quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Missen we Jeroen Stekelenburg op de middenstip.
airfryer mag ookquote:
Tijd ja, maar waar...?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De mensen die een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht krijgen iig waar voor hun geld!
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie ook kampioen wordt, het zal kampioen van de armoe zijn. Hoe dat Frankrijk met kanjer voetbal in de halve finale komt is al een godswonder. Die Engelsen horen ook niet thuis in de kwart finale.
Als een drie uur marathon optreden van de jostiband.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
De mensen die een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht krijgen iig waar voor hun geld!
Heb ik ook niet, ik moet het met een oven doen.quote:
Tja het zijn nu eenmaal de behoudende sterren die in de finales terechtkomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie ook kampioen wordt, het zal kampioen van de armoe zijn. Hoe dat Frankrijk met kanjer voetbal in de halve finale komt is al een godswonder. Die Engelsen horen ook niet thuis in de kwart finale.
Schreeuw niet zo idioot.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
OPSTELLINGEN ZIJN BINNEN.
KIJK SNHEEEEEEEEEEELN..
Kom naar mijquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik moet het met een oven doen.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
OPSTELLINGEN ZIJN BINNEN.
KIJK SNHEEEEEEEEEEELN..
Ook die spelen niet de sterren van de hemel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Of Nederland/Zwitserlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Spanje vind ik de enige waardige kampioen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Deze NOS presentatrice heb ik nog NOOIT gezien
Lekker hè?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Deze NOS presentatrice heb ik nog NOOIT gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |