Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:14 schreef VoMy het volgende: [..] De FvD houdt de PVV scherp op rechts, kan nu wel juist de val van het kabinet inleiden.
Al besproken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2, dames en heren. Lekker twitteren!
Kan toch echt niet. Wat een clown.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
Hij moet nog wennen aan zijn nieuwe rol als regeringspartij?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan toch echt niet. Wat een clown.
Check de PI.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallen![]()
Maar dit kabinet is sowieso geen lang leven beschoven beschoren. Dat was vantevoren al duidelijk, en nu al helemaal.
Net als al die talkshows, en dan ook nog veel langer dan 2 weken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
😱quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisteren
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:24 schreef nostra het volgende:
Hoop voor Schoof dat dat sporthorloge van hem niet automatisch 112 belt als bepaalde drempelwaardes worden overschreden.
Is het ooit anders geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Document1 het volgende:
Die wallen van Schoof hebben wel 6 weken vakantie nodig denk ik.
Jij denkt dat ze dat niet altijd al het geval vond?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Mona bedenkt dat zij zichzelf een betere premier vindt dan Schoof
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Was er nog iemand die twijfelde aan het droevige niveau van dit debat?
Welke inhoud dient er besproken te worden?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.
Oppositie heeft ook echt niks te melden behalve wat gezeur op de man af.
Het is ook een ambtenaar, geen politicus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:24 schreef Rnie het volgende:
Nu Rutte 3 maanden werkloos is kan hij best een cursus debatteren geven aan Schoof.
Dit gaat echt zo snel klappen, maar je ziet nu al dat Wilders zich buiten dit kabinet gaat plaatsen als het gebeurt: "Niet mijn keus als premier, het was goed gegaan als ik het zelf had gedaan maar dat wilde de rest niet. Niet mijn schuld mieperdemiep"quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke inhoud dient er besproken te worden?
Het kabinet met de LPF denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Wat is het record dan van het vallen van een kabinet dan?
Hmmm....op de man af...wat was die Tweet van Wilders ook al weer? Oh ja, "Slappe hap" over Schoof. Ik zie het verschil inderdaad, de klasse straalt van de PVV af.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.
Oppositie heeft ook echt niks te melden behalve wat gezeur op de man af.
Er is geen regeerakkoord.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.
Jeeej. pvv nog meer zetels.quote:
Oh jawel, maar ik ben vooral benieuwd wanneer het mes in de rug geplaatst wordtquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat niet altijd al het geval vond?
Dat er niet is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit moet over het regeerakkoord gaan.
Mona is irrelevant daarin, VVD en NSC gaan nooit akkoord met een BBB kandidaat als MP. De messen staan al in Schoofs rug gezien Wilders tweet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben vooral benieuwd wanneer het mes in de rug geplaatst wordt
Gossie, timmermans, jetten, dassen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmm....op de man af...wat was die Tweet van Wilders ook al weer? Oh ja, "Slappe hap" over Schoof. Ik zie het verschil inderdaad, de klasse straalt van de PVV af.
Uiteraard. Want als dit valt ligt de schuld volgens de kiezers bij Timmermans (een van de weinige fatsoenlijke debaters de afgelopen dagen)quote:
Ok, dus op de man vind je nu ineens wel ok maar hullie doen het met meer en dat is wel een probleem? Bijzonder wel weer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, timmermans, jetten, dassen.
1 twittert van 'wilders op de man, wilders op de man!'
Welke dan?quote:
Duh.quote:
Wat moeten ze daar inhoudelijk over zeggen dan, dat het taalkundig mooi is opgeschreven of zo? Er valt weinig inhoudelijk te worden zolang er geen concrete plannen op tafel liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaring dan, je weet wat ik bedoel.
Dat zeg ik niet he. Dat maak jij er weer van met je kortzichtigheid. Begrijpend lezen overgeslagen zeker op de basisschool?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus op de man vind je nu ineens wel ok maar hullie doen het met meer en dat is wel een probleem? Bijzonder wel weer.
Het inhoudelijke regeerakkoord komt in september en dan komt daar ook een debat over. Nu gaat het in feite over het voorstellen van de poppetjes en nergens anders over, want over het hoofdlijnenakkoord hebben ze het al gehad en daar moesten Wilders, Van der Plas, Omtzigt en Yeşilgöz op antwoorden, want met de vorming van dat akkoord heeft Schoof niks te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verklaring dan, je weet wat ik bedoel.
Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is ook een ambtenaar, geen politicus.
Wat tijd gunnen mag best.
Kun je wel leuk met emo.gif gaan lopen strooien, maar er is inhoudelijk weinig tot niets om te bespreken. Er is een coalitieakkoord, waar Schoof niets mee te maken heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |