Lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef bianconeri het volgende:
Engeland-Nederland halve finale.
Kan alle kanten op.
Hopelijk breekt Van Dijk beide benen van Prickfordquote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef bianconeri het volgende:
Engeland-Nederland halve finale.
Kan alle kanten op.
Ben het wel een beetje met je eens, al is het ook zo dat Engeland wel gas geeft en daar ook mee stopt. Beide landen hadden hier last van. Allebei kutteams, maar Slowakije wordt daarin iets meer gedoogd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:39 schreef bianconeri het volgende:
Tja...
Beetje raar dat Slowakije op het eind ineens wel kan voetballen en beter is.
90% van de wedstrijd waren het alleen maar brute schoppers.
Hadden ze gewoon lopen voetballen dan hadden ze het wel kunnen halen.
Ik schrik me helemaal rot.quote:
Niels maanden geleden bericht gestuurd.quote:
Saibari zit er omdat ie geboren is in Terrassa, Hans.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie dat Affelay en Saibari (toch?) er zitten omdat ze de beste commentatoren zijn en het het best kunnen vertellen?
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saibari zit er omdat ie geboren is in Terrassa, Hans.
Geldt voor de gasten wel vaker ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.
Toch waardeloos nikszeggend.
Grappen maken die niet grappig zijn, waar je niks mee kan en er dan toch ongemakkelijk bij lopen lachen, dat is Affelay vooral.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ibi vind ik overigens een stuk beter dan Pierre, Raf of Marco van Basten.
daarnaast komt ie over als een enorm chagrijnig mannetje.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grappen maken die niet grappig zijn, waar je niks mee kan en er dan toch ongemakkelijk bij lopen lachen, dat is Affelay vooral.
Ja Rafael, Marco en Wesley. Die willen we hebben!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie dat Affelay en Saibari (toch?) er zitten omdat ze de beste commentatoren zijn en het het best kunnen vertellen?
Dus voortaan maar Thom Haye uitnodigen, vanwege zijn niet-Marokkaanse achtergrond ?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, want dat zeiden ze net. Goed geluisterd.
Toch waardeloos nikszeggend.
Verkeerde topic maatquote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling Espagnole heeft dit nog niet in de zak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |