omdat het een Ajacied was?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Belg.
Sonck stront in beeld. @:powerloungen
Dochter van Sonck bohhhhquote:Op zondag 14 juli 2024 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat het een Ajacied was?
Moest toen der tijd concurreren met Zlatangod. Natuurlijk misluk je dan in Ajax.
Andere zenders lopen gigantisch achter.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
NOS kijken.Kijk op de Belg of BBC
Mijn ervaring zegt dat de Belg gelijkloopt met de NOS want als er gescoord werd zie ik paar seconden later de "jaaaaaaaaaa' reactiesquote:
okquote:
dankjequote:Op zondag 14 juli 2024 20:46 schreef Coco het volgende:
Namens het mod en fa team wens ik iedereen veel plezier met deze laatste wedstrijd van het EK
Uiteraard half dronkenquote:Op zondag 14 juli 2024 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Belg.
Sonck stront in beeld. @:powerloungen
RTVE, wellicht hetzelfde?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij kan ik hier de Spanjaard ook ontvangen. Zijn de uitzendrechten bij TVE? geen idee.
ze deed meequote:Op zondag 14 juli 2024 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of je de affaire met de Japanse al hebt opgebiecht aan Kim
Het is maar waar je je mee bezig houdtquote:Op zondag 14 juli 2024 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die vanavond juichen voor Engeland hebben een kleine piemel.
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij kan ik hier de Spanjaard ook ontvangen. Zijn die niet lekker nat? geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |