-100 miljoen miljard.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Hancko vergeet te koppen, dat was wel een fijn balletje.
Een situatieschets. @Zipportalquote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Woest. op zo'n moment lepel je die bal GVD de 16 in.
Ik zie de Roemenen ook wel op voorsprong komen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
één voordeel: Blijkt dat je met onthutsend slecht afbraakvoetbal gewoon de QF in kan. Jammer voor Roemenië dinsdag.
Spelen echt een walgelijk toernooi, al 4 wedstrijden lang. Maar wel tegen de lamme, de blinde en de stomme.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het Engeland met leuk voetbal nog best gunnen. Nu, ja, niet.
nee echt hoor. Het enige voordeel is dat ze hopelijk nog harder huilen als ze er in de kwarts uitgaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het Engeland met leuk voetbal nog best gunnen. Nu, ja, niet.n
Dan mag er tegen een serieuze tegenstander wel wat beter gevoetbald worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:34 schreef Bezsen het volgende:
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
There are 11 german bombers in the airquote:Op zondag 30 juni 2024 20:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Engelse spelers feliciteren elkaar steeds alsof ze net persoonlijk Hitler uit de bunker hebben geschoten.
Dit was bij Groningen al duidelijk. 1 van de meest misselijke spelers die ik bij Groningen gezien heb. Vind vooral zichzelf erg goed. En dat gaat ten kosten van het team met zijn ego opeis gedrag. Mafklapper is het.quote:
Ze moeten vooral niet meer luisteren naar de coachquote:Op zondag 30 juni 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag er tegen een serieuze tegenstander wel wat beter gevoetbald worden.
Deden ze naar kunnen nog best aardig.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef franklop het volgende:
Slowaken weten ook niet hoe ze alles of niets moeten spelen
Wat zouden zijn teamgenoten van dat gelul van hem vinden? Matige keeper met een heleboel praatjesquote:
Tegen Slowakijequote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef franklop het volgende:
Pickford viert het alsof de titel binnen is
Ik zie Zwitserland wel winnen van Engeland jaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:39 schreef Toby56 het volgende:
Er was spanning, maar nauwelijks goed voetbal.
Vooruit maar weer. Engeland is door. Qua voetbal tot nu toe zou ik zeggen: Zwitserland mag de kwartfinale tegen de Engelsen winnen.
Lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef bianconeri het volgende:
Engeland-Nederland halve finale.
Kan alle kanten op.
Hopelijk breekt Van Dijk beide benen van Prickfordquote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef bianconeri het volgende:
Engeland-Nederland halve finale.
Kan alle kanten op.
Ben het wel een beetje met je eens, al is het ook zo dat Engeland wel gas geeft en daar ook mee stopt. Beide landen hadden hier last van. Allebei kutteams, maar Slowakije wordt daarin iets meer gedoogd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:39 schreef bianconeri het volgende:
Tja...
Beetje raar dat Slowakije op het eind ineens wel kan voetballen en beter is.
90% van de wedstrijd waren het alleen maar brute schoppers.
Hadden ze gewoon lopen voetballen dan hadden ze het wel kunnen halen.
Ik schrik me helemaal rot.quote:
Niels maanden geleden bericht gestuurd.quote:
Saibari zit er omdat ie geboren is in Terrassa, Hans.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie dat Affelay en Saibari (toch?) er zitten omdat ze de beste commentatoren zijn en het het best kunnen vertellen?
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saibari zit er omdat ie geboren is in Terrassa, Hans.
Geldt voor de gasten wel vaker ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.
Toch waardeloos nikszeggend.
Grappen maken die niet grappig zijn, waar je niks mee kan en er dan toch ongemakkelijk bij lopen lachen, dat is Affelay vooral.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ibi vind ik overigens een stuk beter dan Pierre, Raf of Marco van Basten.
daarnaast komt ie over als een enorm chagrijnig mannetje.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grappen maken die niet grappig zijn, waar je niks mee kan en er dan toch ongemakkelijk bij lopen lachen, dat is Affelay vooral.
Ja Rafael, Marco en Wesley. Die willen we hebben!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie dat Affelay en Saibari (toch?) er zitten omdat ze de beste commentatoren zijn en het het best kunnen vertellen?
Dus voortaan maar Thom Haye uitnodigen, vanwege zijn niet-Marokkaanse achtergrond ?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.
Toch waardeloos nikszeggend.
Verkeerde topic maatquote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling Espagnole heeft dit nog niet in de zak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |