Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is?quote:Minister Marjolein Faber (PVV): 'Ik ben niet zo van de hoofddoeken'
ZIE VIDEO BIJ BRON
Marjolein Faber, de nieuwe minister van Asiel en Migratie namens de PVV, wordt gevraagd hoe zij tegen hoofddoeken aankijkt. Haar antwoord: "Ik ben niet zo van de hoofddoeken."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)r-pvv-ik-ben-niet-zo
Hoe heb jij er last van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Haha, gefopt.quote:
quote:
Dat mag zij toch vinden? Of is ze dan meteen weer een racist, facist en een nazi tegelijk?quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is?Manmanman..... Dit was ook echt wel te verwachten...
Statement Marjolein Faber: ‘Minister voor iedereen die zich in Nederland bevindt’quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat mag zij toch vinden? Of is ze dan meteen weer een racist, facist en een nazi tegelijk?
Als die kop op m'n scherm verschijnt, ontstaan er nog net geen ijsbloemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 05:59 schreef Falco het volgende:
Frau Faber
Ik denk dat ze de reïncarnatie van een of andere Duitse kamparts is.
"Sjtop maa.... begin maar heeeelemaal opnieuw".quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als die kop op m'n scherm verschijnt, ontstaan er nog net geen ijsbloemen.
Ze doet me tevens denken aan stokoude verhalen van toen vader klein was; basisschoolleraressen (jaren 50) die met een latje klaar stonden als kinderen de fout in gingen.
Feiten, zoals als man vier vrouwen en ontelbare concubines mogen hebben? Hoe legde je de rol van de vrouw ook weer uit?quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:50 schreef Triggershott het volgende:
Minister Faber: 'Ik ben niet zo van de feiten'
Mag je als moslim wel kritiek hebben op de uitspraken / gedrag van een ( to be ) minister?quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten, zoals als man vier vrouwen en ontelbare concubines mogen hebben? Hoe legde je de rol van de vrouw ook weer uit?
Schattig dat je likes krijgt van verder oh zo progressieve types.
Schattig uberhaupt hoe snel die types hun principes laten varen wanneer het aartsconservatieve islamitische opvattingen betreft; benieuwd hoe lang je ze nog om de tuin kan leiden
Dus, als Echte, Anti-Woke Man kun je het beste moslim worden?quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten, zoals als man vier vrouwen en ontelbare concubines mogen hebben? Hoe legde je de rol van de vrouw ook weer uit?
Schattig dat je likes krijgt van verder oh zo progressieve types.
Schattig uberhaupt hoe snel die types hun principes laten varen wanneer het aartsconservatieve islamitische opvattingen betreft; benieuwd hoe lang je ze nog om de tuin kan leiden
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus, als Echte, Anti-Woke Man kun je het beste moslim worden?
En criminelen en putinlovers en ja zelfs voor jouquote:Op woensdag 3 juli 2024 06:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Statement Marjolein Faber: ‘Minister voor iedereen die zich in Nederland bevindt’
Dus ook voor iedereen die een hoofddoek draagt.
Ik mag jou ook niet zo.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
En criminelen en putinlovers en ja zelfs voor jou
Hoeft ze het er nog niet mee eens te zijn
Maar, ik dacht, dat voor anti-woke Mannen, mannen mannen zijn, vrouwen vrouwen en dat ze hun plaats moeten weten? Ok, en buitenlanders zijn tuig en moeten oprotten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Dat hele intersectionele gezever en hoe vaststaande eigenschappen (zoals geslacht) je identiteit en positie bepalen maakt dat juist onmogelijk.
Linkse media probeert het nieuwe rechtse kabinet zo slecht als mogelijk in het daglicht te zetten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zou toch allemaal anders zijn nu ze minister is?Manmanman..... Dit was ook echt wel te verwachten...
Ja maar dan mag ze toch alsnog vinden dat ze zelf niks met hoofddoeken heeft?quote:Op woensdag 3 juli 2024 06:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Statement Marjolein Faber: ‘Minister voor iedereen die zich in Nederland bevindt’
Dus ook voor iedereen die een hoofddoek draagt.
Dus omdat ze democratisch gekozen zijn moet je even kalm zijn met je kritiek? Wat een rare manier van denken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ze toch alsnog vinden dat ze zelf niks met hoofddoeken heeft?
Dit is gewoon weer stemmingmakerij omdat het een pvv'er is, alles wat er nu gezegd wordt gaat breed uitgemeten worden in de pers.
Laten we eerst maar eens kijken wat dit kabinet voor elkaar gaat krijgen ipv meteen links lopen janken met zn allen.
Ik zelf heb overigens geen pvv gestemd, maar vind het treurig dat er zoveel weerstand is op democratisch gekozen volksvertegenwoordigers.
Als men het anders had gewild hadden er gewoonweg meer mensen met hun luie reet moeten gaan stemmen als ze de kans krijgen.
Heb je weer gezopen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar, ik dacht, dat voor anti-woke Mannen, mannen mannen zijn, vrouwen vrouwen en dat ze hun plaats moeten weten? Ok, en buitenlanders zijn tuig en moeten oprotten.
Het ging toch om al dat gezeik over mannen die vrouwen willen zijn en omgekeerd, buitenlanders die denken dezelfde rechten als een blanke Nederlander te hebben en uitkeringstrekkers die leven van onze centen? En verder alles wat er verder nog mis is met Nederland door de extreemlinkse regering van de afgelopen 25 jaar?
En dat denk je dus verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar, ik dacht, dat voor anti-woke Mannen, mannen mannen zijn, vrouwen vrouwen en dat ze hun plaats moeten weten? Ok, en buitenlanders zijn tuig en moeten oprotten.
Het ging toch om al dat gezeik over mannen die vrouwen willen zijn en omgekeerd, buitenlanders die denken dezelfde rechten als een blanke Nederlander te hebben en uitkeringstrekkers die leven van onze centen? En verder alles wat er verder nog mis is met Nederland door de extreemlinkse regering van de afgelopen 25 jaar?
Zoveel gelachen in haar leven dat ze haar non-Duchenne smile kwijtgeraakt is..quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:14 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de lelijke wijven maar hé, je doet 'r niks aan.
Je kent me helemaal nietquote:
Vroeger liepen ze idd met een hoofddoekquote:Op woensdag 3 juli 2024 02:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mijn oma had altijd een hoofddoekje, en bij katholieken zie je ook nog dat vrouwen Hun hoofd bedekken tijdens de mis. Nooit zo ingezien dat iemand hier aanstoot aan kan nemen.
Nee dat zeg ik toch niet, maar snap uberhaupt niet dat er kritiek is op iets wat zij vind. Ze zegt niks verkeerds maar er wordt wel meteen ophef over gemaaktquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat ze democratisch gekozen zijn moet je even kalm zijn met je kritiek? Wat een rare manier van denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |