Echt idioot.quote:
Meesterzet.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:54 schreef Kriegel het volgende:
Wisselen als je nog twee minuten hebt om te scoren
Het is een van de doelpuntenmakers in mijn Scorito dus mij hoor je nietquote:
Jaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
telt bij de poule de stand na reguliere speeltijd of inclusief verlenging?
Heb dezelfde vraagquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hier ook makkerquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Het is een van de doelpuntenmakers in mijn Scorito dus mij hoor je niet
Lees de reglementenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Alles behalve de strafschoppenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Vaak is dat inclusief verlengen.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Nou nou.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:57 schreef -XOR- het volgende:
Die kloteluftwaffe had gewoon zijn werk fatsoenlijk moeten afmaken, dan had ik nu niet tegen een muur van blije zwakzinnigen hoeven aankijken.
inclusief verlengingquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Bij scorito is het de stand na 120quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
itvquote:Op zondag 30 juni 2024 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
is dit ook bij de bbc te zien
welk kanaal?
Daarom De Belgquote:Op zondag 30 juni 2024 19:57 schreef Benny het volgende:
Reclame
Je bent een publieke omroep, geen commerciële
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Bellingham is beter dan Zidane.
Gelachen
Ja daag, ik wil die verlenging zien hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook makker
Maar wat kan Gravenberch niet wat Bellingham wel kan?
Mja, en dan in de tweede helft waren ze op dus dan snap ik het nog, maar na de 0-1 meteen bunkeren was oliedom, als ze daar de 2-0 pakken komt Engeland er écht niet meer van terugquote:Op zondag 30 juni 2024 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Slowaakse loodgieters en schilders hebben na de 1-0 niet meer gevoetbald, derhalve een terechte gelijkmaker.
Die gaat naar de studio. Daarom de Duitser.quote:
welkom maat. Knotsgek!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Zoals ik al zei, met de verlenging ben ik er weer!
Dit. Slowakije is kapotquote:Op zondag 30 juni 2024 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een half uur de boel bunkeren gaat voor Slowakije niet lukken. Dit worden geen pingels.
Dat was onverwachts dus niet ingekocht, dit was normaal einde wedstrijd?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Tijdens onweer was er geen reclame maar nu opeens wel
Ja nu vergeef ik hem dat ik 360 minuten naar abominabel voetbal heb zitten kijken.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Het fenomeen Jude Bellingham snoert zoveel mondjes in dit topic dat iedereen weer negeert hoeveel troep ze over hem hebben gepost.
genot
@Calandquote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Kutje Hancko verliest daar het kopduel, maar dit geheel terzijde.
Verdiend is een groot woord, maar wel eens.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mja, het is wel verdiend natuurlijk, Slowakije probeert al een uur niet eens meer te voetballen.
hij stond niet eens in de buurt van de bal blind zwijnquote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Kutje Hancko verliest daar het kopduel, maar dit geheel terzijde.
Heb je gezien hoe de Slowaken erbij liepen? Ze deden het goed maar zitten er helemaal doorheen. Zou het knap vinden als ze het volhoudenquote:
ik gun het ze onderhand wel. Slowakije afbraakvoetbal bah.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mja, het is wel verdiend natuurlijk, Slowakije probeert al een uur niet eens meer te voetballen.
die speelt idd een fantastisch ekquote:Op zondag 30 juni 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Het fenomeen Jude Bellingham snoert zoveel mondjes in dit topic dat iedereen weer negeert hoeveel troep ze over hem hebben gepost.
genot
Allemaal ingecalculeerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Southgate wel veel wissels nog over, tactisch meesterbrein
SO GOOD! SO GOOD! SO GOOD!!!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
90 minuten fluiten en nu weer zingen alsof je kampioen bent.
Wat een kutvolk
Als ze er doorheen komen? En ze zitten er al doorheen?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de Slowaken erbij liepen? Ze deden het goed maar zitten er helemaal doorheen. Zou het knap vinden als ze erdoorheen komen
Dit is ook gewoon een tussendoortje toch en geen einde waarna mensen hem al snel perenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was onverwachts dus niet ingekocht, dit was normaal einde wedstrijd?
Rare jongens die Brittenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
90 minuten fluiten en nu weer zingen alsof je kampioen bent.
Wat een kutvolk
Vond jij hem goed dan? Behalve de laatste actie?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:59 schreef KingRoland het volgende:
genot
Uiteindelijk gaat het toch om de goals. Al kun je 90 min goed spelen, heb je geen reet aan. Wat verwacht je anders van een wedstrijd tegen Slowakije? vuurwerk?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die speelt idd een fatastisch ek![]()
Met hem, foden en kane moet je toch gewoon met 4-0 winnen en niet na 96 minuten 2 schoten op doel hebben.
Prima voetballer maar kritiek is wel deels gewoon terecht natuurlijk
Inderdaad. Engeland voetbalt superleuk, die moeten door !quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik gun het ze onderhand wel. Slowakije afbraakvoetbal bah.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad. Engeland voetbalt superleuk, die moeten door !
Ik begrijp niet helemaal wat je nu wil zeggen maar reclame wordt op vaste tijdstippen ingekocht en verkocht. Dit was normaal gesproken einde wedstrijd geweest en dus een reclamemoment.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een tussendoortje toch en geen einde waarna mensen hem al snel peren
Gefeliciteerd. Je wint dit topicquote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef Perrin het volgende:
Nu Kane nog even een legendarische kopbal en England is so back!
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef Perrin het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:00 schreef Perrin het volgende:
dat ze niet na 89 minuten een keertje gas geven tegen slowakije.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch om de goals. Al kun je 90 min goed spelen, heb je geen reet aan. Wat verwacht je anders van een wedstrijd tegen Slowakije? vuurwerk?laat me niet lachen zeg
Nee, Slowakije is doodop.quote:
De Zwitsertjes gaan ze slachten.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engeland - Zwitserland op zich een aardig affiche.
Ja nu is het 2-1 dus je hebt gelijk voor nu. Maar ik schrijf nooit iemand af voor het eindsignaalquote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de Slowaken erbij liepen? Ze deden het goed maar zitten er helemaal doorheen. Zou het knap vinden als ze het volhouden
Nee, moet tussen de palen zijn zodat ie zonder verdediging er ook echt in zou zijn gegaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Even voor mij; een schot op de paal is dus niet on target?
Twijfelsquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Maarten heeft zo zijn eigen gedachten erover.
Nagenoeg knock-out liggen en dan alsnog doorgaan helpt wel in wedstrijden die je daarna speelt denk ik. Die zullen nu beter zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat wel een land zijn dat er wel wat van kan dat van dit Engeland wint, kan me niet voorstellen dat die naar de finale gaan mazzelen.
Maar ja dat dacht ik met Portugal in 2016 ook
Maarten Twijffelsquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Maarten heeft zo zijn eigen gedachten erover.
Al die Engelsen weer doen alsof ze de beste zijnquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Enne een omhaal in de blessuretijd is wel YT materiaal.
@onlogischquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Slowaken kunnen er ook niet zoveel van, die mogen vanaf volgende week allemaal weer gaan ballen bij 3e en 4e rangs clubjes waar dan ook ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |