-100 miljoen miljard.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Hancko vergeet te koppen, dat was wel een fijn balletje.
Een situatieschets. @Zipportalquote:Op zondag 30 juni 2024 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Woest. op zo'n moment lepel je die bal GVD de 16 in.
Ik zie de Roemenen ook wel op voorsprong komen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
één voordeel: Blijkt dat je met onthutsend slecht afbraakvoetbal gewoon de QF in kan. Jammer voor Roemenië dinsdag.
Spelen echt een walgelijk toernooi, al 4 wedstrijden lang. Maar wel tegen de lamme, de blinde en de stomme.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het Engeland met leuk voetbal nog best gunnen. Nu, ja, niet.
nee echt hoor. Het enige voordeel is dat ze hopelijk nog harder huilen als ze er in de kwarts uitgaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het Engeland met leuk voetbal nog best gunnen. Nu, ja, niet.n
Dan mag er tegen een serieuze tegenstander wel wat beter gevoetbald worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:34 schreef Bezsen het volgende:
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
ITS COMING HOME
There are 11 german bombers in the airquote:Op zondag 30 juni 2024 20:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Engelse spelers feliciteren elkaar steeds alsof ze net persoonlijk Hitler uit de bunker hebben geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |