2 EK-finales verliezen is vergelijkbaar met 1 WK-finale verliezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dit wordt nooit een trauma. Die hebben Brazilië WK1950, Hongarije WK-1954 en Nederland WK-1974.
Nee hoor, niet in dit geval. Engeland speelt het hele tournooi shit, terwijl Oranje en de Hongaren revolutionair voetbal lieten zien op een WK. De Engelsen ontsnapten 3 wedstrijden en de rest was klote. De tegenstanders van Nederland en de Hongaren waren blij het onder de 5 te houden. Nederland en Oranje kwamen voor in de finale.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 EK-finales verliezen is vergelijkbaar met 1 WK-finale verliezen
Dus ja. En veel erger als dat op een rij is
Al speel je shit, maakt niet uit hoe je de ek-titel pakt. Dat maakt het feestje er niet minder op.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet in dit geval. Engeland speelt het hele tournooi shit, terwijl Oranje en de Hongaren revolutionair voetbal lieten zien op een WK. De Engelsen ontsnapten 3 wedstrijden en de rest was klote. De tegenstanders van Nederland en de Hongaren waren blij het onder de 5 te houden. Nederland en Oranje kwamen voor in de finale.
Puskas en Cruijff horen (subjectief) bij de beste 10 voetballers allertijden.
Klein traumaatje dan. Maar nog steeds niet te vergelijken met wat Nederland en Hongarije is overkomen op historische WK's en met legendarische spelers, legendarische teams en legendarische tegenstanders.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al speel je shit, maakt niet uit hoe je de ek-titel pakt. Dat maakt het feestje er niet minder op.
Daarnaast speel je tegen een sterke tegenstander. je speelt voor de 2e keer een ek-finale op een rij, als je dit weer verliest op een rij dan heeft dat een mega groot impact. Dan was je er zo dichtbij en toch niet te pakken.
Omdat het kanquote:
Dat meen je nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat Dienand Woesthof de band wil verlaten.
Diep ben ik een bask maar ik sta achter jequote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat iedereen zich vandaag verbonden voelt met het prachtige Spanje.
Wij verwelkomen jullie met open armen, goede vrienden.
Ieder jaar ging ik naar catalonie of valencia 😍quote:Op zondag 14 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat iedereen zich vandaag verbonden voelt met het prachtige Spanje.
Wij verwelkomen jullie met open armen, goede vrienden.
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.quote:
Niet zo heel relevant voor dit topic, maar ik zie veel toeristen op mijn werk en degene die ik het fijnste in de omgang zijn zijn geloof het of niet, Britten. Ik praat wel over ruimschoots volwassenen, geen broekies die net uit de luiers komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.
Wel geneukt?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben één keer naar Lloret geweest. Engelse zatlappen en hollandse friettenten. Slechtste vakantie van m'n leven.
Jaquote:
Yep. Ik heb er nog een column over geschreven. Ik zat in de jury van een miss verkiezing, samen met andere knappe kerels die ze vroegen dat te doen. Dus ik had keus genoeg.quote:
Nee mijn doel lag op het strand. Ik hield daar een balletje hoog.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Achter het doel van de locale Futboll club.
Zoveel knappe kerels....quote:Op zondag 14 juli 2024 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb er nog een column over geschreven. Ik zat in de jury van een miss verkiezing, samen met andere knappe kerels die ze vroegen dat te doen. Dus ik had keus genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |