abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 09:32:37 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214139903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[..]
Oppositie voer je op de inhoud, niet op basis van een persoonlijke mening iemand onderuit proberen te halen of stemming te maken. Vooral dat stemming maken is nogal gevaarlijk uit linkerhoek, we hebben in het verleden kunnen zien wat daarvan de gevolgen zijn. Daarbij snap ik niet waarom RTL oppositie zou moeten voeren. Als de RTL zo graag een nieuwtje wil brengen over hoofddoeken zouden ze eens aandacht kunnen geven aan de vrouwen die dat ding niet om willen doen maar verplicht worden, de andere kant van de medaille die keer op keer genegeerd wordt, nee want de hoofddoek kan alleen maar iets goeds zijn en iedereen die een andere mening heeft is fout.
Wilders mocht ook graag schelden en stampvoetend en doen en op letterlijk elke slak zout leggen, liefst met een motie van wantrouwen er achter aan ik verwacht dat hij dit nu heftig terug gaat krijgen

Kijken of ze zich staande weten te houden

Of het nu in het landsbelang is kunnen we over in discussie maar er nu ineens over gaan klagen is wat hypocriet hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:32:46 #102
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214139904
quote:
Maar ze is er zelf niet zo van. En door. Gezever om niks.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_214139907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is? :') Manmanman..... Dit was ook echt wel te verwachten...
Goh je vraagt naar de bekende weg en krijgt het verwachte antwoord.

Sterkte meid.
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:37:36 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214139937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[..]
Oppositie voer je op de inhoud, niet op basis van een persoonlijke mening iemand onderuit proberen te halen of stemming te maken. Vooral dat stemming maken is nogal gevaarlijk uit linkerhoek, we hebben in het verleden kunnen zien wat daarvan de gevolgen zijn. Daarbij snap ik niet waarom RTL oppositie zou moeten voeren. Als de RTL zo graag een nieuwtje wil brengen over hoofddoeken zouden ze eens aandacht kunnen geven aan de vrouwen die dat ding niet om willen doen maar verplicht worden, de andere kant van de medaille die keer op keer genegeerd wordt, nee want de hoofddoek kan alleen maar iets goeds zijn en iedereen die een andere mening heeft is fout.
Oh je mag oppositie voeren, maar alleen op de manier zoals de PVV dat leuk vind. _O-
pi_214139963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik ben een linkse rakker en ook niet zo van de hoofddoeken uit religieuze dwang.
Als minister had ik het waarschijnlijk niet gezegd, gezien ik iedereen moet representeren.
Als je iedereen moet representeren dan representeer je niemand.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:41:06 #106
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214139964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
De reactie van Faber is niet minister waardig. Er is een reden dat de term politiek correct bestaat. Je uitspraken dien je aan te passen, zodat niemand zich gekwetst voelt. Of je het nu wil of niet, je bent als minister een voorbeeld functie en daarbij ben je minister van namens alle Nederlanders.
Maar als je de PVV (en eventueel hun aanhangers) uitmaakt voor fascisten of bruinhemden dan is dat wel politiek correct? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:41:11 #107
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_214139965
Altijd wel verbazingwekkend hoe sommigen vrouwenonderdrukking goed praten.
De Hidjab is vrouwenonderdrukking.

En als je zegt, "Maar dat is hun geloof"
Dan moet de man ook aan de Hidjab, want officieel moet de man dat ook dragen.
Doen ze massaal niet omdat het ze niet uit komt, maar officieel horen ze het wel te dragen, maar vrouwen hebben daarin geen keus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zoddie op 03-07-2024 09:50:41 ]
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:41:53 #108
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_214139969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maar als je de PVV (en eventueel hun aanhangers) uitmaakt voor fascisten of bruinhemden dan is dat wel politiek correct? :')
Vergeet Tokkies niet.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 09:44:28 #109
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214139985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Nou vond Wilders het politiek correcte altijd vreselijk vervelend, dus ik neem aan dat men het bij de PVV niet bijzonder vervelend vindt daarvoor uitgemaakt te worden. Je moet immers niet policor willen doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214140000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:56 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Of als denk een minister levert: ik ben niet zo van het zichtbare haar bij vrouwen.

Gewoon ridicuul
Dat is wat meer ridicuul, want dat is een stelling die wat meer botst met de normen en waarden die de meerderheid in NL heeft.
pi_214140033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wilders mocht ook graag schelden en stampvoetend en doen en op letterlijk elke slak zout leggen, liefst met een motie van wantrouwen er achter aan ik verwacht dat hij dit nu heftig terug gaat krijgen

Kijken of ze zich staande weten te houden

Of het nu in het landsbelang is kunnen we over in discussie maar er nu ineens over gaan klagen is wat hypocriet hoor
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oh je mag oppositie voeren, maar alleen op de manier zoals de PVV dat leuk vind. _O-
Klopt, Wilders, maar dat is toch nog altijd niet RTL nieuws? Jullie hebben het over oppositie voeren als het "grote argument" maar hebben nog altijd niet door dat het RTL is die dit pusht, RTL is geen oppositie partij, RTL is een nieuwsmedium die geen stemming dient te maken. Waar is de vraag over eerwraak aan een GL/PVDA politicus? Waar is de vraag over de vrouwen die onderdrukt worden met de hoofddoekjes gesteld aan de hoofddoekjes in de 2e kamer? Lijken mij zeer interessante vragen, vragen die je nooit hoort vanuit de media, want het is vooral bij de PVV dat er een stemming gemaakt dient te worden, en het oogklep volk ziet het weer eens niet of wilt het gewoon niet zien.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214140034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:41 schreef Zoddie het volgende:
Altijd wel verbazingwekkend hoe sommigen vrouwenonderdrukking goed praten.
De Hidjab is vrouwenonderdrukking.

En als je zegt, maar dat is hun geloof, dan moet de man ook aan de Hidjab, want officieel moet de man dat ook dragen.
Doen ze massaal niet omdat het ze niet uit komt, maar officieel horen ze het wel te dragen, maar vrouwen hebben daarin geen keus.
Genoeg vrouwen die vrijwillig er voor kiezen om hoofdbedekking te dragen.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 09:50:56 #113
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214140042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[..]
Klopt, Wilders, maar dat is toch nog altijd niet RTL nieuws? Jullie hebben het over oppositie voeren als het "grote argument" maar hebben nog altijd niet door dat het RTL is die dit pusht, RTL is geen oppositie partij, RTL is een nieuwsmedium die geen stemming dient te maken. Waar is de vraag over eerwraak aan een GL/PVDA politicus? Waar is de vraag over de vrouwen die onderdrukt worden met de hoofddoekjes gesteld aan de hoofddoekjes in de 2e kamer? Lijken mij zeer interessante vragen, vragen die je nooit hoort vanuit de media, want het is vooral bij de PVV dat er een stemming gemaakt dient te worden, en het oogklep volk ziet het weer eens niet of wilt het gewoon niet zien.
Kijk je ook zo tegen de Telegraaf aan?
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:51:02 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214140043
quote:

[..]
[..]
Ohja, de media moet ook alleen maar zeggen en doen wat de PVV leuk vind. Dat was ik even vergeten.
pi_214140047
Wat is nou je punt Starhopper? Verwacht jij van PVV'ers opeens D66 praatjes zodra ze op het pluche zitten?

PVV'ers zijn niet zo van de hoofddoekjes. Dat is precies de reden dat zij nu de grootste partij zijn en D66 roept vanaf de zijlijn. Wen er maar aan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214140052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ohja, de media moet ook alleen maar zeggen en doen wat de PVV leuk vind. Dat was ik even vergeten.
Dat zeg ik niet, als jullie eigen onzin argumenten gaan verzinnen dan bekijk het maar. Nutteloze discussies.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214140065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:33 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Vroeger liepen ze idd met een hoofddoek :D , was nooit een probleem.
Katholieke vrouwen werden ook niet verstoten in het beste geval en vermoord in het slechtste wanneer zij de hoofddoek afdeden dus niet echt vergelijkbaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 juli 2024 @ 09:58:27 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214140076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:52 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, als jullie eigen onzin argumenten gaan verzinnen dan bekijk het maar. Nutteloze discussies.
Het is bij RTL omdat de uitspraken van een minister nieuws zijn. Als ze niet wil dat ze nieuws zijn moet ze die uitspraken niet doen.

Niet ingediende moties van andere partijen zijn geen nieuws.
pi_214140084
Dit is toch gewoon wat je kunt verwachten van deze partij? Anti-islam is een van de speerpunten van de PVV, redelijkerwijs heb je dan ook bewindlieden daarvan die op z'n minst niets hebben met islamitische uitingen (jaja: ook niet-islamitsche vrouwen dragen soms wel eens iets op hun hoofd. Laten we er niet omheen draaien, dat is niet waarop ze doelt).

Het is ook niet verbazingwekkend of nieuwswaardig als politici van de PvdD niets hebben met vlees eten, of lui van DENK niets met homo's.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 10:01:03 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214140098
quote:

[..]
[..]
quote:
de partijen die al jaren verbinding preken gaan nu alles in het werk stellen om dit kabinet onderuit te halen
Rtl nieuws is 1 van die partijen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214140101
Mijn moeder deed ook een hoofddoek om met pannenkoeken bakken.
Culturele toe-eigening... een schande is het.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:01:22 #122
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214140102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 08:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben niet zo van de lelijke wijven maar hé, je doet 'r niks aan.
Zo lelijk is ze niet. Ze doet er alleen niks aan.
Haren verven, leuke make up en wat vlottere kleding maakt al een heel ander mens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:03:47 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214140122
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Haren verven, leuke make up en wat vlottere kleding maakt al een heel ander mens.
Een nieuwe bril kopen waar de verf niet vanaf bladdert lijkt me ook wel een goed idee. Een beetje hetzelfde als met gaten in je broek daar gaan zitten.
  Moderator woensdag 3 juli 2024 @ 10:03:58 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214140124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:04:16 #125
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214140126
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit is toch gewoon wat je kunt verwachten van deze partij? Anti-islam is een van de speerpunten van de PVV, redelijkerwijs heb je dan ook bewindlieden daarvan die op z'n minst niets hebben met islamitische uitingen (jaja: ook niet-islamitsche vrouwen dragen soms wel eens iets op hun hoofd. Laten we er niet omheen draaien, dat is niet waarop ze doelt).

Het is ook niet verbazingwekkend of nieuwswaardig als politici van de PvdD niets hebben met vlees eten, of lui van DENK niets met homo's.
Ik wacht nog steeds op de vraag voor Ouwehand, of ze liever medium, well done of rare heeft. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')