SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ziener.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We bewegen langzaam naar het moment dat Zwitserland toe gaat slaan. Ndoye, Vargas en Embolo hebben zich allemaal meer laten zien dan heel Engeland bij elkaar.
Nee, nóg een verlenging trek ik echt niet meer.quote:
Dat was wel mooi jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:33 schreef Kriegel het volgende:
Hij trapte dat bekertje echt geniaal hoog weg trouwens
Ik zit niet op mijn laptop.quote:
Zijn ze al een paar dagen mee bezig hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
De Britse rioolpers staat klaar om wagonladingen stront over Southgate uit te storten en terecht.
Tijd voor Conor Gallagher.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tijd voor de briljante wissels van geniale topcoach Southgate
Liever niet.quote:
Heel vervelend mannetje aan het worden, even buiten of deze wissel handig zou zijn of niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:34 schreef T3hTommay het volgende:
Bellinglul vindt zich hier te goed voor.
Ja, ik was dus even buiten de straat aan het aangeven na de storm van vanmiddag. Ineens valt er een doelpunt, dat verwacht je ook niet.quote:
Toch nietquote:
of toch nietquote:
Of Turkije of Engelandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwitserland of Nederland in de finale. Als je dat had voorspeld werd je ook voor gek verklaard.
Turkije zou ook wel grappig zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwitserland of Nederland in de finale. Als je dat had voorspeld werd je ook voor gek verklaard.
Denk het ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige hier ben die voor Engeland is
Imca Marina.quote:
Ga nog eens naar buitenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik was dus even buiten de straat aan het aangeven na de storm van vanmiddag. Ineens valt er een doelpunt, dat verwacht je ook niet.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef Zorro het volgende:
En Saka blijft maar staan. Het lijkt Depay wel.
laat maarquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik was dus even buiten de straat aan het aangeven na de storm van vanmiddag. Ineens valt er een doelpunt, dat verwacht je ook niet.
Hehehe, hij heeft nu letterlijk één ding goed gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:35 schreef Zorro het volgende:
Saka maar in, met dat suffe Engeland.quote:
Ja dat ging niet helemaal goed.quote:
Waarom niet? Ga je niet Nederland kijken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geen tijd voor verlenging verdomme.
Is het dan nu jouw of mijn schuld dat er een verlenging aankomt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Ga nog eens naar buiten
Ik wil even wat testen
Topspeler die Saka. Net als Depay. Je snapt toch wel dat ik dat bedoelde?quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het dan nu jouw of mijn schuld dat er een verlenging aankomt?
Hij doet er alleen niks mee met al die ruimte en acties. Behalve de goal dan. Erg vreemd hoe hij hem consequent verkeerd voortrektquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:37 schreef KingRoland het volgende:
Saka speelt een uitstekende wedstrijd. De Zwitsers worden constant afgemaakt op die kant van Saka kapot gemaakt.
Toppers, allebeiquote:
RIPquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Saka saka saka maar lekker door door door
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nu nog even 2-1 en dan is mijn scorito deze kwart finale 3/3.
Mijn pa is Spaans, mijn ma Engels. We wonen in Nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Had jij niet van elk land op het EK familieleden?
Ik had ook 2 uit 2, maar had Zwitserland op 0-2 helaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
@KingRoland las doritoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oi carambaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Mijn pa is Spaans, mijn ma Engels. We wonen in Nederland
Stukje Benidormquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Dus heb 3 kansen voor kampioen
Dus een Nederland-Engeland en daarna een Spanje-Engeland zou voor jou wel heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Engeland is geen kans voor kampioen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer bij jullie thuis?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Heeft hij uitgebreid voorbereidquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:42 schreef Kriegel het volgende:
Kan die vent nou nooit eens ophouden over spelers te vertellen?
Gras is groenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de Belg gaat iets gruwelijks mis
Gohquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja of Spanje - Nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus een Nederland-Engeland en daarna een Spanje-Engeland zou voor jou wel heel leuk zijn.
Kies je zelf voorquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
er praat iemand door de stream heen
Philip voor Brussel horen jullie mij 1 2 1 2 1 2
gohquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Regie zit er doorheen te praten.quote:
Excuse me for sharing.quote:
ja 209 jaar geleden pasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja dit is de politiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
hallo hier is de brandweer,
hahaha
hoort u mij?
Al sinds 1830 maar oke.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jawel, maar moet nog eten en naar kroeg fietsen voor 21u enzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:38 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Waarom niet? Ga je niet Nederland kijken?
Eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:44 schreef Nober het volgende:
Ze beslissen het maar in reguliere speeltijd. Ik ga de verlenging niet kijken.
Ze luisteren niet naar je denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:44 schreef Nober het volgende:
Dacht in 1830.quote:
Ga je oranje tompoucen oppeuzelen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:44 schreef Nober het volgende:
Wij hebben Nederlandse tijd gegetenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar moet nog eten en naar kroeg fietsen voor 21u enzo.
Niet op je zolderkamer kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar moet nog eten en naar kroeg fietsen voor 21u enzo.
Nja. Hmm. Vanaf 1815 was het al rommelen toch?quote:
Die kan er echt geen kut van.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:46 schreef Qarrad het volgende:
Die Ndoye heeft net iets teveel zelfvertrouwen
Was bij festival (naast mijn huis) tot uur of 18.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:45 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Wij hebben Nederlandse tijd gegetenhalf 6
Dit gaat helemaal nergens over nee.quote:
Dat was de strafschop van Jaap Stam?quote:
Wacht maar tot Nederland zo moet spelen.quote:
In Spanje lachen ze hierom.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:45 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Wij hebben Nederlandse tijd gegetenhalf 6
Zeer goed mogelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was de strafschop van Jaap Stam?
Wij lachen dan weer om hun werkloosheidcijfers.quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wil je Oranje liever tegen Engeland of Zwitserland zien?
We moeten ons toch vermaken tot 21:00quote:
Fijne avond maat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga me even omkleden en dan de kroeg in![]()
Zin in m'n patatje oorlog.
Fijne wedstrijd allen
Groeten aan Fullkrugquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Fijne wedstrijd allen
De mensen die een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht krijgen iig waar voor hun geld!quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Fijne wedstrijd allen
Nou missen..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Missen we Jeroen Stekelenburg op de middenstip.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Missen we Jeroen Stekelenburg op de middenstip.
airfryer mag ookquote:
Tijd ja, maar waar...?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De mensen die een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht krijgen iig waar voor hun geld!
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie ook kampioen wordt, het zal kampioen van de armoe zijn. Hoe dat Frankrijk met kanjer voetbal in de halve finale komt is al een godswonder. Die Engelsen horen ook niet thuis in de kwart finale.
Als een drie uur marathon optreden van de jostiband.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De mensen die een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht krijgen iig waar voor hun geld!
Heb ik ook niet, ik moet het met een oven doen.quote:
Tja het zijn nu eenmaal de behoudende sterren die in de finales terechtkomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie ook kampioen wordt, het zal kampioen van de armoe zijn. Hoe dat Frankrijk met kanjer voetbal in de halve finale komt is al een godswonder. Die Engelsen horen ook niet thuis in de kwart finale.
Schreeuw niet zo idioot.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
OPSTELLINGEN ZIJN BINNEN.
KIJK SNHEEEEEEEEEEELN..
Kom naar mijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik moet het met een oven doen.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
OPSTELLINGEN ZIJN BINNEN.
KIJK SNHEEEEEEEEEEELN..
Ook die spelen niet de sterren van de hemel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Of Nederland/Zwitserlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Deze NOS presentatrice heb ik nog NOOIT gezien
Lekker hè?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Gakpoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is ook niet echt een ster dit WK of mis ik wat? Keeper van Georgië was wel top en die 16 jarige bij Spanje is leuk.
Dan kijk je nooit sportjournaalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Er is geen WKquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is ook niet echt een ster dit WK of mis ik wat? Keeper van Georgië was wel top en die 16 jarige bij Spanje is leuk.
Nederlandquote:
Eerst even wat laten zien tegen een redelijk land.quote:
Waardeloos tegen Polenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Waardeloze wedstrijd tegen Polen
Matig tegen Frankrijk
Strontpot tegen Oostenrijk
Matig tot redelijk tegen Roemenië.
Koeman is een drinkerquote:
In de finale dusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eerst even wat laten zien tegen een redelijk land.
Geluk dwing je afquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Matig tegen Frankrijk
Voetbal zelf kan je wel opdoeken als dat een ''Ster'' is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is alleen Spanje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Goed tegen Polenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Matig tegen Frankrijk
En geld voor de kapitein die in een fles zit!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:56 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
En ook nog een elektrische fiets en ook nog genoeg geld voor de reeperbahn. Held!
Gewoon eruit trekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even uitgebreid mijn neusharen trimmen denk ik. Kriebelt een beetje allen.
Misschien dreigt ie zo'n rapgedrocht te maken over Koemanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus niks van. Zou hij Koemam chanteren of zo?
Als ze de Mazasaki er staat gaan we op mijn kosten maatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En geld voor de kapitein die in een fles zit!
Reeperbahn nog nooit geweest
Hoeveel heb jij al op?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Goed tegen Polen
Prima tegen Frankrijk
Oké tegen Oostenrijk
Fabelachtig tegen Roemenië
Dat hebben we vaker gedacht, ging meestal foutquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:59 schreef MoreDakka het volgende:
Engeland moet dus makkelijk te pakken zijn voor Nederland
Doet zij in ventilatoren?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef takura het volgende:
[ x ]
Stukje Sydney Sweeney voor in de pauze.
Is nog over van de TT, daar drinken wij altijd Amstel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is nog over van de TT, daar drinken wij altijd Amstel.
Radler 0.0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |