Wie weet hadden ze nog een paar miljoen pond over na Ned - Engquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Hebben die engelsen nou écht het idee dat ze een kans maken?
Hongarije was 5 jaar ongeslagen. Engeland verloor voor het eerst ooit een thuiswedstrijd op Wembley tegen die Hongaren (wedstrijd van eeuw). Wonnen van Duitsland met 7-3 in de poul op het WK-54. Kwamen met 2-0 voor tegen dezelfde Duitsers in de finale en tien minuten voor tijd maakten de Duitsers de winnende derde.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Geen Ziggo GO?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Lol het wordt niet eens gestreamed op NPO live en ik moet mobiel kijken. Wannekutzooi.
Hier is je link voor morgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Lol het wordt niet eens gestreamed op NPO live en ik moet mobiel kijken. Wannekutzooi.
Maarja, in dit geval spelen ze tegen een spanje wat superieur is aan hoe die engelsen momenteel spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hongarije was 5 jaar ongeslagen. Engeland verloor voor het eerst ooit een thuiswedstrijd op Wembley tegen die Hongaren (wedstrijd van eeuw). Wonnen van Duitsland met 7-3 in de poul op het WK-54. Kwamen met 2-0 voor tegen dezelfde Duitsers in de finale en tien minuten voor tijd maakten de Duitsers de winnende derde.![]()
Moet wel bij vermelden dat Puskas geblesseerd was. Das wunder von Bern. Net zo'n voetbaltrauma als wij in 74.
Ja maar dat zeg ik net. Hongarije won met 7-3 op het WK dat de Duitsers wonnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maarja, in dit geval spelen ze tegen een spanje wat superieur is aan hoe die engelsen momenteel spelen
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:20 schreef Jimbo het volgende:
Stukje metooquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
NOS kennende gaan we de huldiging van de finale ook niet zien. Vlaggetjeszender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |