Kom naar mijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik moet het met een oven doen.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
OPSTELLINGEN ZIJN BINNEN.
KIJK SNHEEEEEEEEEEELN..
Ook die spelen niet de sterren van de hemel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Of Nederland/Zwitserlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Deze NOS presentatrice heb ik nog NOOIT gezien
Lekker hč?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Gakpoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is ook niet echt een ster dit WK of mis ik wat? Keeper van Georgië was wel top en die 16 jarige bij Spanje is leuk.
Dan kijk je nooit sportjournaalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Er is geen WKquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is ook niet echt een ster dit WK of mis ik wat? Keeper van Georgië was wel top en die 16 jarige bij Spanje is leuk.
Nederlandquote:
Eerst even wat laten zien tegen een redelijk land.quote:
Waardeloos tegen Polenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Waardeloze wedstrijd tegen Polen
Matig tegen Frankrijk
Strontpot tegen Oostenrijk
Matig tot redelijk tegen Roemenië.
Koeman is een drinkerquote:
In de finale dusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eerst even wat laten zien tegen een redelijk land.
Geluk dwing je afquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Matig tegen Frankrijk
Voetbal zelf kan je wel opdoeken als dat een ''Ster'' is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is alleen Spanje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Goed tegen Polenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland.
Matig tegen Frankrijk
En geld voor de kapitein die in een fles zit!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:56 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
En ook nog een elektrische fiets en ook nog genoeg geld voor de reeperbahn. Held!
Gewoon eruit trekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even uitgebreid mijn neusharen trimmen denk ik. Kriebelt een beetje allen.
Misschien dreigt ie zo'n rapgedrocht te maken over Koemanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus niks van. Zou hij Koemam chanteren of zo?
Als ze de Mazasaki er staat gaan we op mijn kosten maatje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En geld voor de kapitein die in een fles zit!
Reeperbahn nog nooit geweest
Hoeveel heb jij al op?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Goed tegen Polen
Prima tegen Frankrijk
Oké tegen Oostenrijk
Fabelachtig tegen Roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |