Gatwick between Friday and the match are also fully booked.
On Thursday morning, the airline was charging £918 for a seat on a flight from Gatwick to the German capital on Thursday night, compared with £167 a week later. British Airways was charging £782 to fly from Heathrow to Berlin on Saturday night.
“I haven’t looked at what trains we would get – I daren’t because I’ll book it,” said Gilbey. “But getting a ticket to the final is not that difficult.”
Not difficult, but eye-wateringly expensive. Sat at the next table along with his sons, Callum, 23, and Joe, 22, a tired but content Nick Terry, 50, from Windlesham, Surrey, who runs a wine shipping business, had spent £3,300 on his tickets for the Netherlands game.
He estimated, with a wince, that a further three tickets to the final in the Olympiastadion Berlin would cost him £12,000. “It’s a lot of money,” Terry said.
Terry and his sons had been in Gelsenkirchen for the games against Serbia and Slovakia, when England had struggled. “We played much, much better,” he said. “Gives you hope that we could do it.”
They planned to return to the UK and then fly to Berlin on Sunday morning. “Much to my wife’s pleasure,” joked Terry. “At the moment it looks like we would only be able to get back on Tuesday.”
To those who have not caught the England footballing bug, the sheer scale of the financial outlay might be difficult to understand.
“It’s about memories, isn’t it?” said Terry. “Now we are in the final in Germany we just have to do it. The tournament is going to cost all in all about £20,000. But that’s what credit cards are for.”
Echt waar?quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:54 schreef TAmaru het volgende:
Bijna alle wedstrijden zaten dicht bij elkaar. Alleen bij Nederland-Roemenië en Spanje-Georgië was er een verschil van meer dan 1 doelpunt.
In de knockout fase Hansquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:59 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Echt waar?
Duitsland - Schotland 5-1, Hongarije - Zwitserland 1-3, Duitsland - Hongarije 2-0 en dat is alleen nog maar in poule A. Zo zijn er nog tig groepswedstrijden geweest. En ook in de achtste finales waren er wedstrijden met meer dan 1 doelpunt verschil die je niet noemde: Zwitserland - Italië en Duitsland - Denemarken, beide 2-0.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:59 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Echt waar?
Duitsland - Schotland 5-1, Hongarije - Zwitserland 1-3, Duitsland - Hongarije 2-0 en dat is alleen nog maar in poule A. Zo zijn er nog tig groepswedstrijden geweest. En ook in de achtste finales waren er wedstrijden met meer dan 1 doelpunt verschil die je niet noemde: Zwitserland - Italië en Duitsland - Denemarken, beide 2-0.
Zullen de Engelsen nu echt een trauma overhouden? Compleet baggervoetbal en geen verwachtingen. Tegen Italië was wel zeer pijnlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:
Als je twee keer achter elkaar de EK-finale haalt, maar vervolgens steeds niet weet te winnen dan wordt dat wel een dingetjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:27 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Zullen de Engelsen nu echt een trauma overhouden? Compleet baggervoetbal en geen verwachtingen. Tegen Italië was wel zeer pijnlijk.
Was met veel Nederlanders toch ook in 2010. Was ook kutvoetbal op dat toernooi en we wisten dat Spanje eigenlijk wel beter was.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:27 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Zullen de Engelsen nu echt een trauma overhouden? Compleet baggervoetbal en geen verwachtingen. Tegen Italië was wel zeer pijnlijk.
Precies. Dit wordt nooit een trauma. Die hebben Brazilië WK1950, Hongarije WK-1954 en Nederland WK-1974.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:27 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Buffalo Bills drie keer oprij de Superbowl.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je twee keer achter elkaar de EK-finale haalt, maar vervolgens steeds niet weet te winnen dan wordt dat wel een dingetje
Nederland won in ieder geval nog van Brazilië. Het spel was niet heel goed (eens), maar wel beter dan Engeland dit EK.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was met veel Nederlanders toch ook in 2010. Was ook kutvoetbal op dat toernooi en we wisten dat Spanje eigenlijk wel beter was.
Al speelt het wedstrijdverloop ook mee natuurlijk. Als je er kansloos met 4-0 afgaat weet je dat het er geen moment in zat.
In 2014 wonnen we met 3-0 van Braziliëquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:01 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Nederland won in ieder geval nog van Brazilië. Het spel was niet heel goed (eens), maar wel beter dan Engeland dit EK.
Na de eerste ronde was het bijna allemaal kut.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk Spanje. En hoop het ook.
Nou heb ik bijna alle wedstrijden van dit EK gezien, geweldig vond ik het. Nu de finale nog.
Moet je zeggen dat Dienand Woesthof de band wil verlaten.quote:
In plaats daarvan staan er herhalingen van Flikken Maastricht en Ik Vertrek ingepland.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
NOS kennende gaan we de huldiging van de finale ook niet zien. Vlaggetjeszender.
2 world wars 1 world cupquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha vanwege de oorlog
Wat een originele invalshoek
In 2010 was Spanje echt niet duidelijk beter. Die speelden ook gewoon een mager toernooi. Sneijder en Robben waren de beste spelers ter wereld., niet Xavi en Iniesta.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was met veel Nederlanders toch ook in 2010. Was ook kutvoetbal op dat toernooi en we wisten dat Spanje eigenlijk wel beter was.
Al speelt het wedstrijdverloop ook mee natuurlijk. Als je er kansloos met 4-0 afgaat weet je dat het er geen moment in zat.
Sneijder won dat seizoen alles behalve het WK. Toch geen Europees voetballer van het jaar. Cruijff won alles behalve het EK in 72, toch geen Europees voetballer van het jaar. Helaas is een groot toernooi vrijwel altijd beslissend bij die verkiezingen. Weinig uitzonderingen. Misschien 78 Keegan, toen Engeland niet meedeed aan het WK.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In 2010 was Spanje echt niet duidelijk beter. Die speelden ook gewoon een mager toernooi. Sneijder en Robben waren de beste spelers ter wereld., niet Xavi en Iniesta.
Ik heb er ook een rotsvast vertrouwen in.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
2 world wars 1 world cup
gibraltar is ours
Wie weet hadden ze nog een paar miljoen pond over na Ned - Engquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Hebben die engelsen nou écht het idee dat ze een kans maken?
Hongarije was 5 jaar ongeslagen. Engeland verloor voor het eerst ooit een thuiswedstrijd op Wembley tegen die Hongaren (wedstrijd van eeuw). Wonnen van Duitsland met 7-3 in de poul op het WK-54. Kwamen met 2-0 voor tegen dezelfde Duitsers in de finale en tien minuten voor tijd maakten de Duitsers de winnende derde.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Geen Ziggo GO?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Lol het wordt niet eens gestreamed op NPO live en ik moet mobiel kijken. Wannekutzooi.
Hier is je link voor morgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Lol het wordt niet eens gestreamed op NPO live en ik moet mobiel kijken. Wannekutzooi.
Maarja, in dit geval spelen ze tegen een spanje wat superieur is aan hoe die engelsen momenteel spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hongarije was 5 jaar ongeslagen. Engeland verloor voor het eerst ooit een thuiswedstrijd op Wembley tegen die Hongaren (wedstrijd van eeuw). Wonnen van Duitsland met 7-3 in de poul op het WK-54. Kwamen met 2-0 voor tegen dezelfde Duitsers in de finale en tien minuten voor tijd maakten de Duitsers de winnende derde.![]()
Moet wel bij vermelden dat Puskas geblesseerd was. Das wunder von Bern. Net zo'n voetbaltrauma als wij in 74.
Ja maar dat zeg ik net. Hongarije won met 7-3 op het WK dat de Duitsers wonnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maarja, in dit geval spelen ze tegen een spanje wat superieur is aan hoe die engelsen momenteel spelen
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Stukje metooquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
NOS kennende gaan we de huldiging van de finale ook niet zien. Vlaggetjeszender.
2 EK-finales verliezen is vergelijkbaar met 1 WK-finale verliezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dit wordt nooit een trauma. Die hebben Brazilië WK1950, Hongarije WK-1954 en Nederland WK-1974.
Nee hoor, niet in dit geval. Engeland speelt het hele tournooi shit, terwijl Oranje en de Hongaren revolutionair voetbal lieten zien op een WK. De Engelsen ontsnapten 3 wedstrijden en de rest was klote. De tegenstanders van Nederland en de Hongaren waren blij het onder de 5 te houden. Nederland en Oranje kwamen voor in de finale.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 EK-finales verliezen is vergelijkbaar met 1 WK-finale verliezen
Dus ja. En veel erger als dat op een rij is
Al speel je shit, maakt niet uit hoe je de ek-titel pakt. Dat maakt het feestje er niet minder op.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet in dit geval. Engeland speelt het hele tournooi shit, terwijl Oranje en de Hongaren revolutionair voetbal lieten zien op een WK. De Engelsen ontsnapten 3 wedstrijden en de rest was klote. De tegenstanders van Nederland en de Hongaren waren blij het onder de 5 te houden. Nederland en Oranje kwamen voor in de finale.
Puskas en Cruijff horen (subjectief) bij de beste 10 voetballers allertijden.
Klein traumaatje dan. Maar nog steeds niet te vergelijken met wat Nederland en Hongarije is overkomen op historische WK's en met legendarische spelers, legendarische teams en legendarische tegenstanders.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al speel je shit, maakt niet uit hoe je de ek-titel pakt. Dat maakt het feestje er niet minder op.
Daarnaast speel je tegen een sterke tegenstander. je speelt voor de 2e keer een ek-finale op een rij, als je dit weer verliest op een rij dan heeft dat een mega groot impact. Dan was je er zo dichtbij en toch niet te pakken.
Omdat het kanquote:
Dat meen je nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat Dienand Woesthof de band wil verlaten.
Diep ben ik een bask maar ik sta achter jequote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat iedereen zich vandaag verbonden voelt met het prachtige Spanje.
Wij verwelkomen jullie met open armen, goede vrienden.
Ieder jaar ging ik naar catalonie of valencia 😍quote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat iedereen zich vandaag verbonden voelt met het prachtige Spanje.
Wij verwelkomen jullie met open armen, goede vrienden.
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.quote:
Niet zo heel relevant voor dit topic, maar ik zie veel toeristen op mijn werk en degene die ik het fijnste in de omgang zijn zijn geloof het of niet, Britten. Ik praat wel over ruimschoots volwassenen, geen broekies die net uit de luiers komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.
Wel geneukt?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.
Jaquote:
Yep. Ik heb er nog een column over geschreven. Ik zat in de jury van een miss verkiezing, samen met andere knappe kerels die ze vroegen dat te doen. Dus ik had keus genoeg.quote:
Nee mijn doel lag op het strand. Ik hield daar een balletje hoog.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Achter het doel van de locale Futboll club.
Zoveel knappe kerels....quote:Op zondag 14 juli 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb er nog een column over geschreven. Ik zat in de jury van een miss verkiezing, samen met andere knappe kerels die ze vroegen dat te doen. Dus ik had keus genoeg.
Racistquote:
Fijn een ervaringsdeskundige, heb je tijd voor meer uitleg aan de desk bij Boulevard?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verkeerde spelling maat. Het is cuckold zonder h
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit gezienquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn een ervaringsdeskundige, heb je tijd voor meer uitleg aan de desk bij Boulevard?
@GGMM @onlogisch wisten dit ook nietquote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ik las klmquote:Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef franklop het volgende:
Laporte zag ik vanmiddag nog vroeg lossen op een klim. En was ook al Europees kampioen
heb je haar al verteld over die japansequote:Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx Kim zegt dat Spanje gaat winnen
Vooral met mayo.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoofd van Raf lijkt steeds groter te worden
Hij is half Spaans.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Van der Vaart probeert steeds Spanje keihard af te kraken elke keer wanneer hij aanwezig iswtf heeft hij tegen Spanje?
@:chufi @:mexicanobakker
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Yamal geen 16 is?
Is hij onlangs jarig geweest?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Yamal geen 16 is?
Echt hequote:Op zondag 14 juli 2024 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hoofd van Raf lijkt steeds groter te worden
Jaloersquote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Van der Vaart probeert steeds Spanje keihard af te kraken elke keer wanneer hij aanwezig iswtf heeft hij tegen Spanje?
Wie?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Ok schelequote:Op zondag 14 juli 2024 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als ik langer dan een minuut nodig heb om het te zien telt het niet. Good job.
NOS kijken.quote:
Zip verstaot geen buitenlandsquote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOS kijken.Kijk op de Belg of BBC
WK trauma?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef KingRoland het volgende:
omdat het een Ajacied was?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Belg.
Sonck stront in beeld. @:powerloungen
Dochter van Sonck bohhhhquote:Op zondag 14 juli 2024 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat het een Ajacied was?
Moest toen der tijd concurreren met Zlatangod. Natuurlijk misluk je dan in Ajax.
Andere zenders lopen gigantisch achter.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOS kijken.Kijk op de Belg of BBC
Mijn ervaring zegt dat de Belg gelijkloopt met de NOS want als er gescoord werd zie ik paar seconden later de "jaaaaaaaaaa' reactiesquote:
okquote:
dankjequote:Op zondag 14 juli 2024 20:46 schreef Coco het volgende:
Namens het mod en fa team wens ik iedereen veel plezier met deze laatste wedstrijd van het EK
Uiteraard half dronkenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Belg.
Sonck stront in beeld. @:powerloungen
RTVE, wellicht hetzelfde?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij kan ik hier de Spanjaard ook ontvangen. Zijn de uitzendrechten bij TVE? geen idee.
ze deed meequote:Op zondag 14 juli 2024 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of je de affaire met de Japanse al hebt opgebiecht aan Kim
Het is maar waar je je mee bezig houdtquote:Op zondag 14 juli 2024 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die vanavond juichen voor Engeland hebben een kleine piemel.
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij kan ik hier de Spanjaard ook ontvangen. Zijn die niet lekker nat? geen idee.
10 minuten tijdquote:Op zondag 14 juli 2024 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga nog even stofzuigen en het toilet schoonmaken
quotes aanpassenquote:
Hopelijk blijft het droog vanavond. Anders gaat ie weer lopen mekkeren over het weerquote:Op zondag 14 juli 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oke Grueter![]()
![]()
, maar even snel zappen
Normaal is het daar iets vroeger donker. Was toch in Krakau zo.quote:
Wat vindt @Erasmus hiervan?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
Olympiastadion is het mooiste stadion van Duitsland.
Hij is helaas anoniem gegaan.quote:
Gezellig Billquote:Op zondag 14 juli 2024 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, er is toch niets beters op tv, dus ik kijk maar gewoon gezellig mee.
Kop van een bouwvakker, maar wel universitair geschooldquote:
Ach hier in België begint volgende zaterdag al de supercup.quote:
Leuk, ik ook! Welke smaak ga je maken?quote:
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zouden we dat ook over jou op die manier zeggen?
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.
Ik distantieer me bij deze van deze sujettenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
sommigen hebben een bloedhekel aan me. Die zouden juichen als ik op anoniem ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |