Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:14 schreef VoMy het volgende: [..] De FvD houdt de PVV scherp op rechts, kan nu wel juist de val van het kabinet inleiden.
Al besproken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2, dames en heren. Lekker twitteren!
Kan toch echt niet. Wat een clown.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
Hij moet nog wennen aan zijn nieuwe rol als regeringspartij?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan toch echt niet. Wat een clown.
Check de PI.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallen![]()
Maar dit kabinet is sowieso geen lang leven beschoven beschoren. Dat was vantevoren al duidelijk, en nu al helemaal.
Net als al die talkshows, en dan ook nog veel langer dan 2 weken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
😱quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisteren
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:24 schreef nostra het volgende:
Hoop voor Schoof dat dat sporthorloge van hem niet automatisch 112 belt als bepaalde drempelwaardes worden overschreden.
Is het ooit anders geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Document1 het volgende:
Die wallen van Schoof hebben wel 6 weken vakantie nodig denk ik.
Jij denkt dat ze dat niet altijd al het geval vond?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Mona bedenkt dat zij zichzelf een betere premier vindt dan Schoof
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Was er nog iemand die twijfelde aan het droevige niveau van dit debat?
Welke inhoud dient er besproken te worden?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.
Oppositie heeft ook echt niks te melden behalve wat gezeur op de man af.
Het is ook een ambtenaar, geen politicus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:24 schreef Rnie het volgende:
Nu Rutte 3 maanden werkloos is kan hij best een cursus debatteren geven aan Schoof.
Dit gaat echt zo snel klappen, maar je ziet nu al dat Wilders zich buiten dit kabinet gaat plaatsen als het gebeurt: "Niet mijn keus als premier, het was goed gegaan als ik het zelf had gedaan maar dat wilde de rest niet. Niet mijn schuld mieperdemiep"quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke inhoud dient er besproken te worden?
Het kabinet met de LPF denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Wat is het record dan van het vallen van een kabinet dan?
Hmmm....op de man af...wat was die Tweet van Wilders ook al weer? Oh ja, "Slappe hap" over Schoof. Ik zie het verschil inderdaad, de klasse straalt van de PVV af.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.
Oppositie heeft ook echt niks te melden behalve wat gezeur op de man af.
Er is geen regeerakkoord.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.
Jeeej. pvv nog meer zetels.quote:
Oh jawel, maar ik ben vooral benieuwd wanneer het mes in de rug geplaatst wordtquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat niet altijd al het geval vond?
Dat er niet is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.
Mona is irrelevant daarin, VVD en NSC gaan nooit akkoord met een BBB kandidaat als MP. De messen staan al in Schoofs rug gezien Wilders tweet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben vooral benieuwd wanneer het mes in de rug geplaatst wordt
Gossie, timmermans, jetten, dassen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmm....op de man af...wat was die Tweet van Wilders ook al weer? Oh ja, "Slappe hap" over Schoof. Ik zie het verschil inderdaad, de klasse straalt van de PVV af.
Uiteraard. Want als dit valt ligt de schuld volgens de kiezers bij Timmermans (een van de weinige fatsoenlijke debaters de afgelopen dagen)quote:
Ok, dus op de man vind je nu ineens wel ok maar hullie doen het met meer en dat is wel een probleem? Bijzonder wel weer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, timmermans, jetten, dassen.
1 twittert van 'wilders op de man, wilders op de man!'
Welke dan?quote:
Duh.quote:
Wat moeten ze daar inhoudelijk over zeggen dan, dat het taalkundig mooi is opgeschreven of zo? Er valt weinig inhoudelijk te worden zolang er geen concrete plannen op tafel liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaring dan, je weet wat ik bedoel.
Dat zeg ik niet he. Dat maak jij er weer van met je kortzichtigheid. Begrijpend lezen overgeslagen zeker op de basisschool?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus op de man vind je nu ineens wel ok maar hullie doen het met meer en dat is wel een probleem? Bijzonder wel weer.
Het inhoudelijke regeerakkoord komt in september en dan komt daar ook een debat over. Nu gaat het in feite over het voorstellen van de poppetjes en nergens anders over, want over het hoofdlijnenakkoord hebben ze het al gehad en daar moesten Wilders, Van der Plas, Omtzigt en Yeşilgöz op antwoorden, want met de vorming van dat akkoord heeft Schoof niks te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaring dan, je weet wat ik bedoel.
Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is ook een ambtenaar, geen politicus.
Wat tijd gunnen mag best.
Kun je wel leuk met emo.gif gaan lopen strooien, maar er is inhoudelijk weinig tot niets om te bespreken. Er is een coalitieakkoord, waar Schoof niets mee te maken heeft.quote:
Bij nieuwe verkiezingen gaat Geert al helemaal geen meerderheid meer vinden.quote:
@Hanca weet dat wel. Iets met Colijn en 2 dagen meen ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Wat is het record dan van het vallen van een kabinet dan?
Wie wel?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij nieuwe verkiezingen gaat Geert al helemaal geen meerderheid meer vinden.
Zou zeker kunnen. Wilders' politiek is helemaal niet gemaakt om verantwoordelijkheid te nemen. Nu met gestrekt been op Schoof in gaan en vervolgens uitgebreid gaan uitleggen dat hij zelf van Omtzigt geen premier mocht worden en dan gaan met die campagnebanaan.quote:
Dus is er inhoudelijk wel iets om te bespreken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je wel leuk met emo.gif gaan lopen strooien, maar er is inhoudelijk weinig tot niets om te bespreken. Er is een coalitieakkoord, waar Schoof niets mee te maken heeft.
Genoeg opties te bedenken, maar die zijn altijd zonder Geert.quote:
Dat debat is al in mei geweest, slimmen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus is er inhoudelijk wel iets om te bespreken.
Maar zoals gebruikelijk wil links niet op de inhoud, want dan worden ze weggeveegd en dat weten ze dondersgoed, dus gaan ze op de man hakken.
Poppenkastje.
Spijker op de kopquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen. Wilders' politiek is helemaal niet gemaakt om verantwoordelijkheid te nemen. Nu met gestrekt been op Schoof in gaan en vervolgens uitgebreid gaan uitleggen dat hij zelf van Omtzigt geen premier mocht worden en dan gaan met die campagnebanaan.
Dus Wilders is links? Want de enige die vol op de man gaat is Wilders en dat nog buiten de Kamer ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar zoals gebruikelijk wil links niet op de inhoud, want dan worden ze weggeveegd en dat weten ze dondersgoed, dus gaan ze op de man hakken.
Poppenkastje.
Ja dat blijktquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar zoals gebruikelijk wil links niet op de inhoud, want dan worden ze weggeveegd
Colijn V 16 dagen volgens wikipediaquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Hanca weet dat wel. Iets met Colijn en 2 dagen meen ik.
Dat is toch onderliggend voor het te schrijven regeerakkoord?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je wel leuk met emo.gif gaan lopen strooien, maar er is inhoudelijk weinig tot niets om te bespreken. Er is een coalitieakkoord, waar Schoof niets mee te maken heeft.
Niet met de regering.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukkig ging rechts wel op de inhoud en niet hakken op de man. NIet alleen in de kamer, maar ook op Twitter.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Poppenkastje.
2 dagen: https://nl.m.wikipedia.or(...)inet%20te%20formeren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Colijn V 16 dagen volgens wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_kabinetten
Volgens mij was de post die het meeste likes kreeg in het vorige topic, de post die inging over Timmermans en Bontebal die trachten fatsoenlijk te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, hij gedraagt zich net zo. En dus is de hele Kamer niet meer dan een kleuterklas.
En dat wordt dan ook nog met luid applaus ontvangen hier
Deze constructie geeft inderdaad ultiem ruimte aan Wilders om zich toch weer als slachtoffer te presenteren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het was ook wel dom om Wilders een premier te maken.
Een paar vodjes papier waar niks in staat, en waar de vertegenwoordigers van de hardwerkende Nederlander maandenlang over hebben gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Poppenkastje.
De koninging van de genuanceerde inhoudelijke antwoorden Van der Plas met haar koning Wilders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat blijkt
God wat hebben we veel genuanceerde inhoudelijke antwoorden gezien van de coalitie de afgelopen maanden
Heb het idee dat hij niet eens meer echt iets anders kan dan overal maar kansloos tegenaan schoppen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
![]()
Die Wilders geweldig. Blijft perfect in zijn rol
Het is alsof de VVD en NSC zeggen "Not my monkeys, not my circus". Wel opvallend.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De koninging van de genuanceerde inhoudelijke antwoorden Van der Plas met haar koning Wilders.
De andere twee zwegen.
Ja, het is bespottelijk hoe Dilan en Omtzigt hun ziel en ruggengraat hebben verkochtquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De koninging van de genuanceerde inhoudelijke antwoorden Van der Plas met haar koning Wilders.
De andere twee zwegen.
Was er iets om te verkopen? Daar was ik mij niet van bewustquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is bespottelijk hoe Dilan en Omtzigt hun ziel en ruggengraat hebben verkocht
Maar dat deden ze niet, zij zijn juist net zo goed aanjagers van dezelfde poppenkast. Die mensen houden zichzelf dus voor de gek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij was de post die het meeste likes kreeg in het vorige topic, de post die inging over Timmermans en Bontebal die trachten fatsoenlijk te doen.
Gegijzeld door het idee van "premier Timmermans"quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is bespottelijk hoe Dilan en Omtzigt hun ziel en ruggengraat hebben verkocht
Nou ja,. Faber heeft de omvolkingstheorie moeten inslikken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij niet eens meer echt iets anders kan dan overal maar kansloos tegenaan schoppen.
Compleet vergeten wat voor verantwoordelijkheden en normen en waarden er bij een kabinet komen kijken.
Straks gaat ie hamsterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Deze premier lijkt me wel makkelijk om een persiflage van te doen, met die handgebaren de hele tijd.
Hij schudt ook vaak en veel met zn hoofdquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
Deze premier lijkt me wel makkelijk om een persiflage van te doen, met die handgebaren de hele tijd.
Hij schoof alles naar binnenquote:
We aim to pleasequote:Op donderdag 4 juli 2024 12:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Toch even naar POL getogen om te checken of slappe hap wel in de tt staat.
*brrrr*quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
Tijd voor de BBB-mevrouw om hardgekookte eieren te gaan inslaan.
Jaa, daarom heb ik de post ook aangepast. Ik zat met Wilders in mijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |