SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
pollAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Geen idee. Is dat niet juist voor in de ochtend?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende: [..]
Nog wel eerst ijsbadje gedaan toch?
Net voor tijd erin. Als dat voor de penalties is hoop ik dat ie mist.quote:
Heb je een resultaatplee?quote:
had je beter wel kunnen doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gepost.
Ga lekker chips vreten joh, dik varken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook Flitsbezorger is geen echte man als user @:KingRoland en probeert zijn blunder te verdoezelen.
Slappe zak.
Nu durf je wel he.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ga lekker chips vreten joh, dik varken.
Ek 2016 was ook zo ongeveer, toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef Fleischmeister het volgende:
Zou toch grappig zijn als Portual EK wordt met 4 keer 0-0 en pingels
3x0-0 en pingels en hattrick Ronaldo tegen NLquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef Fleischmeister het volgende:
AIVD, lees je mee?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef Evangelion het volgende:
[..]
3x0-0 en pingels en hattrick Ronaldo tegen NL
Ronaldo is de vader van ons allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef byah het volgende:
Het voelt een beetje alsof Ronaldo alleen speelt omdat hij de zoon van de coach is.
Duitsland alsnog doorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Reijnders had hem gemaakt.
Jammer dat deze kutlanden niet allebei kunnen verliezen.
Vind ik niks grappigs aan nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef Fleischmeister het volgende:
Dat de nummer 2 blijft liggen ipv direct ondergedompeld te worden.quote:
Behalve dan TIEN JAAR GELEDENquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
wissels voor de penals mislukken toch altijd
quote:
Oranjebewaarderquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Keeper heeft nu natuurlijk wel het juiste gevoel te pakken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef TLC het volgende:
Twee keer achter elkaar winnen met penalties zou wel erg knap zijn
Deze wissel mislukte letterlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Unicum?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef TLC het volgende:
Twee keer achter elkaar winnen met penalties zou wel erg knap zijn
Wat voel ik me gelukkig dat ik dat nog NOOIT gezien heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
IK WEEEEEEEEEEEEET NUUU DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAAT @:FLIPPINGCOIN
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:30 schreef Fleischmeister het volgende:
Is dat alweer tien jaar geleden...quote:
Ronaldo neemt de laatste.quote:
Lucky Portugalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Haha dat gejuich bij het winnen van de tos.
toch leuk dat ze het kunnen zienquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Geliked voor de zeer terechte Tong-emoji.quote:
Zet het doel op de middenstip...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Jaquote:
Portugees uiteraard.quote:
Aha! Heb ik niet, tenzij de productie dermate groot is dat het niet in de watervoorraad pastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat de nummer 2 blijft liggen ipv direct ondergedompeld te worden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis. Net op tijd voor de penaltyserie.
Waarschijnlijk spannender dan de wedstrijd.quote:
nou toen in Oekraine was nog even slechterquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Als de Fransen eruit gaan hebben ze wel echt een waardeloos toernooi gehad. Alleen tegen Nederland redelijk gespeeld.
Een beetje laag in de hoek schieten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een heel vreemd moment om te masturberen de penalty's beginnen bijna
Eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dat camerashot zo kut
Alsof je fucking fifa speelt
Jij houdt toch van een sim?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Destijds ook 23, kan geen toeval meer zijn.quote:
eensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat inhouden moeten ze verbieden hoor.
KNBBquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:36 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom wordt er niet gehandhaafd op die aanloopregel
Vind het een stuk beter te zien zo dan nromaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
ahaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je alleen niet volledig stilstaan.
Hélčneke of Noa willen (nog) niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:38 schreef Wotte het volgende:
Missen wel echt een goede commentator in Nederland.
Hoe oud is hij ook alweer?quote:
Dan gewoon allebei eruit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:38 schreef GGMM het volgende:
Als ze alle 11 raak schieten moeten de wisselspelers
En dan de bondscoach.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:38 schreef GGMM het volgende:
Als ze alle 11 raak schieten moeten de wisselspelers
En dan Figo, in pak.quote:
Als voetbal cabaret wordt haak ik afquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:41 schreef Vis1980 het volgende:
Mogen commentatoren niet meer grappig zijn oid?
Er zat vast nog een ruimte tussen enorm saai en cabaret.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |