POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Blij dat ik nog eens kan bijdragen.quote:
Die had ik al helemaal klaar staan maar toen werd het niet Nederland godverdomme.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:nober bij vermoedelijke opstelling staat er Nederland in plaats van Engeland.
Nooit meer Depay. Erg mooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had ik al helemaal klaar staan maar toen werd het niet Nederland godverdomme.
ik vrees dat dit bij ITV zal zijn. Deze halve finale was op BBCquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik ga zondag BBC kijken en genieten van het trauma dat de Engelsen gaan oplopen, dit wordt echt het beste leedvermaak denkbaar.
Nee, BBC.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vrees dat dit bij ITV zal zijn. Deze halve finale was op BBC
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.quote:
Geen woord gelogenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.
Hoeveel eks en WK’s hebben die drie dan gewonnenquote:Op woensdag 10 juli 2024 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Depay moet echt opflikkeren uit Oranje. Bijna topscorer allertijden met goals tegen Gibraltar, Luxemburg en San Marino. Flikker op man, met eindtoernooien laat je het afweten, in tegenstelling tot Robben, Sneijder en Van Persie. Dat was een niveautje hoger.
Gast…quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoeveel eks en WK’s hebben die drie dan gewonnen
neh, Spanje gaat 'm gewoon pakken hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2024 08:40 schreef XDo het volgende:
Toch zou Engeland best kunnen winnen. Ze geven weinig weg.
En omdat Spanje leuk voetbal speelt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
We juichen mokerhard voor Spanje. Niet omdat ze NL eruit geknikkerd hebben, maar gewoon omdat ik altijd al een gezonde hekel aan het Engelse nationale team heb
Ja, die zullen gisteren niet onder de indruk zijn geweest, wie ook de tegenstander zou worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat Spanje leuk voetbal speelt.
Die Engelsen met een tweede finaletrauma op rij zou wel leuk zijn.
Jij bent ook genaaidquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
We juichen mokerhard voor Spanje. Niet omdat ze NL eruit geknikkerd hebben, maar gewoon omdat ik altijd al een gezonde hekel aan het Engelse nationale team heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |